ارز دیجیتالتکنولوژی

سازمان ملل به بیش از 22000 کارمند در زمینه بلاک چین، Web3 آموزش می دهد

اکنون که قوانین و مقررات حاکم بر این بخش ویژه در سراسر جهان ظاهر شده اند، به نظر می رسد که سازمان ملل در حال آماده شدن برای ورود به Web3-express است. برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) با هدف کمک به کشورهای سراسر جهان در دستیابی به اهداف توسعه پایدار خود تصمیم گرفته است که یک آکادمی بلاک چین را در سال آینده در سال 2024 راه اندازی کند. از طریق این ابتکار، UNDP همچنین به دنبال آموزش 22000 کارمند در زمینه بلاک چین و فناوری های وب 3

UNDP شاخه ای از سازمان ملل است که بر کمک به بخش های فقر زده جهان با سیاست ها، مهارت ها، مشارکت ها و نهادهای قوی متمرکز است. این سازمان اکنون مایل است به کارکنان خود در 170 کشور جهان آموزش دهد که چگونه می توان از بلاک چین برای تنظیم دقیق برنامه های کاربردی هویت دیجیتال و توکنیزاسیون دارایی در دنیای واقعی در کنار شفافیت در زنجیره تامین و افزایش شمول مالی استفاده کرد.

برای انجام این کار، UNDP با بنیاد Algorand ، یک نهاد غیرانتفاعی که از بلاک چین سبز سازگار با محیط زیست Algorand پشتیبانی می کند، شریک شده است .

رابرت پاسیکو، کارشناس UNDP برای تامین مالی جایگزین و توسعه کم کربن، ضمن اظهار نظر در مورد توسعه، گفت: “آکادمی بلاک چین Algorand در تجهیز تیم ما به ابزارهای مورد نیاز برای مقابله با چالش های پیچیده جهانی با استفاده از فناوری بلاک چین، نقش اساسی خواهد داشت.”

پاسیکو این را در اجلاس الگوراند ایمپکت در دهلی نو در 30 نوامبر اعلام کرد.

این برنامه سخنرانی های ضبط شده، کارگاه های آموزشی تعاملی و تکالیف عملی در مورد بلاک چین و وب 3 را برای کارکنان UNDP به ارمغان می آورد.

Doro Unger-Lee، سرپرست تیم تحقیق، گفت: «ما این ابتکار آموزش و ابزارسازی را اولین گام حیاتی در جهت شناسایی و ارائه موارد کاربردی عملی و قابل استفاده از بلاک چین برای کمک به دستیابی به اهداف توسعه پایدار در تعدادی از زمینه‌ها می‌دانیم. آموزش و شمول در بنیاد الگوراند.

این ابتکار بین ژانویه تا مارس 2024 وارد حالت بتای خود خواهد شد و پس از آن به تدریج گسترش خواهد یافت. قابل توجه است که UNDP اکنون در حال برداشتن گامی مانند این است، زمانی که چندین کشور در سراسر جهان آماده پذیرش بخش Web3 هستند اما در چارچوب قوانین و مقررات.

به عنوان مثال، در اروپا، چارچوب MiCA در اکتبر سال جاری تایید شد. قوانین MiCA برای اولین بار در سپتامبر 2020 پیشنهاد شد، تا حد زیادی حول محور حمایت از مصرف کننده و همچنین جلوگیری از دستکاری بازار و جرایم مالی در بخش کریپتو می چرخد.

در حالی که دبی و ابوظبی قوانین رمزنگاری خود را تنظیم کرده‌اند، اعضای G20 نیز اکنون نقشه راه رمزنگاری را که اخیراً تحت ریاست جمهوری هند نهایی شده است، به کار می‌گیرند.

این قوانین کریپتو به طور گسترده ای برای ایمن کردن صنعت برای افراد برای کشف و تبدیل شدن به بخشی از آن است. از این گذشته، تخمین زده می شود که Web3 هزاران شغل در سراسر جهان ایجاد کند، زیرا این بخش همچنان در حال گسترش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا