لپ تاپ

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس از راه رسید

لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیادی وجود دارد، اما سری ROG Zephyrus برخی از بهترین‌های موجود هستند، به طور خاص، مدل 14 اینچی. جمع و جور، نازک، فوق العاده قدرتمند است و مهمتر از آن، حتی آنقدر هم گران نیست. این لپ تاپ مناسب برای کسانی است که می‌خواهند یک دستگاه همه کاره داشته باشند و اکنون ایسوس یک مدل اصلاح شده با طراحی جدید و شیک‌تر را عرضه کرده است.

زیر برند ایسوس Republic of Gamers (ROG) از Zephyrus G14 2024، یک لپ‌تاپ گیمینگ باریک و سبک رونمایی کرده و ممکن است در نهایت به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال تبدیل شود. این لپ‌تاپ دارای یک شاسی آلومینیومی جدید بوده که در مقایسه با نسل‌های قبلی خود شیک‌تر و کم‌رنگ‌تر به نظر می‌رسد.

همچنین دارای نورپردازی قابل تنظیم است، تنها در صورتی که هنوز هم ظاهر درخشان گیمر را می‌خواهید. همچنین قابل توجه بوده که این Zephyrus G14 دارای یک نمایشگر اولد ROG Nebula با قابلیت‌های G-SYNC برای تصاویر واضح است، که برای اولین بار باعث می‌شود NVIDIA یک نمایشگر OLED را روی لپ‌تاپ‌های سری ROG قرار دهد. ایسوس می‌گوید سه فن داخلی باید به ارائه خنک کننده کارآمدتر کمک کنند.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس از راه رسید

قوی‌ترین نقطه فروش Zephyrus G14 2024 احتمالا هنوز طراحی آن است. به نظر می‌رسد بهتر از مدل‌های قبلی است، با برخی از تغییرات طراحی که اجازه می‌دهد صفحه کلید لبه به لبه، بلندگوهای بزرگ‌تر با باس بهبودیافته و یک صفحه لمسی بزرگ‌تر وجود داشته باشد. گزینه رنگ سفید پلاتینیوم یک روکش مات لوکس ارائه می‌دهد. این لپ تاپ دارای یک آرایه Slash Lighting بر روی درب برای جلوه‌های نوری قابل تنظیم، مناسب برای هر محیطی است.

Zephyrus G14 به پردازنده‌های سری Ryzen 8000 AMD و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 4070 مجهز شده است که این اطمینان را به شما می‌دهد که صرف‌نظر از سطح پایین آن، در اجرای هیچ بازی مشکلی نخواهید داشت. با داشتن یک تراشه Ryzen 8000، همچنین دارای یک NPU یکپارچه بوده و از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای ابزارهای بهره‌وری و بهبودهای بازی پشتیبانی می‌کند، اما این بستگی به پشتیبانی نرم‌افزارهای بیشتری در ماه‌ها و سال‌های آینده دارد. مدل پایه دارای صفحه نمایش 14 اینچی، پردازنده مرکزی Ryzen 9 8000، یک ترابایت اس اس دی، 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک GeForce RTX 4060 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا