بازی و سرگرمی

تیزر فیلم Minecraft: چه انتظاری از جیسون موموآ و جک بلک داشته باشیم؟

تریلر فیلم Minecraft: نگاهی تازه به جیسون موموآ و جک بلک قبل از اکران در سال 2025

فیلم Minecraft که انتظارش بیش از یک دهه طول کشیده، بالاخره اولین تیزر خود را به نمایش گذاشت. این تیزر که امروز توسط برادران وارنر منتشر شد، به مدت بیش از یک دقیقه به طول می‌انجامد و به ما نگاهی اجمالی به فیلم لایو اکشنی می‌دهد که قرار است در تاریخ 5 آوریل 2025 به سینماها بیاید. پیش از این، تاریخ‌های متعددی برای انتشار این فیلم اعلام شده بود که شامل تاریخ‌های می 2019 و مارس 2022 می‌شد، اما با انتشار این تیزر، امیدواریم که تاریخ جدید این بار به وقوع بپیوندد.

این فیلم تحت هدایت جرد هس، کارگردان مشهور فیلم “Nacho Libre” قرار دارد و جک بلک نقش اصلی، استیو، را در این فیلم ایفا می‌کند. همچنین، جیسون موموآ، دنیل بروکس، سباستین یوجین هانسن و جنیفر کولیج از دیگر بازیگران برجسته این پروژه هستند. تیزر منتشر شده به ما نمایی از دنیای Minecraft را نشان می‌دهد که مطابق با گفته‌های بلک، “هر چیزی که می‌توانید در خواب خود بسازید، در اینجا وجود دارد.” به نظر می‌رسد که بسیاری از تماشاگران به موجودات کارتونی با دندان‌های واقعی علاقه‌مند خواهند شد. آیا ما چیزی از سونیک آموختیم؟

 

برای کسانی که آشنایی ندارند، Minecraft با فروش بیش از 350 میلیون نسخه، به عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ شناخته می‌شود. مایکروسافت که در ابتدا این بازی را از سوی توسعه‌دهنده مستقل Mojang Studios دریافت کرده بود، در سال 2014 این استودیو را به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد. Minecraft یک بازی جعبه ماسه‌بازی جهان باز است که هیچ هدف مشخصی ندارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر آنچه را که در ذهن دارند، بسازند. علاوه بر این، بازی‌های اسپین‌آف مختلفی نیز وجود دارند که گیم‌پلی متمرکزتری را ارائه می‌دهند. فیلم Minecraft برای مدت زیادی در مراحل توسعه به سر می‌برد و اولین بار در سال 2014، همان سالی که Mojang توسط مایکروسافت خریداری شد، معرفی شد.

به‌روزرسانی: 4 سپتامبر 2024، ساعت 5:30 عصر به وقت شرقی: این مقاله با اطلاعات بیشتر در مورد Minecraft و فیلم “A Minecraft Movie” و پیوندی به توییتی درباره برخی از دندان‌های ترسناک به‌روزرسانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا