بازی و سرگرمی

تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس بازی Black Myth: Wukong تاخیر خورد

بازی Black Myth: Wukong قرار است در 20 آگوست امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه شود، اما بازیکنان ایکس باکس باید کمی بیشتر صبر کنند. توسعه دهنده Game Science تایید کرده است که این بازی به دلیل کارهای بهینه سازی بیشتر، تاریخ انتشار اولیه چند پلتفرمی را در Xbox Series X|S از دست خواهد داد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای چندگانه به IGN و Windows Central گفت که با Game Science کار می‌کند تا بازی را به پلتفرم‌های خود بیاورد. با این حال، نمی تواند به هیچ گونه قرارداد انحصاری بین توسعه دهنده و سایر دارندگان پلتفرم مانند سونی صحبت کند.

تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس بازی Black Myth: Wukong تاخیر خورد

این موضوع به این گمانه زنی دامن زد که Game Science ممکن است یک قرارداد انحصاری زمان بندی شده با سونی برای نسخه پلی استیشن منعقد کرده باشد. وقتی IGN پرسید، سونی هیچ نظری در مورد این شایعه ارائه نکرد. Game Science در پرسش‌های متداول خود اعلام کرده است که نسخه Xbox به تأخیر افتاده است بنابراین می‌تواند اطمینان حاصل کند که استانداردهای کیفیت داخلی آن‌ها مطابقت دارد. در آن زمان تاریخ انتشار قطعی برای پورت Xbox Series X|S مشخص نشده بود.

هنگامی که مستقیماً از او پرسیده شد که آیا Xbox Series S قدرتمندتر باعث ایجاد مشکلات بهینه سازی در برابر PS5 و رایانه های شخصی می شود، Game Science از اظهار نظر خودداری کرد. اما مایکروسافت بیانیه کوتاهی ارائه کرد: زمانی که سال گذشته در The Game Awards 2023 معرفی شد، Game Science در اوت 2024 راه اندازی را برای بازی Black Myth: Wukong در همه پلتفرم ها تنظیم کرد. اوایل این ماه، این بازی با تریلر Summer Game Fest هم خبرساز شد.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا