لپ تاپ

لپ تاپ تجاری لنوو IdeaPad Slim 5i معرفی شد

لنوو در نمایشگاه CES 2024 چندین رایانه را معرفی کرد. اکثر آنها نسخه‌های به روز شده مدل‌های موجود هستند. اما موارد جدیدی مانند ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid وجود دارد که دارای تبلت اندرویدی داخلی است. در این بخش، IdeaPad Slim 5i را معرفی خواهیم کرد، اولین لپ تاپ IdeaPad با صفحه نمایش 15.3 اینچی 16:10.

این نوت بوک در نسخه 15 اینچی نیز عرضه می‌شود. لنوو IdeaPad Slim 5i از پردازنده‌های اینتل Core 7 150U یا Core i7 13700H پشتیبانی می‌کند. در حقیقت با گرافیک یکپارچه اینتل عرضه می شود. در مورد حافظه، لپ تاپ را می‌توان با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت PCIe M.2 خریداری کرد. همانطور که برای نرم افزار، با مایکروسافت ویندوز 11 عرضه می‌شود.

پیشتر ذکر شد، این نوت بوک در دو سایز 15.3 اینچی و 15 اینچی عرضه می‌شود. با این حال، مشخصات مشترک باقی می‌مانند. این نمایشگرها دارای وضوح 1920 در 1200 پیکسل (WUXGA)، نرخ نوسازی 60 هرتز، نسبت تصویر 16:10 و حداکثر سطح روشنایی 300 نیت هستند. پورت‌های روی آن شامل USB Type-C 3.2 Gen  USB Type-A ، HDMI 1.4 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌شود. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD و بلندگوهای دوگانه استریو است.

لپ تاپ تجاری لنوو IdeaPad Slim 5i معرفی شد

بسته به نوع، لپ تاپ با وب کم FHD یا وب کم IR FHD با سنسور ToF برای احراز هویت Windows Hello ارائه می‌شود. همه نسخه‌ها دارای شاتر حریم خصوصی و آرایه میکروفون دوگانه هستند. این نوت بوک تا WiFi 6E و بلوتوث 5.2 را ارائه می‌دهد. در نهایت باید به باتری 72 وات ساعتی این مدل هم اشاره کرد. لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 5i از 699 یورو (شامل مالیات بر ارزش افزوده) به فروش می‌رسد. از فوریه 2024 در بازارهای منتخب EMEA در دسترس خواهد بود. متاسفانه لنوو تصمیم ندارد آن را در بازار ایالات متحده به فروش برساند.

بنابراین باید منتظر عرضه برخی مدل‌های دیگر در این بازار بود. جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت لنوو مراجعه کنید. احتمالا بزودی سایر مدل‌ها عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا