ارز دیجیتال

سرمایه گذاری مشترک Binance و Gulf Energy برای راه اندازی ارز رمزنگاری در تایلند

در یک همکاری استراتژیک، Binance Holdings Ltd. و Gulf Energy Development Pcl قرار است در اوایل سال آینده یک صرافی ارز دیجیتال را در تایلند راه اندازی کنند.

این به دنبال کسب مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند است که شرکت Gulf Binance در تاریخ 10 نوامبر مجوز نظارتی را دریافت کرد، همانطور که در پرونده بورس اوراق بهادار در روز چهارشنبه فاش شد.

بایننس با میلیاردر تایلندی همکاری می کند تا ارز دیجیتال را راه اندازی کند

پلتفرم آتی قرار است به عنوان یک مبادله فقط دعوتنامه معرفی شود و به تدریج دسترسی آن را برای عموم مردم گسترش دهد. بایننس که به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال شناخته می شود، با Gulf Energy، یکی از نهادهای تجاری برجسته تایلند، به نیروها می پیوندد.

جوینت ونچر که در اوایل سال 2022 بین بایننس و میلیاردر تایلندی سارات راتانوادی گلف انرژی تأسیس شد، با تأیید اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند، پایه قانونی خود را مستحکم کرد.

اقدام برای راه‌اندازی یک صرافی ارز دیجیتال در تایلند در بحبوحه تلاش‌های بایننس برای گسترش جهانی انجام می‌شود، علی‌رغم بررسی‌های نظارتی فزاینده‌ای که پلتفرم و بنیانگذار آن ، Changpeng ‘CZ’ Zhao، در حوزه‌های قضایی مختلف با آن مواجه هستند.

بخش دارایی های دیجیتال به دنبال رکود بازار در سال گذشته فشار نظارتی افزایش یافته ای را تجربه کرده است که منجر به تحولات قابل توجهی در صنعت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا