لپ تاپ

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2024 معرفی شد

لنوو قرار است از سری لپ‌تاپ‌های جدید سری Xiaoxin و Legion خود در رویدادی که قرار است بزودی در چین برگزار شود، رونمایی کند. قبل از عرضه، این برند مشخصات لپ تاپ Xiaoxin Pro 14 2024 Core Edition خود را تایید کرده است.

طبق این برند، Xiaoxin Pro 14 2024 دارای پردازنده از Core Ultra 5 125H اینتل تا Core Ultra 7 155H خواهد بود. همچنین دارای یک کارت گرافیک Intel ARC با افزایش عملکرد 2 برابری و پشتیبانی از ویژگی‌های پیشرفته مانند ray tracing و XeSS است. این لپ تاپ دارای حداکثر ظرفیت رم 32 گیگابایت 7467MT/s LPDDR5x به همراه یک ترابایت اس اس دی M.2 و یک اسلات خالی Pcle 4.0 M.2 است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Xiaoxin Pro 14، ادغام یک تراشه NPU موتور مستقل هوش مصنوعی جدید است. در مقایسه با نسل قبلی، نمایشگر شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی بوده، با یک نسخه OLED اختیاری که نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 2.8k و شدت روشنایی 600 نیت ارائه می‌شود و دارای طیف رنگی کامل DCI-P3 است. این نمایشگر شامل گواهی HDR True Black 500 هم می‌شود.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2024 معرفی شد

برای کنترل حرارتی، لنوو سیستم خنک‌کننده Extreme Fengshen+، یک لوله حرارتی کامپوزیت سه بعدی، یک کانال هوای خنک‌کننده صفحه‌کلید، و کانال‌های هوای خنک چهار گردابی را در Xiaoxin Pro 14 معرفی کرده است. عمر باتری با Xiaoxin Pro 14 ارتقا یافته است. در حال حاضر دارای یک باتری 84 وات ساعتی Big Mac است که حدود 25.2 ساعت پخش ویدیو و تقریباً 10.38 ساعت عمر باتری روزانه را ارائه می‌دهد. از نظر اتصال، دستگاه پورت‌های مختلفی از جمله 2C، 2A، HDMI و کارت خوان SD ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود جزئیات قیمت و در دسترس بودن تا چند ساعت دیگر فاش شود، بنابراین منتظر اخبار باشید. لنوو همیشه سعی داشته لپ تاپ‌های کاملی را به مخاطبان خود ارائه دهد و این مدل جدید دارای ویژگی‌های قابل توجه بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا