ارز دیجیتالبازی و سرگرمی

استفاده GTA 6 از یک ارز دیجیتال برای پرداخت های درون بازی

بازی موردانتظار Grand Theft Auto (GTA) VI در راه است – اما آیا با یک ارز دیجیتال درون بازی عرضه خواهد شد؟ یک وکیل پیشنهاد کرده است که شاید نه. هنوز.

قسمت پنجم بازی GTA در سپتامبر 2013 راه اندازی شد. Rockstar Games ، توسعه دهنده GTA، چند روز پیش گفت که در نهایت تریلر رونمایی برای قسمت بعدی در دسامبر امسال منتشر خواهد شد.

جان مونتاگ، وکیل دارایی های دیجیتال مستقر در فلوریدا، پیشنهاد کرد که عدم قطعیت نظارتی در ایالات متحده احتمالاً مانع از استفاده هر شرکتی از رمزنگاری خواهد شد.

مونتاگ به CoinDesk گفت که هنوز “ابهامات نظارتی زیادی وجود دارد که مانع از ورود توسعه دهندگان بازی به این فضا می شود، که من فکر می کنم تا زمانی که وضوح نظارتی به دست نیاید، رویکرد بسیار معقولی است.”

او همچنین استدلال کرد که Rockstar Games قبل از وارد کردن هر رمزنگاری در اکوسیستم خود به دقت فکر خواهد کرد.

“دیدگاه اولیه من با این تصور مطابقت دارد که یک منطقه خاکستری قانونی وجود دارد، به اندازه کافی قابل توجه است که قدرتی مانند Rockstar Games قبل از ادغام هر نوع ارز مجازی در بازی های خود یا انتشار یکی از ارزهای خود تردید کند.”

این امر به ویژه مربوط می شود زیرا توسعه دهنده بازی در حال انجام حجم قابل توجهی از تجارت در ایالات متحده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آن کشور (SEC) در این مرحله به شدت ضد رمزنگاری است. این موضوع پس از تعدادی از شرکت‌های بزرگ به دلیل ارائه خدمات رمزنگاری، ادعای نقض قوانین اوراق بهادار مطرح شده است.

مونتاگ گفت که «به عقیده من تردید Rockstar Games به احتمال زیاد ناشی از ترس از مسئولیت ناشر احتمالی است، به ویژه با توجه به موضع تهاجمی SEC در زمان‌های اخیر – که با وضعیت فعلی Coinbase تأکید شده است . »

او افزود که می‌داند “میل آنها برای محافظه‌کاری و ریسک/پاداش برای سهامداران آنها ممکن است وجود نداشته باشد.”

مونتاگ پیشنهاد کرد که ممکن است راهی وجود داشته باشد.

در جولای 2019، SEC نامه‌ای به پروژه بازی‌های رمزنگاری Pocket Full of Quarters صادر کرد . بخش مالی شرکت در آن زمان – و تنها پس از آن – گفت که اقدامات اجرایی را به کمیسیون توصیه نمی کند.

مونتاگ گفت این نامه بدون اقدام است و ممکن است در مورد Rockstar Games مرتبط باشد. SEC پیشنهاد کرد که توکن‌های درون بازی با قیمت ثابت اوراق بهادار نیستند، زیرا برای سرمایه‌گذاری استفاده نمی‌شوند، بلکه برای ابزار بازی استفاده می‌شوند.

بنابراین، وکیل گفت، این ممکن است به خوبی عاملی در ملاحظات نظارتی باشد.

با این حال، در اینجا دومین «اما» مطرح می‌شود: تثبیت قیمت دقیقاً یک ابزار اصلی در کریپتو و امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi ) نیست .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا