لپ تاپ

انتشار تصویر رندر لپ تاپ گلکسی بوک 4 اج با پردازنده اسنپدراگون

سامسونگ قرار است بزودی از سری گلکسی بوک 4 اج، احتمالاً در کنار معرفی چیپست اسنپدراگون ایکس الیت، رونمایی کند. دو لپ تاپ مختلف معرفی خواهند شد: سامسونگ Galaxy Book4 Edge و Galaxy Book4 Edge Pro. این دستگاه ها با گزینه های سایز نمایشگر 14 و 16 اینچی عرضه خواهند شد.

انتشار تصویر رندر لپ تاپ گلکسی بوک 4 اج با پردازنده اسنپدراگون

به نظر می رسد سامسونگ برای ارائه عملکرد بالا در لپ تاپ های آینده خود بسیار شجاع است. طبق گزارشی که اخیرا توسط WinFuture به اشتراک گذاشته شده، سامسونگ مدلی با چیپست Snapdragon X Elite با بهره‌گیری از 12 هسته عملکرد معرفی خواهد کرد.

به طور معمول، چیپ‌ست‌های ARM، بهره‌وری انرژی را به ویژه در لپ‌تاپ‌ها در اولویت قرار می‌دهند، که اغلب با معماری هسته ترکیبی عرضه می‌شوند. Galaxy Book4 Edge در واقع زودتر از این در Geekbench رویت شد و امتیازی نزدیک به تراشه های سری M اپل کسب کرده است.

گلکسی بوک 4 اج در سه نوع مختلف عرضه خواهد شد. دو مدل از این مدل ها دارای نسخه Snapdragon X Elite X1P-80-100 هستند که یک پردازنده 12 هسته ای است. این مدل ها حداقل 16 گیگابایت رم ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، گلکسی بوک 4 اج پرو تنها در سایز 16 اینچی در دسترس خواهد بود.

انتشار تصویر رندر لپ تاپ گلکسی بوک 4 اج با پردازنده اسنپدراگون

این گوشی با چیپست Snapdragon X Elite X1P-84-100 و 16 گیگابایت رم عرضه می شود، اگرچه مشخص نیست که آیا گزینه های رم متفاوتی وجود خواهد داشت یا خیر. مدل 14 اینچی دارای HDMI و جک هدفون 3.5 میلیمتری به همراه دو درگاه USB-C خواهد بود، در حالی که مدل 16 اینچی دارای یک پورت USB-A اضافی و یک اسلات کارت microSD نیز خواهد بود.

تمامی لپ تاپ های این سری دارای وضوح صفحه نمایش 3K و روشنایی 400 سی دی (candela) خواهند بود. علاوه بر این، WinFuture نشان داده است که این لپ‌تاپ‌ها با قیمتی در حدود 1800 یورو قیمت مناسبی ندارند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و مشخص شود برنامه سامسونگ چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا