لپ تاپ

لپ تاپ اینفینیکس Zero Book Ultra با هوش مصنوعی رونمایی شد

اینفینیکس اکنون از لپ تاپ اینفینیکس ZeroBook Ultra در بازار هند رونمایی کرده است، تقریباً یک سال پس از معرفی ZenBook 13. مدل Ultra یک رایانه شخصی مجهز به هوش مصنوعی است که برای بهبود تجربه کاربری طراحی شده است.

لپ تاپ اینفینیکس ZeroBook Ultra دارای بدنه تمام فلزی فوق باریک 16.9 میلی متری با صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پوشش 100 درصدی طیف رنگی sRGB و روشنایی 400 نیت است. این شامل یک طراحی شهاب‌سنگی و یک سوئیچ سه‌کلاسی قابل تنظیم بیش از حد برای عملکرد تطبیقی ​​می شود.

در بخش فنی، لپ‌تاپ دارای پردازنده اینتل Core Ultra 5/7/9، حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD با دو اسلات SSD است. این شامل گرافیک اینتل Arc Graphics برای بازی روان 60 فریم در ثانیه با وضوح 1080p شده که ادعا می شود دو برابر سریعتر و کارآمدتر از اینتل Iris Xe Graphics است.

لپ تاپ اینفینیکس ZeroBook Ultra با هوش مصنوعی رونمایی شد

یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) از ادغام هوش مصنوعی، ترکیب CPU، NPU و GPU برای عملکرد سه بعدی و قابلیت های هوش مصنوعی بهتر پشتیبانی می کند. برای خنک کردن، دارای سیستم دو فن ICE Storm 2.0 با دو فن 65 میلی متری و 79 پره است که مدیریت حرارتی بهینه را تضمین می کند.

ویژگی‌های اضافی شامل تقویت هوش مصنوعی BeautyCam برای ردیابی چهره و تاری پس‌زمینه، صدای استودیو Pro-Level با صدای متعادل با آرایه چهارگانه و گزینه‌های اتصال مانند Wi-Fi 6/6E، اسلات SD، جک 3.5 میلی‌متری صدا، USB 3.0 و پورت USB-C و HDMI 1.4 می شود. همچنین با ویندوز 11 مبتنی بر کوپایلوت عرضه می شود.

اینفینیکس ZeroBook Ultra از 10 جولای در Flipkart با سه نسخه عرضه می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا