لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ جذاب Legion X PANDAER لنوو در راه است

لنوو در حال همکاری با PANDAER است تا یک نسخه محدود ویژه از یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ پیشرفته خود را ارائه دهد. این شرکت در حال همکاری با PANDAER برای ارائه نسخه Legion Y9000P PANDAER یک لپ‌تاپ گیمینگ دست به کار شده است.

برای یادآوری، PANDAER یکی از برندهای فرعی Meizu بوده و این برند بیشتر به خاطر محصولاتی که دارای طراحی چشم نواز هستند، شناخته شد. در تیزر رسمی، لنوو بیان می‌کند که این همکاری تلفیقی از سخت‌افزار برتر و طراحی مد روز است. برای کسانی که نمی‌دانند لپ تاپ گیمینگ Legion Y9000P در بازار جهانی با نام Legion Pro 7i نیز شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد مدل نسخه ویژه مشخصات داخلی مشابهی داشته باشد اما به نظر می‌رسد پنل بالایی دارای حکاکی است که شبیه اژدها و لوگو PANDAER x Legion است.

از نظر مشخصات، لپ تاپ گیمینگ Legion Y9000P PANDAER edition به پردازنده i9-14900HX اینتل مجهز شده است. این پردازنده با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4090، حداکثر 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه داخلی SSD همراه شده است. در جلو، Legion Y9000P یک پنل 16 اینچی IPS LCD داشته که نرخ نوسازی 240 هرتز، حداکثر روشنایی 500 نیت و طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 را ارائه می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ جذاب Legion X PANDAER لنوو در راه است

سازنده چینی رایانه شخصی اعلام کرده است که رویداد معرفی محصول جدید خود را در 17 ژانویه 2024 برگزار خواهد کرد. در طول این رویداد، این اولین باری است که PANDAER با یک برند دیگر برای عرضه یک لپ‌تاپ گیمینگ با نام تجاری مشترک همکاری می‌کند. متأسفانه، سایر جزئیات دقیق‌تر مانند جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز نامشخص است. Legion Pro 7i قرار است در ماه مارس با قیمت 2700 دلار در بازار جهانی عرضه شود. بنابراین می‌توانیم انتظار رنج قیمتی مشابه برای Legion Y9000P PANDAER Edition را داشته باشیم.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید تا 17 ژانویه سال جاری منتظر ماند و مشخص شود چه مدلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا