بازی و سرگرمی

سونی قیمت Horizon: Zero Dawn را برای پلی استیشن ۴ دو برابر کرد

شرکت سونی به‌دنبال رونمایی از نسخه ریمستر بازی Horizon: Zero Dawn برای کنسول PS5، قیمت نسخه PS4 این بازی را به‌طور چشمگیری افزایش داده است. در حالی که پیش‌تر این بازی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در ایالات متحده و ۱۹.۹۹ یورو در اروپا به فروش می‌رسید، حالا این قیمت‌ها به ترتیب به ۳۹.۹۹ دلار و ۳۹.۹۹ یورو افزایش یافته است.

این افزایش قیمت توسط Eurogamer ابتدا در بریتانیا مشاهده شد، جایی که قیمت از ۱۵.۹۹ پوند به ۳۴.۹۹ پوند تغییر کرد. این روند افزایش قیمت در دیگر کشورها نیز به سرعت اعمال شد.

افزایش قیمت و زمان‌بندی معرفی ریمستر

نکته جالب این است که این افزایش قیمت تنها چند روز پس از اعلام رسمی سونی مبنی بر ساخت نسخه ریمستر Horizon: Zero Dawn برای PS5 صورت گرفته است. این نسخه جدید از بازی در تاریخ ۳۱ اکتبر منتشر می‌شود و شامل ۱۰ ساعت گفتگوی دوباره ضبط شده و بهبودهای بصری خواهد بود.

تغییرات در دسترسی به Horizon: Zero Dawn

علاوه بر این، سونی در ماه می گذشته بازی Horizon: Zero Dawn را از فهرست بازی‌های اضافی سرویس PlayStation Plus حذف کرده بود. بنابراین، در مدت تنها چهار ماه، این بازی از دسترسی رایگان برای مشترکان به فروش با قیمت ۳۹.۹۹ یورو رسیده است.

جالب است بدانید که بازی‌های دیگری مانند God of War و The Last of Us Remastered همچنان با قیمت ۱۹.۹۹ یورو عرضه می‌شوند، اما Horizon: Zero Dawn با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا