لپ تاپ

پایه BookArc Flex برای سهولت استفاده از لپ تاپ در کنار مانیتور

Twelve South امروز عرضه BookArc Flex را اعلام کرد، پایه جدیدی که برای مک‌بوک‌های متصل به نمایشگر طراحی شده است. BookArc Flex دارای طراحی منحصر به فردی بوده که از دو پایه تشکیل شده و توسط یک قسمت داخلی انعطاف‌پذیر به هم متصل شده‌اند.

لپ تاپ در وسط روی یک قسمت انعطاف پذیر قرار می‌گیرد که پایه‌ها را به هم نزدیک می‌کند و آن را در حالت عمودی محکم قرار می‌دهد. Twelve South می گوید این طرح از پل عابر پیاده Noisette Creek در چارلستون، کارولینای جنوبی الهام گرفته شد. این پل دارای دو قوس فولادی بوده که واقعاً شبیه طراحی BookArc Flex است.

طراحی BookArc Flex به آن اجازه می‌دهد تا با لپ تاپ‌هایی با اندازه‌های مختلف کار کند. این پایه با مک بوک ایر و مک بوک پرو سازگار است. سایز جمع و جور BookArc Flex تضمین می‌کند که فضای زیادی از میز را اشغال نمی‌کند.

پایه BookArc Flex برای سهولت استفاده از لپ تاپ در کنار مانیتور

در دیگر خبرها در حالی که هنوز چند ماه تا عرضه نسل بعدی آیفون باقی مانده، گزارش جدید جزئیاتی را در رابطه با سری آیفون 16 پرو آینده اپل فاش کرده است. 16 پرو و 16 پرو مکس برخی از مشخصات متریال و دوربین آنها لو رفته است.

افشاگر Digital Chat Station در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که غول کوپرتینویی مدل‌های آیفون 16 پرو را با دوربین اصلی 1/1.14 اینچی و لنز تله فوتو پریسکوپ عرضه خواهد کرد. دومی احتمالاً قابلیت‌های زوم پیشرفته‌تری را نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه می‌دهد و اولی ممکن است به بهبود دریافت نور در سنسور اولیه اشاره کند.

Digital Chat Station جزئیات بیشتری در مورد قسمت عقب به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که پنل عقب نیز تغییراتی خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس دارای پنل شیشه‌ای هستند که با استفاده از راه حل G+P ساخته شده است. این بدان معنی بوده که عقب آن قالبی از شیشه و پلاستیک است. این افشاگر اشاره می‌کند که برند چینی هوآوی نیز از تکنیک مشابهی برای گوشی‌های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا