لپ تاپ

لپ تاپ قدرتمند شیائومی Redmi G Pro 2024 در راه است

شیائومی به گسترش خانواده محصولات متنوع ادامه داده و پیشتر شاهد رونمایی گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا بودیم و سپس سری ردمی بوک پرو 14 و 16 معرفی شد. حال این برند قصد دارد بزودی لپ تاپ گیمینگ قدرتمند  شیائومی Redmi G Pro 2024 خود را معرفی کند که از سخت افزار بسیار پرتوانی برخوردار است.

شهرت شیائومی برای محصولات مقرون به صرفه به لپ‌تاپ‌های گیمینگ آن نیز کشیده شده است. Redmi G Pro وعده داده که قدرتمندترین دستگاه زیر 10000 یوان باشد. مشخصات فنی چشمگیر آن، اگرچه هنوز برای فروش مشخص نیست، این ادعای جسورانه را تأیید می‌کند. در مدل برتر، پردازنده اینتل i9-14900HX و کارت گرافیک RTX 4070 تعبیه خواهد شد. نسخه‌ای با پردازنده i5-14500HX و RTX 4060 نیز در Geekbench مشاهده شد. این پردازنده دارای 6 هسته عملکرد بوده و فرکانس حداکثری آن به بیش از 4.9 گیگاهرتز می‌رسد.

شیائومی لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro را در سال 2022 عرضه کرد که دارای پردازنده نسل دوازدهم سری Core H اینتل و کارت گرافیک سری RTX 30 است. اما با توجه به زمان سپری شده، انتظار می‌رود تفاوت‌های قابل توجهی بین این مدل و مدل فعلی وجود داشته باشد. با نگاهی به طراحی، می‌بینیم که شیائومی از تاکید بر جنبه “گیمینگ” اجتناب می‌کند.

لپ تاپ قدرتمند شیائومی Redmi G Pro 2024 در راه است

بدنه خاکستری متالیک، همراه با یک شاسی نسبتا باریک، تصور یک کامپیوتر تجاری استاندارد را به آن القا می‌کند. این ویژگی آن را برای مشتریانی که نمی‌خواهند کامپیوتری با نور RGB در همه جا داشته باشند بسیار ایده‌آل می‌کند. متأسفانه، در حال حاضر، همه چیزهایی که در مورد لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro می دانیم به این محدود است. انتظار رفته این شرکت جزئیات بیشتری را ارائه کند و تاریخ عرضه را در هفته آینده اعلام نماید.

تاکنون اطلاعات خاصی از سوی شیائومی فاش نشد و دقیقا نمی‌دانیم با چگونه محصولی از برند چینی رو به رو هستیم. بنابراین بهتر است به انتظار ادامه داد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا