بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین بازی های اندروید 2024

امروزه، گوشی‌های هوشمند به ابزاری فراتر از برقراری تماس و وبگردی تبدیل شده‌اند. به طوری که بازی‌های موبایلی به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. با وجود تنوع گسترده بازی‌ها در فروشگاه Google Play، انتخاب بهترین بازی‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

در این مقاله، به معرفی تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید در ژانرهای مختلف می‌پردازیم تا به شما در انتخاب بازی مورد علاقه‌تان کمک کنیم.

Genshin Impact

genshin impact android

Genshin Impact یک بازی اکشن ماجراجویی با مکانیک gacha است. این بازی همچنین انتخاب ما برای بهترین بازی سال 2020 بود. پس از انتشار، به دلیل جلوه های بصری چشمگیر و گیم پلی عالی خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

به نظر می رسد و کمی شبیه به Zelda: Breath of the Wild است، اما به نظر می رسد که هیچ کس واقعاً به آن اهمیت نمی دهد. بازی دارای سیستم پارتی است و شما می توانید شخصیت های جدید را از طریق سیستم gacha یا رویدادهای گیم پلی خاصی دریافت کنید. با این حال، عناصر بصری، مکانیک‌های گیم‌پلی و دنیای کاملاً باز (کامل با یک گلایدر) باعث می‌شود بازی نسبت به بسیاری از سبک‌های دیگر محدودتر باشد.

مگر اینکه توسعه دهنده این یکی را خراب کند، باید برای مدت طولانی عالی بماند. می‌توانید روی تبلت، تلفن هوشمند، رایانه شخصی یا پلی‌استیشن اندرویدی با همان داده‌های ذخیره‌شده بازی کنید، حتی اگر در ابتدا راه‌اندازی آن آزاردهنده باشد. البته سایر بازی های عالی gacha نیز در اندروید موجود است. Tower of Fantasy ( Google Play ) مکانیزم های مشابهی دارد، اما Genshin آن را بهتر انجام می دهد.

 

Kentucky Route Zero

Kentucky Route Zero

مشترکین نتفلیکس می توانند از هزاران بازی عالی اندروید به عنوان بخشی از اشتراک لذت ببرند ، اما یکی از منحصربفردترین آنها Kentucky Route Zero است. این یک ماجراجویی کلاسیک با نقطه و کلیک است، اما بدون هیچ پازلی برای حل کردن.

همه چیز به روایت و فضا بستگی دارد. من داستان را در اینجا اسپویل نمی‌کنم، اما در پنج پرده اتفاق می‌افتد، و هیچ چیز دیگری مانند آن در اندروید وجود ندارد.

 

Sky: Children of Light

Sky: Children of Light

Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی عالی از سال 2020 است. این بازی دارای هفت جهان است که می توانید آنها را کشف کنید، انواع سفارشی سازی شخصیت ها برای به نظر رسیدن آن طور که می خواهید، گرافیک واقعا عالی و یکی از منحصر به فردترین تجربه های اجتماعی در هر بازی. . شما می توانید بدون چت صوتی یا متنی با بازیکنان در بازی تعامل داشته باشید (اگرچه چت متنی در دسترس است).

بازیکنان با گرفتن دست شما و بردن شما با خود توجه شما را جلب می کنند تا شما را به جایی که می خواهید برسانند. مجموعه ای از بازی های ماجراجویی واقعا عالی در اینجا وجود دارد، اما Sky: Child of Light چیزی متفاوت است.

 

Pokemon Go

Pokemon Go

Pokemon GO در جولای 2016 وارد صحنه بازی های موبایل شد و بلافاصله به یکی از بزرگترین و بهترین بازی های اندرویدی تبدیل شد. این یک بازی واقعیت افزوده شبیه به Ingress است که در آن در دنیای واقعی قدم می‌زنید، پوکمون را می‌گیرید، ماموریت‌های جانبی کوچک را انجام می‌دهید، با مربیان دیگر برای Gyms می‌جنگید، و Pokestops را برای ذخیره مجدد آیتم‌ها بالا می‌برید.

این بازی تقریباً تمام رکوردهای موجود در کتاب ها را به عنوان محبوب ترین بازی موبایلی در جهان شکست. بسیاری فکر می کنند که این بازی از بین رفته است، اما در چند سال گذشته پایگاه بازیکنان فعال خود را حفظ کرده است و همچنان در بین طرفداران پوکمون بسیار محبوب است.

 

Streets of Rage 4

Streets of Rage 4

Streets of Rage 4 یکی از بهترین بازی‌های سال 2022 بود و به اندازه‌ای خوب است که در همه زمان‌ها یک بازی بزرگ باشد. این یک بازی آرکید beat’em-up است که به سبک دهه 1990 ساخته شده است.

شما شخصیتی را انتخاب می‌کنید، در هر سطح قدم می‌زنید و افراد بد را می‌کوبید و در عین حال از آسیب دیدن خودداری می‌کنید. بازی پایه شامل سه حالت مختلف بازی، حدود دوازده شخصیت، سطوح مخفی، پشتیبانی از کنترلر سخت افزاری و چند نفره است.

با 2.99 دلار اضافی (به عنوان خرید درون برنامه ای)، به DLC Mr. X Nightmare دسترسی خواهید داشت. سه کاراکتر قابل بازی دیگر، سطوح بیشتر، حالت بقا و سفارشی سازی شخصیت اضافه می کند. ما فکر می کنیم ارزش آن را دارد که 2.99 دلار اضافی پرداخت کنیم،

حتی پس از پرداخت هزینه 8.99 دلاری برای بازی پایه. اگر به Beat’em-up های قدیمی علاقه دارید و مشترک نتفلیکس هستید، TNMT: Shredder’s Revenge را نیز بررسی کنید .

 

Legends of Runeterra

Legends of Runeterra

Legends of Runeterra یکی از چندین بازی بزرگ Riot Games، سازنده League of Legends است. این یک جنگنده آنلاین است که از نظر وسعت شبیه به بازی هایی مانند Hearthstone است. بازیکنان کارت‌ها و قهرمانان را جمع‌آوری می‌کنند، سپس از آن کارت‌ها و قهرمانان دک می‌سازند تا به صورت آنلاین با حریفان مبارزه کنند.

بازی تا جایی که می تواند تصادفی را از بین می برد و به طور کلی به یک تجربه خوب از گیم پلی منجر می شود. این بازی شامل بیش از 100 قهرمان، یک دسته کارت است و می توانید دوستان خود را نیز به دوئل دعوت کنید. Hearthstone این لیست را برای مدت طولانی ارائه کرده است، اما زمان آن است که یک قهرمان جدید در این فضا داشته باشیم.

 

Among Us

Among Us

ممکن است بهترین بازی Among Us آمده باشد و رفته باشد، اما همچنان یک بازی عالی مهمانی و اجتماعی است که برای همه سنین سرگرم کننده است. شما به عنوان عضوی از یک کشتی خدمه بازی می کنید که باید یا عامل خرابکاری ماموریت را کشف کنید یا خودتان خرابکاری را انجام دهید.

این یک عنوان چند پلتفرمی است، به این معنی که کاربران اندروید می توانند با پلیرهای کنسول و رایانه شخصی بازی کنند. همچنین یک بازی تبلت اندرویدی عالی است. در حالی که بازی Among Us رایگان است، تراکنش‌های کوچک برای لوازم آرایشی و موارد مشابه وجود دارد.

 

Levelhead

Levelhead

Levelhead یک پلتفرمر از Butterscotch Shenanigans، همان توسعه دهنده Crashlands است. Crashlands برای دو یا سه سال خوب در این لیست بود و ما انتظار داریم که Levelhead نیز برای مدتی در اینجا باشد.

این یک پلتفرمر با 90 سطح، کنترل‌های شگفت‌انگیز رضایت‌بخش و طنز عالی است. با این حال، این یکی با ساختمان واقعا عالی در سطح سفارشی خود را از دیگران متمایز می کند. بازیکنان می توانند سطوح را بسازند و آنها را در بازی آپلود کنند. سایر بازیکنان آن‌ها را دانلود می‌کنند و محبوب‌ترین آنها در خزانه معتبر بازی قرار می‌گیرند.

به علاوه، این بازی دارای ویژگی‌های اسپیدرانینگ است و هر سطح دارای تابلوی امتیازات خاص خود (حتی موارد سفارشی) است. در نهایت، بازی کراس پلتفرم با ذخیره های ابری است. تمام پایه های پلتفرمر موبایل را پوشش می دهد. این به راحتی بهترین در کلاس خود است.

 

Monument Valley

Monument Valley

Monument Valley یک بازی باورنکردنی است. شما به عنوان یک راهنما بازی می کنید و به یک شاهزاده خانم کوچک کمک می کنید تا در یک دنیای زیبا اما خطرناک حرکت کند. این یک معمای معماری است که هندسه ای سورئال را معرفی می کند که در همان زمان گیج و راضی می کند. مسلماً، این عنوانی نیست که با تفنگ و فرار از آن استفاده کنید.

بلکه عنوانی است که آرامش و تأمل بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد. Monument Valley روی چندین دستگاه بسیار خوب اجرا می شود و برای بازی در تبلت های اندرویدی عالی است. اگر گوشی قدیمی‌تری دارید، دستگاه شما هم خراب نمی‌شود.

 

GRID Autosport

GRID Autosport
GRID Autosport در سال 2019 راه اندازی شد و بلافاصله به یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای اندروید تبدیل شد. این یک بازی پریمیوم بدون خرید درون برنامه ای یا تبلیغات است که در این فضا نادر است.

این بازی همچنین دارای گرافیک عالی، کنترل‌های عالی، پشتیبانی از کنترلرهای سخت‌افزاری، تعداد زیادی محتوا برای بازی، تعداد زیادی ماشین برای باز کردن قفل و انواع سبک‌های مسابقه است. برای به حداکثر رساندن تجربه خود، ممکن است بخواهید این عنوان را در دستگاهی با صفحه نمایش بزرگتر، مانند تبلت اندرویدی یا تاشو، بازی کنید.

این بازی کمی گران است و چیزهای کوچکتری را که متعصبان مسابقه دوست دارند از دست می دهد، اما در غیر این صورت یکی از بهترین تجربه های مسابقه ای در فروشگاه Play است. به‌طور مکرر به‌روزرسانی نمی‌شود، که ایده‌آل نیست، اما به اندازه کافی برای مرتبط نگه داشتن آن کافی است. Riptide GP و سری Asphalt نیز بازی‌های مسابقه‌ای عالی هستند.

 

Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe
Rocket League Sideswipe یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آرکید در موبایل است. این یک نسخه دو بعدی از بازی محبوب رایانه‌های شخصی و کنسولی است، اما همچنان می‌تواند سریع و سرگرم‌کننده باشد.

بازیکنان با ماشین‌ها دور می‌روند و سعی می‌کنند از آن‌ها برای گلزنی با یک توپ غول‌پیکر فوتبال استفاده کنند. این نسخه شامل حالت های 1v1 و 2v2 است و اکثر مسابقات تنها حدود دو دقیقه طول می کشد تا تکمیل شوند. این باعث می شود که زمان بسیار خوبی برای افرادی باشد که نمی خواهند پنج ساعت را در انتظار یک نقطه توقف خوب بگذرانند.

برخی دیگر از ویژگی‌های بازی عبارتند از: کنترل‌های ساده، مسابقات آفلاین در برابر ربات‌ها، برخی ویژگی‌های اجتماعی، و یک فصل پاس با دسته‌ای از لوازم آرایشی برای کسب درآمد. این عمیق ترین بازی نیست، اما گاهی اوقات سرگرم کننده ترین بازی ها نیز نباید فوق العاده عمیق باشند. اگر به دنبال اکشن آرکید سریع هستید، این تقریباً به همان اندازه خوب است.

 

Coromon

Coromon
در ظاهر، Coromon ممکن است شبیه یک کلون پوکمون بی فکر به نظر برسد، اما بازی بسیار بیشتر است. Coromon که عمدتاً از JRPGهای 16 بیتی الهام گرفته شده است، تمام جذابیت عناوین قدیمی هیولا-رام کننده را با برخی از بهبودهای کیفیت زندگی دارد. بیش از 120 هیولا برای گرفتن وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند.

بازی Coromon مانند یادگیری دوباره این ژانر است و ما از این برداشت تازه قدردانی می کنیم. آنچه که چندان عالی نیست، ایرادات جزئی اما دردسرساز آن است. یک آزمایش محدود وجود دارد، اما برای پیشرفت بیشتر باید 4.99 دلار بپردازید. مسلماً، این برای چیزی که به دست می آورید، ارزشش را دارد، و ما موافقیم.

 

Stardew Valley

Stardew Valley
Stardew Valley به راحتی یکی از بهترین بازی های برتر سال 2019 و یکی از بهترین بازی های اندروید به طور کلی است. همچنین بازی در تبلت اندرویدی با صفحه نمایش جادارتر بسیار عالی است. این یک شبیه ساز کشاورزی با برخی عناصر RPG است.

شما با یک مزرعه نادیده گرفته شده شروع می کنید و باید آن را به شکوه سابق خود بازسازی کنید. بازیکنان ماهی می گیرند، محصولات کشاورزی می کنند، دام پرورش می دهند و با مردمان مختلف شهر تعامل دارند. شما حتی می توانید ازدواج کنید و خانواده داشته باشید.

گرافیک یکپارچهسازی با سیستمعامل کمک می کند همه چیز ساده باشد، اما بازی صدها ساعت محتوا دارد. به علاوه، کنترل ها ساده هستند و بیشتر تعاملات درون بازی جذاب و سرگرم کننده هستند. این بهترین سیم کارت کشاورزی در تلفن همراه است حتی اگر کاملاً واقعی نباشد. Stardew Valley در راس ژانر خود قرار دارد، اما اگر می‌خواهید چیزهای بیشتری ببینید، شبیه‌سازهای کشاورزی خوب بیشتری در اینجا وجود دارد.

 

ROGUELIKE

ROGUELIKE
Dead Cells یک پلتفرم اکشن با عناصر سرکش است که قبل از رفتن به موبایل، در دنیای کنسول‌ها بسیار محبوب بود. دارای گیم پلی غیر خطی، مکانیک های مبارزه با هک اند اسلش و کارهای زیادی برای بازیکنان است.

این قطعاً در بخش سخت‌تر این طیف است، به خصوص برای بازیکنان جدید. بازی با داشتن گیم پلی روان، کنترل های عالی و ایده های سرگرم کننده آن را جبران می کند. مرگ شما را به ابتدا باز می گرداند، بنابراین باید مطمئن شوید که همه چیز را درست انجام می دهید. این بازی همچنین دارای پشتیبانی از کنترلر، DLC 3.99 دلاری برای گسترش بازی و موارد دیگر است. این یکی از بهترین بازی های Metroidvania در اندروید و یکی از بهترین بازی های اندروید به طور کلی است.

 

Vampire Survivors

Vampire Survivors

انتخاب نهایی ما برای بهترین بازی‌های اندرویدی همه دوران‌ها، زمانی که در سال 2022 منتشر شد، تبدیل به یک کلاسیک فوری شد. این یک بازی جهنمی یکپارچهnسازی با سیستمnعامل سرکش و سرکش است که در آن شخصیت انتخابی خود را به میدانی از هیولاهای همیشه در حال تخمریزی می‌برید.

شخصیت شما به طور خودکار حمله می کند، بنابراین شما فقط باید از یک جوی استیک برای حرکت در اطراف و جلوگیری از مرگ استفاده کنید (موفق باشید). تعداد زیادی شخصیت و اسرار برای باز کردن وجود دارد، اگرچه باید هشدار داد: هر اجرا می تواند 30 دقیقه یا بیشتر طول بکشد و شما نمی توانید پیشرفت خود را ذخیره کنید.

 

Minecraft

Minecraft
Minecraft یک بازی محبوب در سراسر جهان برای افراد در هر سنی است. برای کسانی که هرگز بازی نکرده‌اند، Minecraft شما را در دنیایی غول‌پیکر قرار می‌دهد که در آن شما ماین می‌کنید، می‌سازید، افراد بد را کتک می‌زنید و هر کاری که می‌خواهید انجام می‌دهید.

یک حالت بقا وجود دارد که در آن باید منابع و غذای خود را به همراه یک حالت خلاقانه استخراج کنید که همه چیز را نامحدود به شما می دهد. به روز رسانی های مکرر تعداد زیادی محتوا و امکانات جدید را اضافه کرده است.

این بازی تقریباً با همتایان رایانه شخصی و کنسول خود برابری می کند. در واقع، شما می توانید روی سرورهای چند نفره با افرادی که در آن پلتفرم ها هستند بازی کنید. خریدهای درون برنامه ای وجود دارد، اما آنها فقط برای سفارشی سازی چیزهایی مانند بسته های پوستی هستند. این نه تنها بهترین بازی sandbox در اندروید است، بلکه یکی از بهترین بازی های بقا نیز هست. این یک بازی اندروید عالی دیگر برای کاربران تبلت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا