بازی و سرگرمی

آیا جانشین God of War در راه است؟

خلاصه نوشته
  • استودیوی سانتا مونیکا، توسعه‌دهنده سری محبوب God of War، در حال کار بر روی یک پروژه جدید و ناشناخته است که احتمالاً یک IP جدید خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، استودیوی سانتا مونیکا که به خاطر سری بازی‌های God of War مشهور است، در حال توسعه یک پروژه جدید است. این استودیو که متعلق به سونی است، آخرین بار در سال 2022 بازی God of War Ragnarök را منتشر کرد.

استودیوی سانتا مونیکا، خالق معروف God of War، در حال توسعه پروژه‌ای جدید است که به احتمال زیاد یک IP جدید خواهد بود. آخرین عنوان این استودیو، God of War Ragnarök، در سال 2022 منتشر شد و هنوز جزئیات دقیقی درباره پروژه بعدی آن منتشر نشده است. با این حال، پروفایل LinkedIn یکی از کارکنان سانتا مونیکا نشان داده که این شرکت در حال کار بر روی یک IP جدید است.

پروژه جدید سانتا مونیکا

بر اساس گزارشی از VGC (از طریق ResetEra)، نمایه لینکدین Glauco Longhi، سرپرست شخصیت در استودیوی سانتا مونیکا، نشان داده که این توسعه‌دهنده در حال کار بر روی یک IP جدید است. لونگی اشاره کرده که او به عنوان سرپرست کاراکتر و مسئول کل خط لوله توسعه شخصیت‌ها در این پروژه جدید بازگشته است و اعلام کرده که از همکاری مجدد با تیم و توسعه شخصیت‌ها در بازی‌های ویدیویی خوشحال است. با این حال، پروفایل لینکدین Longhi در حال حاضر تنها به یک پروژه اعلام‌نشده اشاره دارد و جزئیاتی درباره IP جدید ذکر نشده است.

طبق پروفایل لینکدین خود، لونگی قبلاً در Naughty Dog، یکی دیگر از استودیوهای سونی، به عنوان هنرمند ارشد شخصیت در Uncharted 4 کار کرده بود. سپس به استودیوی سانتا مونیکا پیوست و به عنوان هنرمند ارشد شخصیت در God of War (2018) و هنرمند شخصیت اصلی در God of War Ragnarok فعالیت کرد. لونگی سپس به استودیوی Striking Distance پیوست و به عنوان کارگردان شخصیت در The Callisto Protocol فعالیت کرد و بعدها به عنوان مدیر هنری در Unknown Worlds Entertainment، استودیوی سازنده سری Subnautica، کار کرد. او در آوریل امسال به سانتا مونیکا بازگشت و اکنون در حال کار بر روی پروژه اعلام‌نشده استودیو است.

توسعه‌دهنده God of War هنوز به صورت رسمی پروژه بعدی خود را معرفی نکرده است، اما کوری بارلوگ، مدیر خلاق استودیو، پیش‌تر به پروژه‌های در حال توسعه اشاره کرده بود. شایعات حاکی از آن است که سانتا مونیکا علاوه بر کار بر روی عنوان بعدی God of War، در حال توسعه یک IP جدید نیز هست. در ماه مارس، بارلوگ در یک پست در X به پروژه جدیدی که در دست توسعه دارد، اشاره کرد و اعلام کرد که “چیزهای اولیه” در حال جمع شدن هستند.

استودیوی سانتا مونیکا پس از انتشار God of War Ragnarök در سال 2022، در سال 2023 یک DLC رایگان به نام Valhalla برای این بازی منتشر کرد. با این حال، نه سانتا مونیکا و نه سونی هنوز زمان عرضه پروژه بعدی این استودیو را تأیید نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا