لپ تاپ

مک بوک تاشو اپل بین 18 تا 20 اینچ نمایشگر دارد

مدل‌های جدید مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو چندی پیش به یک طراحی مجدد بزرگ پایبند بودند و به نظر می‌رسد که این شرکت بخش دیگری دارد که می‌خواهد آن را بررسی کند.

بر اساس گزارش های یک تحلیلگر معروف، اپل احتمالاً در حال کار بر روی مدل های جدید مک بوک تاشو است که دارای طراحی تقریباً بدون چین هستند. گمانه زنی های اولیه حاکی از آن است که مدل های مک بوک تاشو در سایزهای صفحه نمایش 18.8 و 20.2 اینچی با استفاده از نمایشگر منعطف ال جی در دسترس خواهند بود.

نکته مهم بعدی برای اپل احتمالاً قدم گذاشتن به رده تاشو است، علی‌رغم اینکه در چند سال گذشته تمایلی به آن نداشت. شرکت هایی مانند سامسونگ و وان پلاس پیشتر سهم محصولات خود را برای این دسته معرفی کرده اند و در بهتر کردن آن سرآمد بوده اند. اپل می‌تواند این دستگاه ها را در کنار آیفون های تاشو خود یا در همان سه ماهه معرفی کند.

در یک پست Medium، تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش‌بینی‌های خود را به اشتراک گذاشت و جزئیاتی را بیان کرد که باید منتظر آن‌ها با تاشوهای آینده باشیم. به نظر می رسد این دستگاه در دو نوع تاشو موجود باشد. رویکرد این شرکت کاملاً یادآور مک بوک پرو است، زیرا دو نوع از دستگاه را با مشخصات متفاوت ارائه می دهد. ال جی این اختیار را خواهد داشت که پنل های انعطاف پذیر برای دستگاه ها تولید کند، زیرا انتظار می رود تولید انبوه آن در سال 2025 آغاز شود.

مک بوک تاشو اپل بین 18 تا 20 اینچ نمایشگر دارد

در حالی که بسیاری از گزینه های تاشو در حال حاضر در بازار وجود دارد، نگرانی اصلی اپل و محصولات آینده آن، چین خوردگی آن است. در حال حاضر، این یکی از دلایل اصلی عدم انتقال فعال کاربران به دستگاه های تاشو است، زیرا چین ظاهری نه چندان محکم می دهد. با این حال، اپل به دنبال یافتن راه حلی برای این موضوع با قطعات گران قیمت است که به طور کلی چین خوردگی مک بوک تاشو را از بین می‌برد.

توجه داشته باشید که در حالی که این محصول در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود، اما برای توجیه تحقیقات سنگینی که برای توسعه دستگاهی پیش‌تر از رقبا انجام شده است، از قیمت بالایی برخوردار است. در نهایت، استاندارد شدن و ارزان‌تر شدن این فناوری زمان می‌برد و پس از آن دستگاه‌ها می‌توانند با قیمت پایین‌تری عرضه شوند. در ابتدا، اشتباه نیست که فرض کنیم مک بوک تاشو می تواند به اندازه ویژن پرو قیمت داشته باشد.

 

منبع
wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا