لپ تاپ

تاریخ عرضه اولین مک بوک منعطف اپل مشخص شد

آیا شما از طرفداران مک بوک هستید باید خبر خوبی به شما داد. تحلیلگران صنعت به یک مک بوک تاشو اپل اشاره می کنند که در سال 2026 وارد بازار می شود. زمزمه ها نشان می دهد که صفحه نمایش 18.8 اینچی در این مدل تعبیه خواهد شد، اگرچه گزینه کمی بزرگتر 20.2 اینچی ممکن است همچنان در راه باشد.

تحلیلگر صنعت راس یانگ به دلیل ملاحظات هزینه، نسبت به سایز نهایی احتمالی در حدود 18.76 اینچ هشدار می دهد. انتظار می‌رود این مک‌بوک آینده‌نگر به دستگاهی شبیه به مک‌بوک‌های 13 یا 14 اینچی سنتی تا شود و قابلیت حمل و نقل را بدون آسیب رساندن به صفحه نمایش در هنگام باز شدن در اولویت قرار دهد.

جزئیات طراحی خاص در دست نیست، اما شایعات به سمت طراحی تمام صفحه با صفحه کلید مجازی برای تجربه کاربری شیک و نوآورانه تمایل دارند.

تاریخ عرضه اولین مک بوک منعطف اپل مشخص شد

پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه از نسل بعدی تراشه‌های سری M5 بهره می‌برد که با پیش‌بینی‌  عرضه تراشه M4 در کل خط تولید مک تا پایان سال 2025 مطابقت دارد. به نظر می‌رسد یک چالش بزرگ برای اپل به حداقل رساندن چروک روی صفحه نمایش تاشو این به معنای هزینه های بالقوه بالایی برای نمایشگر و لولا است، که تخمین ها حاکی از هزینه ترکیبی حدود 800 تا 900 دلار است.

با این حال، بهبود تولید انبوه می تواند منجر به کاهش هزینه ها شود. در حالی که هنوز منتظر تایید رسمی اپل هستیم، این افشاگری‌ها نگاهی هیجان‌انگیز به آینده‌ای بالقوه ارائه می‌کنند که در آن یک مک بوک تاشو ممکن است تحرک و بهره‌وری را برای کاربران اپل بازتعریف کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا