لپ تاپ

لپ تاپ Legion 2024 لنوو در راه است

لنوو رسما لپ تاپ‌های گیمینگ Legion Gaming را که شامل سری Y7000P ، Y9000P ، Y9000X و Y9000K می‌شود، فاش کرده است. یک پوستر تیزر که اخیراً منتشر شده، نگاهی اجمالی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه‌های جدید ارائه می‌دهد.

Y7000P، که چند روز پیش قبل رویت شد، دارای ظاهری طراحی مجدد است و مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اصلی سری HX Generation HX و کارت‌های گرافیکی RTX 40 است. لنوو ادعا می‌کند که این قدرتمندترین مدل Y7000P تا به امروز است و شامل فناوری خنک کننده جدید برای عملکرد پیشرفته می‌شود.

به طور مشابه، نسل بعدی Y9000P پردازنده‌های اصلی HX Generation Core و کارت‌های گرافیکی سری RTX 40 را شامل می‌شود. نکته قابل توجه، این یک صفحه نمایش حرفه‌ای با درجه حرفه‌ای با نرخ نوسازی 240 هرتز و P3 Color Gamut را ارائه می‌دهد  و به نیازهای طراحی و گیمینگ پاسخ می‌دهد.

لپ تاپ Legion 2024 لنوو در راه است

علاوه بر این، لنوو برای مدل جدید Legion Y9000K یک SSD اختیاری 2TB را ذکر می‌کند و گزینه‌های ذخیره‌سازی گسترده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن بوده که اینتل قرار است در اوایل ژانویه از پردازنده‌های اصلی سری HX نسل HX در CES رونمایی کند، در حالی که انتظار می‌رود Lenovo و سایر تولید کنندگان نوت بوک‌هایی را که اندکی پس از آن توسط این پردازنده‌ها تهیه می‌کنند، راه اندازی کنند.

از نظر مشخصات ، جزئیات فاش شده برای پردازنده‌های اصلی سری HX نسل چهاردهم پیشرفت‌های قابل توجه را نشان می‌دهد. I9-14900HX دارای فرکانس اصلی حداکثر 5.8 گیگاهرتز است، افزایش 0.2 گیگاهرتز از مدل پرچمدار نسل قبلی بوده در حالی که I7-14700HX دارای فرکانس حداکثر 5.5 گیگاهرتز و چهار هسته کوچک اضافی در مقایسه با پیشینیان خود است.

لنوو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های گیمینگ و هیجان انگیزی پر سازد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. این برند چینی هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ خود را معرفی و عرضه می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا