بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین بازی های آفلاین اندروید 2024

در دنیای شلوغ امروز، گاهی اوقات اوقات فراغتی برای نشستن و لذت بردن از یک بازی ویدیویی با کیفیت وجود ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید از بازی کردن به طور کلی دست بکشید. بازی های آفلاین اندروید راه حلی عالی برای سرگرم شدن در زمانی هستند که به اینترنت دسترسی ندارید.

چه در حال مسافرت با هواپیما باشید، چه در صف انتظار باشید و چه فقط بخواهید در پارک استراحت کنید، بازی های آفلاین زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

Pocket City 2

Pocket City 2
یکی از بهترین سازندگان شهر در اندروید دنباله‌ای دارد، و با حرکت به سمت سه‌بعدی همه چیز را بهبود می‌بخشد، تا جایی که می‌توانید به معنای واقعی کلمه در شهر ساخته‌شده خود با آواتار سه‌بعدی قدم بزنید، همه اینها از راحتی تلفنتان. برخلاف دیگر بازی‌های شهرسازی در اندروید، Pocket City 2 نسخه‌ای پریمیوم است که هیچ گونه خرید درون‌برنامه‌ای یا تبلیغاتی ندارد، به همین دلیل است که می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید به صورت آفلاین بازی کنید.

پس از نصب بازی نیازی به اتصال به سرور نیست. بررسی ها به دلیلی درخشان هستند: این بهترین بازی سه بعدی شهرسازی در اندروید است. بنابراین، اگر می‌خواهید آن را در عمل ببینید، ویدیوی گیم‌پلی ما را در بالا ببینید.

 

Final Fantasy VI

Final Fantasy VI

چرا با یک انفجار شروع نمی کنید؟ ششمین ورودی از سری فاینال فانتزی اغلب به عنوان یکی از بهترین JRPG های ساخته شده در نظر گرفته می شود، و در حالی که اسکوئر انیکس ممکن است بهترین شهرت را در مورد نسخه های اندرویدی خود نداشته باشد، به لطف سال ها اجازه دادن به بسیاری از بازی ها بدون به روز رسانی، از بین می روند.

نسخه های جدید برای شش بازی اصلی در واقع پورت های با کیفیتی هستند. در حالی که عدم پشتیبانی از کنترلر بسیار بد است، کنترل‌های لمسی به خوبی کار می‌کنند، و گیم‌پلی RPG مبتنی بر نوبت به همان اندازه که به یاد می‌آورید عالی است، با کارهای اسپرایت تمیز شده برای گرافیک‌هایی که در HD عالی به نظر می‌رسند.

بنابراین اگر از طرفداران سری فاینال فانتزی هستید، به خصوص اگر از طرفداران بازی ششم هستید، به خودتان لطف کنید و ریمستر جدید را از پلی استور بگیرید. ماجراجویی ارزشش را دارد.

 

Dead Cells

Dead Cells

Dead Cells یکی از بهترین پلتفرمرهای سرکش موجود در پلی استور است. پورت اندروید فوق العاده است. در تنظیمات بازی می‌توانید از بین 30 فریم در ثانیه، 60 فریم در ثانیه و فریم بر ثانیه نامحدود انتخاب کنید، و همچنین یک گزینه گرافیکی HD برای همه افراد دارای دستگاه بی‌پروا وجود دارد.

ما زمان زیادی را صرف این بازی شبیه به سرکش در اندروید کرده‌ایم و می‌توانیم با اطمینان بگوییم که بازی با حداکثر تنظیمات روی سخت‌افزار رده بالا مانند کره اجرا می‌شود. در حالی که این عنوان به کنترل های دقیق نیاز دارد، به طور کامل با صفحه نمایش لمسی و همچنین یک کنترل کننده فیزیکی قابل پخش است.

وقتی صحبت از پلتفرمرها به میان می‌آید، Dead Cells بهترین گزینه است. اگر هنوز بازی نکرده اید، این بازی را از دست ندهید زیرا این یک بازی است که می توانید در هر جایی بازی کنید.

 

Super Meat Boy

Super Meat Boy

مطمئناً، دونده‌های خودکار در فروشگاه Play یک دوجین دلار هستند، و با این حال Super Meat Boy می‌تواند همه آن‌ها را با یک بازی فوق‌العاده اعتیادآور که به همان سختی عنوانی که برای همیشه ساخته شد، شکست دهد.

به عنوان میخ سخت قرار دادن آن به خوبی است، اما این لذت را تضمین می کند، نه به ذکر احساس غرور در هنگام شکست دادن سطح. شما باید پیشرفت خود را در بازی به دست آورید، که به مراحل کوتاه تقسیم می شود، اما خوشبختانه کنترل های لمسی در جای خود قرار دارند و بازیی را ایجاد می کنند که نه تنها برای بازی سرگرم کننده است، بلکه در حین انجام این کار احساس فوق العاده ای نیز به شما دست می دهد.

 

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

My Friend Pedro Ripe for Revenge

My Friend Pedro برای اولین بار روی رایانه شخصی و نینتندو سوییچ موج زد، جایی که شما از مکانیک نرم‌افزار کاهش سرعت برای از بین بردن دشمنان خود استفاده می‌کنید. با دیدن اینکه بازی کنسول/PC بر اساس یک بازی محبوب فلش ساخته شده است، منطقی است که این بازی به لطف کنترل های ساده به موبایل هم بیاید.

ما یک پورت مستقیم از بازی کنسول دریافت نکردیم، اما یک شاخه تلفن همراه دریافت کردیم که در یک هواپیمای دو بعدی پخش می شود، و به همان اندازه عالی است. به علاوه می توان آن را به صورت آفلاین بازی کرد، که آن را به عنوانی عالی برای این خلاصه تبدیل می کند.

دوست من پدرو: Ripe for Revenge امتحان کردن رایگان است. اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، قفل عنوان کامل را با قیمت 3 دلار باز کنید و این نسخه را به یک نسخه برتر تبدیل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا