بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین سریال های HBO در سال 2024

سال گذشته، Max همچنان با نام HBO Max شناخته می‌شد و یکی از قوی‌ترین سرویس‌های پخش جریانی برای چالش بود Netflix و سایر رقبای آن. این برند پس از تغییر نام تجاری به Max در اوایل سال جاری و هجوم گسترده نمایش‌های واقعیت ضعیف Discovery به شدت رقیق شده است.

زمانی که مدیر اجرایی آن به دلیل حذف فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تکمیل‌شده به نام کسر مالیات شرکت‌ها شناخته می‌شود، پشت سر گذاشتن یک سرویس پخش جریانی سخت است.

خوشبختانه، مکس محتوای متنی را رها نکرده است. و بین سریال اصلی HBO و برنامه‌هایی که مستقیماً برای مکس ساخته شده‌اند، استریمر سال 2023 بسیار پرباری را پشت سر گذاشت. اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم، پنج نمایش برتر مکس در سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم. که می توانید در این فصل تعطیلات در اوقات فراغت خود پخش کنید.

6. The Sympathizer

The Sympathizer

اقتباس از کتاب سال 2015 ویت تان نگوین با همین نام به دنبال یک جاسوس درگیری برای حزب کمونیست در ویتنام در طول زندگی اش است و طنز سیاه را با هیجانات جاسوسی در طول جنگ سرد مخلوط می کند.

با همکاری پارک چان ووک (Oldboy) و دان مک‌کلار، حال و هوای دهه‌های 70 و 80 The Sympathizer با سبکی از صفحه پخش می‌شود، تا حدی به لطف سه کارگردان جالب پشت دوربین – پارک، شهر خدا، فرناندو میرلس. و مارک مولن از اتوپیا. هوآ ژوانده در نقش قهرمان ناشناس بازی می کند و ساندرا اوه و رابرت داونی جونیور در چندین نقش نقش مکمل را ایفا می کنند.

 

5. Our Flag Means Death

Our Flag Means Death

پرچم ما به معنای مرگ است ممکن است اولین سریال کمدی رمانتیک دزدان دریایی باشد، اما در فصل 2 بیش از حد کافی درام داشت. در پایان فصل 1، استید بونت (ریس داربی) ) عشق واقعی خود، ریش سیاه، با نام مستعار ادوارد تچ (تایکا وایتیتی) را رها می کند و سعی می کند به زندگی ای که ترک کرده است بازگردد. فصل 2 درباره بازگرداندن استید و اد به هم بود و بزرگترین مانع اغلب خود اد بود.

بدون استد برای نشان دادن انسانیت خود، اد موفق شد خدمه انتقام را که او را رها کردند تا بمیرد، از خود بیگانه کند. بنابراین، مسائل مربوط به روابط زیادی در طول فصل وجود داشت. اما اگر سریال برای فصل سوم بازنگردد، همین کافی بود.

4. Love & Death

Love & Death

عشق و amp; Death بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، اما همچنین ویترینی برای الیزابت اولسن است تا برخی از آنهایی که ماندگار هستند را کنار بگذارد WandaVision برداشت از زمان او در MCU. اولسن نقش کندی مونتگومری، همسر پت مونتگمری (پاتریک فوجیت) را بازی می‌کند که در اواخر دهه 70 با خانواده‌اش در تگزاس زندگی می‌کند. خانواده مونتگومری نیز به خانواده گور نزدیک می شوند و حتی به همان کلیسا می روند.

از آنجایی که کندی از ازدواج خود ناراضی است، با آلن گور (جسی پلمونز) رابطه عاشقانه برقرار می کند در حالی که همسران مربوطه خود را در تاریکی نگه می دارد. اما در نهایت، بتی گور (لیلی راب) و پت حقیقت را کشف می کنند. قتلی که در پی می آید منجر به محاکمه ای هیجان انگیز می شود که محدودیت های “دفاع از خود” را آزمایش می کند.

3. Scavengers Reign

Scavengers Reign

Scavengers Reign زیباترین کابوسی است که تا به حال دیده اید. ممکن است شبیه یک سریال انیمه به نظر برسد، اما این یک نمایش انیمیشنی محصول آمریکا است که برخی از تصاویر شگفت‌انگیز استودیو گیبلی را از دنیای بیگانه به نام Vesta که قطعا برای انسان‌ها نامناسب است، دوباره به تصویر می‌کشد. همه چیز از گیاهان گرفته تا حیوانات می تواند در این جهان کشنده باشد و این سیاره تحمل کمی برای افرادی که در سطح زمین گیر کرده اند دارد.

اورسولا (سونیتا مانی)، آزی (وونمی موساکو)، لوی (آلیا شوکت)، سام (باب استفنسون) و کامن (تد تراول استد) از جمله بازماندگان کشتی ستاره ای دیمتر هستند که در وستا سقوط کرد. و اگرچه بسیاری از آنها پس از سقوط از هم جدا می شوند، اما سرنوشت آنها در هم تنیده شده است زیرا سیاره آنها را به چالش می کشد و آنها را متحول می کند.

2. Warrior

Warrior

جنگجو آخرین سریال اصلی Cinemax بود و برای فصل سوم در مکس مهلت گرفت. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا سریال فصل چهارم خواهد داشت یا خیر وجود ندارد، اما این یکی از بهترین درام های هنرهای رزمی در چند دهه اخیر است. فصل 3 پس از شورش های محله چینی ها در سانفرانسیسکو آغاز شد، زیرا آه سام (اندرو کوجی)، یانگ جون (جیسون توبین) و بقیه تانگ آنها برای زنده ماندن تلاش کردند.

این نمایش در دهه 1870 اتفاق می افتد و داستان پیچیده تری فراتر از صحنه های اکشن دارد. به عنوان مثال، در این فصل، مای لینگ (دایان دوان) در تلاش برای گسترش نفوذ خود در گوشه و کنار مشروع جامعه عالی سانفرانسیسکو بود، اما متوجه شد که حتی او در این دوره محدودیت هایی دارد. همه چیز در مورد قدرت در این نمایش است، و این نبردها اغلب در خیابان ها انجام می شود.
**

1. The Last of Us

The Last of Us

تطبیق‌های بازی‌های ویدیویی در سال 2023 بسیار زیاد بود، اما The Last of Us باز تعریف کرد که این اقتباس‌ها چه می‌توانند باشند. HBO همه چیز را در این نمایش گذاشت و با آن مانند درام برتر پسا آخرالزمانی که هست رفتار کرد. این مجموعه به طور کامل لحن و طعم بازی اول را به خود اختصاص داد، که احتمالاً با این واقعیت کمک کرد که نیل دراکمن – سازنده بازی – نیز در کنار چرنوبیل کریگ مازین.

جوئل و الی شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی هستند و این نمایش با انتخاب بازیگرانMandalorian پدرو پاسکال و < /span>’ بلا رمزی برای ایفای این نقش ها. پاسکال و رمزی نقش‌های خود را با همان قلب و انسانیت همانند همتایان خود در بازی القا کردند. به همین دلیل است که همذات پنداری با آنها بسیار آسان است زیرا جوئل در حالی که الی را در میان زمین بایر همراهی می کند، مانند یک دختر عاشق می شود.بازی تاج و تخت

نمایش همچنین می‌تواند شانس‌های دراماتیکی را که اقتباس‌های سینمایی برای آن وقت نداشته باشد، از جمله اپیزود سوم تا حد زیادی مستقل که بیل (نیک آفرمن) و فرانک (موری بارتلت) و آنها را در کانون توجه قرار داده است.

رابطه از ابتدا تا انتها نمایش‌های ژانر همیشه مورد علاقه جوایز امی قرار نمی‌گیرند، اما The Last of Us مطمئناً امسال جوایزی را به خانه خواهد برد. پاسکال و رمزی به ترتیب نامزد بازیگری نقش اول و زن هستند، در حالی که آفرمن و بارتلت هر دو برای بازیگر مهمان برجسته هستند. پول ما برای برنده شدن بر دوش Offerman یا Bartlett است، اما برنده واقعی HBO است که یک بار دیگر ثابت کرد که برندش از هر چیز دیگری در Max فراتر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا