بازی و سرگرمی

کنترلرهای PS5 با قابلیت تغییر رنگ: معرفی مجموعه Chroma سونی

سونی با معرفی مجموعه Chroma، به علاقه‌مندان PS5 این امکان را می‌دهد که تجربه بازی خود را با کنترلرهای DualSense جدید و کاورهای همسان، به سطحی جدید برسانند. این مجموعه که شامل سه رنگ جدید با قابلیت تغییر رنگ در زوایای مختلف است، یکی از جالب‌ترین نوآوری‌های اخیر سونی برای PS5 است.

تاریخچه رنگ‌های کنسول PS5

در زمان عرضه اولیه PS5 در سال 2020، این کنسول تنها در رنگ سفید در دسترس بود. اما سونی به مرور مدل‌های رنگی متنوعی همچون مشکی، آبی ستاره‌ای، بنفش کهکشانی و قرمز کیهانی را نیز به خط تولید اضافه کرد. با گذشت زمان، کاورهای کنسول با طراحی‌های خاص و بر اساس بازی‌هایی مثل Spider-Man 2 و Astro Bot نیز وارد بازار شدند.

Sony's 'Chroma' PS5 controllers

سه رنگ جدید با قابلیت تغییر رنگ

مجموعه Chroma شامل سه رنگ جدید Chroma Pearl، Chroma Indigo و Chroma Teal است. این کنترلرها با قابلیت تغییر رنگ در طراحی خود، طیفی از رنگ‌ها را بسته به زاویه دید به نمایش می‌گذارند که مشابه رنگ مرواریدی به نظر می‌رسد. علاوه بر کنترلرها، کاورهای همسان با این رنگ‌ها نیز برای مدل PS5 Slim عرضه خواهند شد.

تاریخ عرضه و قیمت

از نظر زمان‌بندی عرضه، دو رنگ Chroma Indigo و Chroma Pearl در تاریخ 7 نوامبر 2024 در دسترس خواهند بود و پیش‌سفارش‌ها از 3 اکتبر آغاز می‌شوند. رنگ Chroma Teal نیز در 23 ژانویه 2025 عرضه می‌شود. قیمت این کنترلرهای جدید 79.99 دلار و کاورهای همسان آن‌ها 64.99 دلار است. این مجموعه در فروشگاه‌های PS Direct و خرده‌فروشان منتخب در ایالات متحده و چندین کشور اروپایی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا