بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین فیلم‌ های Hulu برای 2024: کدام فیلم‌ها را نباید از دست داد؟

Hulu در سپتامبر 2024 با فیلم‌های جذاب و متنوعی در خدمت طرفداران سینما قرار گرفته است. با اینکه این ماه شاهد انتشار فیلم‌های پرطرفداری مانند Kingdom of the Planet of the Apes نبوده‌ایم، اما همچنان تعدادی فیلم جذاب و پربیننده به این سرویس اضافه شده‌اند. از فیلم‌های اکشن و ماجراجویی گرفته تا آثار ترسناک و هیجان‌انگیز، در ادامه به معرفی بهترین فیلم‌های Hulu در ماه سپتامبر می‌پردازیم.

Sicario (2015)

Sicario (2015)

امتیاز: 82%
امتیاز IMDb: 7.7/10
ژانر: اکشن، جنایی، هیجان‌انگیز
کارگردان: دنیس ویلنوو
بازیگران: امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو، جاش برولین

Sicario فیلمی از کارگردان برجسته دنیس ویلنوو و نویسنده‌ی تیلور شریدان است. داستان این فیلم حول محور مأمور ویژه FBI، کیت میسر (با بازی امیلی بلانت) می‌چرخد که در جریان یک عملیات با مرگ وحشیانه‌ی دو همکار خود روبرو می‌شود. این فیلم نه تنها در میان فیلم‌های اکشن برجسته قرار دارد، بلکه از نظر روایت و بازیگری نیز توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان پیدا کند.

Us (2019)

Us (2019)

امتیاز: 81%
امتیاز IMDb: 6.8/10
ژانر: ترسناک، هیجان‌انگیز
کارگردان: جردن پیل
بازیگران: لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، الیزابت ماس

فیلم Us به کارگردانی جردن پیل، مخاطبان را با موجودات ترسناک و مرموزی به نام The Tethered آشنا می‌کند. آدلاید ویلسون (لوپیتا نیونگو) در کودکی با همزاد خود روبرو شده و از دست او جان سالم به در می‌برد. حالا، بعد از سال‌ها، رد (همزاد آدلاید) به همراه سایر اعضای Tethered بازگشته تا او و خانواده‌اش را تهدید کند. این فیلم با داستان پیچیده و ترسناک خود، تجربه‌ای پر از هیجان و دلهره را برای بینندگان رقم می‌زند.

Kingdom of the Planet of the Apes (2024)

Kingdom of the Planet of the Apes (2024)

امتیاز: 66%
امتیاز IMDb: 7.0/10
ژانر: علمی تخیلی، ماجراجویی، اکشن
کارگردان: وس بال
بازیگران: اوون تیگ، فریا آلن، کوین دوراند

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes داستانی است که 300 سال پس از زندگی سزار، رهبر میمون‌ها، رخ می‌دهد. قبیله‌ای از میمون‌ها در حال پرورش عقاب‌ها به عنوان همراه خود هستند، اما با حمله‌ی نیروهای پروکسیموس سزار، آن‌ها به بردگی کشیده می‌شوند. نوآ (اوون تیگ) و مائه (فریا آلن) به دنبال نابودی پروکسیموس و بازپس‌گیری آزادی مردم خود هستند. این فیلم از سری محبوب سیاره‌ی میمون‌ها، با جلوه‌های بصری و داستانی جذاب به‌ویژه برای علاقه‌مندان به ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی، تجربه‌ای دیدنی است.

The First Omen (2024)

The First Omen (2024)

امتیاز: 66%
امتیاز IMDb: 6.5/10
ژانر: وحشت
کارگردان:

The First Omen فیلمی ترسناک است که داستان آن در دهه 1970 و پیش از وقایع فیلم اصلی The Omen روایت می‌شود. مارگارت (نل تایگر فری) برای تمرینات مذهبی به رم می‌رود و در طول سفر خود با نیروهای شیطانی روبرو می‌شود. این فیلم با فضاسازی خاص و هیجان‌انگیز، تجربه‌ای ترسناک و تاریک را برای طرفداران ژانر وحشت فراهم می‌کند.

Bullet Train (2022)

Bullet Train (2022)

امتیاز: 49%
امتیاز IMDb: 7.3/10
ژانر: اکشن، کمدی، هیجان‌انگیز
کارگردان: دیوید لیچ
بازیگران: برد پیت، جوی کینگ، آرون تیلور جانسون

در Bullet Train، برد پیت در نقش لیدی باگ، یک قاتل بدشانس که می‌خواهد شغل خود را ترک کند، ظاهر می‌شود. او برای یک مأموریت ساده مجبور به سوار شدن بر قطار ژاپنی Bullet Train می‌شود تا یک کیف پر از پول‌های دزدیده شده را پس بگیرد. اما به محض ورود به قطار، با دیگر قاتلان روبرو می‌شود و مأموریت ساده‌ی او به یک ماجراجویی پرهیجان تبدیل می‌شود.

Uncharted (2022)

Uncharted (2022)

امتیاز: 45%
امتیاز IMDb: 6.3/10
ژانر: اکشن، ماجراجویی
کارگردان: روبن فلیشر
بازیگران: تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا علی

Uncharted بر اساس سری بازی‌های محبوب به همین نام ساخته شده است و داستان نیت دریک (با بازی تام هالند) را دنبال می‌کند. او به همراه ویکتور سالیوان (مارک والبرگ) به دنبال گنجی پنهان می‌رود. این فیلم پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویی‌های خطرناک است و تماشاچیان را به سفری پر از شگفتی و هیجان می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا