بازی و سرگرمی

طراحی لو رفته پلی استیشن 5 پرو: شایعات به واقعیت نزدیک می‌شوند؟

به نظر می‌رسد تصویر جدیدی که اخیراً لو رفته، نشان‌دهنده پلی‌استیشن 5 پرو باشد که مدت‌هاست شایعات مختلفی پیرامون آن مطرح شده اما هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است. این تصویر از منبعی غیرمنتظره، یعنی اثر هنری منتشر شده توسط سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن، تأیید شده است.

چندی پیش، یکی از افشاگران معروف به نام bilbil-kun، تصاویری از پوسته خارجی پلی‌استیشن 5 پرو منتشر کرد که تفاوت‌هایی با طراحی فعلی این کنسول داشت. برخلاف نوار مورب تکی که در پلی‌استیشن اسلیم دیده می‌شود، پلی‌استیشن 5 پرو دارای سه نوار مورب موازی بود.

اکنون سونی به مناسبت جشن سی‌امین سالگرد خود، اثری هنری منتشر کرده که کنسول‌های مختلف پلی‌استیشن را به نمایش می‌گذارد. در پس‌زمینه این اثر، دستگاهی مستطیلی شکل با سه نوار مورب به چشم می‌خورد که شباهت زیادی به تصاویر لو رفته از پلی‌استیشن 5 پرو دارد.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که این تصویر، تأییدی غیررسمی بر وجود پلی‌استیشن 5 پرو باشد. افشای اخیر نشان می‌دهد که این کنسول تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود و از افزونه درایو دیسک پشتیبانی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، سونی به‌زودی پلی‌استیشن 5 پرو را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند و با توجه به انتشار اثر هنری، احتمالاً این رونمایی نزدیک است.

تحلیل‌های منتشر شده از مشخصات فنی پلی‌استیشن 5 پرو نیز تأیید می‌کنند که این دستگاه، قوی‌ترین کنسولی است که تاکنون ساخته شده و بازی‌های قدیمی و جدید با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته آن ارتقا می‌یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا