ارز دیجیتال

رونالدو پس از تبلیغ صرافی ارز دیجیتال Binance، یک میلیارد دلار جریمه می شود!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال، به خاطر نقشش در ترویج توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، صادر شده توسط صرافی تحت محاصره ارزهای دیجیتال بایننس، با شکایت دسته‌جمعی مواجه شده است.

شکایتی که روز دوشنبه در دادگاه فدرال در منطقه جنوبی فلوریدا ارائه شد، ادعا می‌کند که تبلیغ بایننس توسط رونالدو “فریبنده و غیرقانونی” بوده است. شاکیان ادعا می کنند که مشارکت بایننس با چهره های سرشناس مانند رونالدو، آنها را به سمت سرمایه گذاری های پرهزینه و ناامن سوق داد.

اکنون شواهد نشان می‌دهد که کلاهبرداری بایننس تنها از طریق عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده، با کمک و کمک مشتاقانه برخی از ثروتمندترین، قدرتمندترین و شناخته‌شده‌ترین سازمان‌ها و افراد مشهور در سراسر جهان – درست مانند متهم رونالدو، توانسته است به چنین ارتفاعاتی برسد. کت و شلوار می گوید.

نمایندگان رونالدو از اظهار نظر در روز پنجشنبه خودداری کردند. بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بلافاصله درخواست‌هایی را برای بیانیه از سوی آسوشیتدپرس ارسال نکرد.

رونالدو اولین مجموعه NFT “CR7” خود را در نوامبر سال گذشته و قبل از جام جهانی 2022 با بایننس راه اندازی کرد. NFT ها – که قیمت های اولیه آنها از حدود 77 دلار تا 10،000 دلار متغیر بود – هفت مجسمه متحرک را به نمایش گذاشتند که رونالدو را از لحظات نمادین زندگی اش، از گل های با دوچرخه تا دوران کودکی اش در پرتغال به تصویر می کشید.

دادخواست روز دوشنبه می‌گوید که تلاش‌های تبلیغاتی مشارکت بایننس رونالدو «به‌طور باورنکردنی موفقیت‌آمیز» بوده است – ادعا می‌کند که جستجوهای آنلاین با استفاده از کلمه کلیدی «Binance» پس از اعلام NFT‌های ستاره فوتبال 500 درصد افزایش یافته است. طبق ادعای کت و شلوار، NFT های سطح برتر مجموعه در هفته اول فروخته شدند.

شکایت همچنین ادعا می کند که رونالدو باید مبلغی را که بایننس برای این شراکت به او پرداخت کرده است را فاش می کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قبلاً خاطرنشان کرده بود که قانون فدرال افراد مشهور را ملزم می کند تا به طور عمومی میزان پرداختی را که برای تبلیغ اوراق بهادار از جمله دارایی های رمزنگاری شده دریافت می کنند، اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا