لپ تاپ

مشخصات کلیدی لپ تاپ ایسوس Vivobook S 15 رویت شد

لپ‌تاپ OLED ایسوس Vivobook S 15 برای عرضه رسمی در 20 می برنامه‌ریزی شده است. Vivobook S 15 اولد جدید به عنوان اولین لپ‌تاپ مجهز به اسنپدراگون X این برند معرفی خواهد شد.

به گفته رولند کواندت، کارشناس اطلاعات، این مدل دارای پردازنده کوالکام Snapdragon X Elite و همچنین اولین چیپست Snapdragon X Plus خواهد بود. Quandt فهرستی از خرده فروشان را معرفی کرده که اسنپدراگون X را برای لپ تاپ برجسته کرده است.

ایسوس می گوید که Vivobook S 15 OLED نسخه جدیدی از Vivobook S 15 OLED است که اوایل این ماه با پردازنده های AMD عرضه شد. فروشنده اطلاعات، Quandt تصاویری از فهرست محصولات ایسوس ویتنام و چندین خرده فروش در اروپا ارائه کرد. با این حال، اعلام شده که فهرست زودتر از موعد مقرر بود، از آن زمان حذف شده است. همه لیست‌ها ظاهراً تأیید می‌کنند که Vivobook S 15 OLED جدید دارای شماره مدل S5507QA بوده و پسوندهای اضافی نشان‌دهنده نوع چیپست است.

مشخصات کلیدی لپ تاپ ایسوس Vivobook S 15 رویت شد

نسخه Snapdragon X Elite این لپ تاپ با 32 گیگابایت رم LPDDR5X، یک ترابایت فضای ذخیره سازی و باتری 70 وات ساعتی عرضه می‌شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED با وضوح 2880 در 1620 پیکسل (2.8K) است. نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز بوده و به طور قابل توجهی گران تر از نسخه AMD لپ تاپ ارائه می شود.

نسخه Snapdragon X1 Plus ایسوس Vivobook S 15 OLED به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. لیست لپ تاپ ایسوس ویتنام می گوید که نسخه X1 Plus به اسنپدراگون X1P-21-100 منتشر نشده متکی بوده که شایعه شده ضعیف تر از X1P-64-100 است که قبلاً توسط کوالکام معرفی شده بود.

جزئیات قیمت و اطلاعات کامل انتشار در مورد ایسوس Vivobook S 15 OLED با پردازنده های Snapdragon X Elite/X Plus هنوز منتشر نشده است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه روز 20 می، بسیاری از جزئیات لپ تاپ جدید توسط ایسوس ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا