لپ تاپهوش مصنوعی

کلید اختصاصی Copliot به کیبورد ویندوز افزوده می شود

چندی پیش، مایکروسافت اپلیکیشن Copilot را برای اندروید، iOS و iPadOS معرفی کرد. گزارش اخیر همچنین نشان داد که سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ تاپ 6 به عنوان اولین رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی واقعی این شرکت وارد بازار خواهند شد.

اکنون، در یک انتقال بزرگ به سمت هوش مصنوعی، برند مستقر در ردموند اعلام کرده است که لپ‌تاپ‌های ویندوزی آینده با یک کلید Copilot اختصاصی عرضه خواهند شد. این یک تغییر بزرگ برای صفحه کلید در دستگاه‌های ویندوز در نزدیک به سه دهه است.

سه دهه پیش، مایکروسافت کلید ویندوز را برای باز کردن منوی استارت معرفی کرد و بلافاصله بعد از آن یک کلید منو در سمت راست برای باز کردن منوی زمینه اضافه شد. شرکت ردموند تلاش‌های هوش مصنوعی را دوچندان می‌کند زیرا اعلام کرده است که یک کلید Copilot اختصاصی جایگزین کلید منو می‌شود. در سمت راست صفحه کلید و در کنار کلید Alt قرار دارد. با این حال، انتظار می‌رود که قرارگیری بر اساس OEM‌ها و بازارهای مختلف متفاوت باشد.

کلید اختصاصی Copliot به کیبورد ویندوز افزوده می شود

مایکروسافت همچنین فاش کرده است که شرکای آن و OEM‌ها کلید Copilot جدید را در رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌های جدید به کار خواهند گرفت. بدیهی است که راه خود را به دستگاه‌های سرفیس آینده باز خواهد کرد. معاون و مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت گفتند که دستگاه‌های جدید با کلید کمکی می‌توانند از این ماه در دسترس باشند.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که OEM‌ها هفته آینده در نمایشگاه CES از دستگاه‌های خود رونمایی کنند. کلید کوپایلوت سرفیس پرو 10 و لپ تاپ 6 که شایعه شده بود اکنون تایید شده است. این نشان می‌دهد که مایکروسافت در مورد هوش مصنوعی جدی است.

برای کسانی که نمی‌دانند Copilot یک چت بات هوش مصنوعی است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. در حال حاضر، فشار دادن میانبر صفحه کلید Windows + C، کوپایلوت را می‌توان به کار گرفت و بزودی کلید اختصاصی جایگزین این ویژگی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا