لپ تاپ

اولین تصویر لپ تاپ گیمینگ ردمجیک منتشر شد

ردمجیک رسما تصاویر اولین لپ تاپ گیمینگ خود را در Weibo منتشر کرد. این لپ‌تاپ مورد انتظار دارای طراحی شیک، مشخصات قدرتمند و تمرکز بر عملکرد برای گیمرهای هاردکور است. دارای ساختاری بوده که هم سبک و هم دوام را در اولویت قرار می دهد. این لپ تاپ شاسی از آلیاژ آلومینیوم درجه هوانوردی سری 6 دارد که نوید بدنه سبک وزن و در عین حال مستحکم می دهد.

لپ تاپ گیمینگ ردمجیک دارای صفحه کلید نرم با نورپردازی داخلی است. چیدمان کلید فول سایز بوده و در طول گیم پلی راحتی را برای گیمرها رقم می زند.  صفحه اعداد نیز یک افزودنی خوب به صفحه کلید لپ تاپ است.

گیمرها همچنین از انتخاب پورت کامل روی دستگاه قدردانی خواهند کرد. قسمت عقب ورودی شارژ، USB-C، HDMI، USB-A و رابط کابل شبکه قرار دارد، در حالی که سمت چپ USB-A و کارت خوان SD تعبیه شد. یک جک صدا سمت راست و یک رابط USB-A اضافی گزینه‌های اتصال را تکمیل می‌کنند.

اولین تصویر لپ تاپ گیمینگ ردمجیک منتشر شد

در حالی که جزئیات رسمی هنوز فاش نشد، پیکربندی های تایید شده بسیار قدرتمند هستند. پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core i9-14900HX باید بتواند به راحتی بازی‌های سخت و مالتی تسکینگ را انجام دهد. کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 با 16 گیگابایت حافظه GDDR6 قدرت کافی برای اجرای بازی های مدرن پروضوح و نرخ فریم بالا را ارائه می دهد.

صفحه نمایش 16 اینچی 2.5K با نسبت تصویر 16:10 یک تجربه همه جانبه رقم می زند. نمایشگر پوشش 100درصدی از طیف رنگی DCI-P3 دارد که فوق العاده است. این لپ تاپ در دو گزینه رنگی سیاه و سفید عرضه خواهد شد و صفحه کلید دارای جلوه های نور RGB برای زیبایی است. گیمرهایی که مشتاق به دست آوردن این دستگاه هستند، می توانند منتظر عرضه رسمی در رویداد رونمایی محصول Red Magic روز 3 جولای باشند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا