ارز دیجیتالبازی و سرگرمی

کسب درآمد با بازی کردن : دریافت بیت کوین با Nugget Rush

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و اکنون بخشی جدایی‌ناپذیر از صنعت بازی‌های چند میلیارد دلاری هستند، به ویژه در بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E).

NuggetRush (NUGX) یک بازی P2E است که هدف آن برطرف کردن کاستی‌های بازی‌های P2E موجود است و می‌تواند سهمی از بازار را به عنوان پیشرو در P2E به دست آورد.

NuggetRush گیم پلی ساده و در عین حال اعتیاد آور را ارائه می دهد، در حالی که خود پلتفرم بر اساس اتریوم، یک بلاک چین به خوبی تثبیت شده با تمرکز بر شفافیت و امنیت ساخته شده است.

هنگامی که CryptoKitties برای اولین بار در اواخر سال 2017 وارد صحنه شد و در سه ماهه اول 2018 محبوبیت زیادی پیدا کرد، هیچ کس نمی دانست که توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در سال های آینده چقدر کاربردی خواهند بود.

چیزی که تصور می‌شد چیزی جز حدس و گمان نیست، از آن زمان به صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شد و برخی از دارایی‌های آن به عنوان برترین سکه‌های رمزنگاری ظاهر شدند. قابل ذکر است که این فناوری در جنبه های مختلف اقتصاد دیجیتال، به طور عمده در بازی، پیاده سازی شده است.

ظهور و ظهور P2E

پس از گسترش دارایی‌های کریپتو در سال 2021، شکی نیست که بازی برای کسب درآمد (P2E) برای کریپتو بسیار مهم است و ارزش آن برای همه قابل مشاهده است.

با طناب زدن در NFT ها، ضربه زدن بر روی رمزنگاری و استفاده از قدرت بلاک چین، بازیکنان می توانند همزمان با سرگرمی از مهارت های خود کسب درآمد کنند. در حالی که صحنه هنوز در حال بهبود است، با برخی از بازی‌های P2E که چیزی جز «پرداخت به برد» با مدل‌های ناپایدار مورد انتقاد قرار می‌گیرند، NuggetRush (NUGX) قصد دارد همه این‌ها را تغییر دهد.

در هسته خود، NuggetRush یک بازی P2E است که به دنبال رفع کاستی های موجود در چشم انداز P2E موجود است. توسعه‌دهندگان آن در حال راه‌اندازی یک بازی هستند و همزمان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را با هم ترکیب می‌کنند و از اتریوم، فعال‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند جهان بهره می‌برند.

چیزی که این پلتفرم را متمایز می کند، ترکیبی از خیریه، نوآوری و سرگرمی است که از طریق مجموعه ای از ویژگی ها به دست آمده است که باعث شده است تحلیلگران اکوسیستم را به عنوان «سرگرم کننده برای بازی» و پایدار برای سرمایه گذاران بدانند.

6 دلیل که NuggetRush می تواند پادشاه P2E باشد

بنابراین، مانند اینکه چگونه بیت کوین (BTC) – یک ارز دیجیتال برای مبتدیان – کریپتو را فتح کرد و نامی را به عنوان یک فروشگاه ارزش و وسیله مبادله ایجاد کرد، NuggetRush به عنوان یک رهبر در P2E سهم بازار را به خود اختصاص می دهد.

در اینجا دلیل آن است:

NuggetRush یک بازی play-to-earn (P2E) منتشر می کند، به این معنی که گیمرهایی که درگیر هستند می توانند بر اساس مهارت های خود درآمد کسب کنند. هرچه یک بازیکن ماهرتر و فعال تر باشد، شانس بیشتری برای کسب پاداش بیشتر است.

این مدل زمینه را برای گیمرهای بیشتری باز می کند و اکوسیستم گسترده تر را سرگرم کننده تر و جذاب تر می کند. گیم پلی ساده و در عین حال اعتیاد آور دارای سطوح و چالش های مختلفی است تا بازیکنان را درگیر خود نگه دارد.

NuggetRush روی اتریوم راه اندازی می شود، یک بلاک چین تاسیس شده که پروتکل ها و بازارهای بیشتری را لنگر می اندازد. توسعه دهندگان آن توضیح دادند که هدف این است که همه عملیات ها را شفاف و در عین حال امنیت را تضمین کند. شفافیت بازی را منصفانه تر می کند و این به نوبه خود می تواند روحیه بازیکنان را تقویت کند.

پایداری برای NuggetRush بسیار مهم است. به همین دلیل، نه تنها بازیکنان از آنچه که تیم به عنوان «اکوسیستم پاداش‌ها» توصیف می‌کند، برنده می‌شوند، بلکه از آنجایی که NuggetRush از Impact Gaming پشتیبانی می‌کند، این پلتفرم به جوامع شایسته، از جمله ماینرهای صنعت‌گر، در کشورهای توسعه نیافته کمک خواهد کرد. این جنبه خیریه مثبت است و جنبه نوع دوستانه سازندگان را برجسته می کند.

NUGX، سکه ERC-20 ابزار اصلی و حاکمیتی این پلتفرم، کاهش دهنده تورم است. در حالی که توکن تمام فعالیت‌ها، از جمله تجارت را تقویت می‌کند، به تدریج کاهش‌دهنده تورم خواهد بود و به طور بالقوه در طول زمان از قیمت‌ها حمایت می‌کند. در حال حاضر، پیش فروش NUGX که یکی از بهترین ICO ها در سال 2023 محسوب می شود، ادامه دارد.

NuggetRush همچنین ویژگی‌های رمز غیرقابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را برای افزایش جریان درآمد کاربر یکپارچه می‌کند. در اینجا، شخصیت‌های درون بازی که به‌عنوان NFT وجود دارند، می‌توانند شرط بندی شوند، با سهامداران تا 20٪ APY.

از سوی دیگر، همان NFT ها را می توان در بازار همتا به همتا (P2P) برای کسب سود معامله کرد. NFT های ویژه ای در NuggetRush، RUSHGEM NFT ها وجود دارد که می توان آنها را برای طلای واقعی بازخرید کرد و مستقیماً به گیمرها تحویل داد.

امنیت نیز برای NuggetRush حیاتی است. برای اجرای ایمن یک مدل P2E، امنیت حیاتی است. متعاقبا، قراردادهای هوشمند این پلتفرم توسط SolidProof ممیزی شده است. علاوه بر این، از آنجایی که پروتکل تحت رهبری جامعه است، تمام قراردادهای هوشمند در آینده لغو خواهند شد و به دارندگان NUGX این امکان را می‌دهد تا در توسعه پروتکل پیشرو باشند.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا