لپ تاپ

این لپ تاپ لنوو مجهز به سیستم عامل اندروید و ویندوز است

همه ما با لپ تاپ های 2 در 1 آشنا هستیم و می دانیم که از این دستگاه های تبدیل شونده چه انتظاری داریم. در نمایشگاه CES 2024، لنوو هیبریدی بسیار متفاوتی را ارائه کرد که دوست دارید ببینید. ThinkBook Plus 5 جدید آن با ویندوز 11 و اندروید اجرا می شود و بهترین های هر دو دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.

اکثر سازندگان ویندوز 2 در 1 را به عنوان دستگاه بهره وری نهایی می دانند، اما همه ما می دانیم که ویندوز 11 بهترین عملکرد را به عنوان یک لپ تاپ دارد نه تبلت. به همین دلیل است که با هیبریدی دیوانه‌وار جدید لنوو، پایین همه چیزهایی را که برای یک تجربه محاسباتی با قابلیت ویندوز 11 نیاز دارید را در خود جای داده است، در حالی که در نیمه بالایی (پشت صفحه نمایش خیره‌کننده)، همه بیت‌های اندروید را خواهید یافت.

Lenovo’s ThinkBook Plus 5 Hybrid Runs Windows and Android

در حالت لپ تاپ، این تجربه شبیه به هر گوشی تاشو دیگری است. Lenovo ThinkBook Plus 5 Hybrid دارای پردازنده قدرتمند Intel Core Ultra 7 و Intel Arc GPU، 32 گیگابایت رم DDR5، یک ترابایت SSD، عمر باتری تمام روز، بلندگوهای Harmon Kardon، USB-C، خواننده اثر انگشت و غیره است. و نیاز از یک لپ تاپ.

با این حال، زمانی که صفحه نمایش چشمگیر 14 اینچی 2.8K OLED را از پایه صفحه کلید جدا کنید، اندروید زنده می شود. در بالای صفحه و در داخل نمایشگر، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 سازگار با اندروید، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی دیگر و موارد دیگر قرار دارد. این تبلت دارای یک پورت USB-C دیگر، دوربین جلو و عقب، چهار بلندگوی کوچک 1 واتی و یک باتری 38 Whr است.

در اصل، این یک تبلت مستقل با امکانات کامل اندروید 13 است. با این حال، زمانی که می‌خواهید ارائه‌ای بسازید یا سازنده‌تر باشید، آن را در صفحه‌کلیدی که همه محصولات ویندوز 11 را در خود جای داده است، قرار دهید و دست به کار شوید.

Lenovo’s ThinkBook Plus 5 Hybrid Runs Windows and Android

این ممکن است یکی از احمقانه ترین دستگاه هایی باشد که در نمایشگاه CES امسال دیده ایم. شایان ذکر است که حداقل در حال حاضر، این دو سیستم عامل به خوبی با هم بازی نمی کنند. منظورم این است که نمی‌توانید روی یک پروژه یا برنامه در ویندوز 11 کار کنید، سپس در حالی که در پاسیو یا هواپیما نشسته‌اید، از صفحه نمایش جدا شده و از اندروید به کار خود ادامه دهید. آنها دو سیستم کاملاً مجزا هستند. با این حال، یک پوشه ترکیبی وجود دارد که به طور خودکار فایل های مورد نیاز شما را با هر دو دستگاه همگام می کند.

این روزها، تعداد زیادی لپ تاپ 2 در 1 عالی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، لنوو می‌گوید که ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid باید در سه ماهه دوم عرضه شود و اگر می‌خواهید چیزی منحصر به فرد و جدید را امتحان کنید، قیمتی حدود 2000 دلار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا