لپ تاپ

لپ تاپ ردمجیک Gaming Laptop 16 Pro رونمایی شد

Red Magic به خاطر گوشی های هوشمند گیمینگ و لوازم جانبی خود شناخته شده است. این برند امروز رویدادی را در چین برگزار کرد که در آن از دستگاه های مختلفی رونمایی کرد. در میان آنها، این شرکت ورود خود را به بخش لپ تاپ با اولین مدل خود به نام ردمجیک Gaming Laptop 16 Pro اعلام کرد. دارای مشخصات و ویژگی های قدرتمندی است که آن را برای گیمرهای جدی ایده آل می کند.

لپ تاپ ردمجیک Gaming Laptop 16 Pro دارای شاسی آلیاژ آلومینیومی سری 6 درجه هوانوردی است. درب دستگاه دارای طراحی مینیمال با نشان RGB این برند است. این صفحه کلید دارای نور پس زمینه RGB قابل تنظیم بوده که دارای یک صفحه شماره اختصاصی نیز می باشد. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت قابل استفاده است. در عقب دستگاه تعدادی پورت از جمله ورودی شارژ، USB-C، USB-A، HDMI و یک درگاه اترنت وجود دارد. همچنین در دو طرف پورت USB 3.2 Gen1 و Gen2 وجود دارد. این لپ تاپ تنها 13 میلی متر ضخامت و 2.4 کیلوگرم وزن دارد.

لپ تاپ ردمجیک Gaming Laptop 16 Pro رونمایی شد

در جلوی دستگاه، لپ‌تاپ Red Magic Gaming دارای یک صفحه نمایش بزرگ 16 اینچی است که با حاشیه‌های نازک احاطه شد. رزولوشن 2.5K، نرخ نوسازی 240 هرتز، حداکثر روشنایی 500 نیت و طیف رنگی 100 درصدی DCI-P3 برای یک تجربه بصری فراگیر دارد. بلندگوهای هارمن کاردون با Dolby Atmos وجود دارد. این لپ تاپ دارای وب کم IR با وضوح 1080p و شاتر حریم خصوصی است.

در بخش فنی، لپ تاپ ردمجیک Gaming Laptop 16 Pro به چیپ نسل چهاردهم  Core i9 اینتل مجهز شد. همچنین باید به کارت گرافیک  انویدیا GeForce RTX 4060 و 4070 با 8 گیگ حافظه ویدئویی GDDR6 با پشتیبانی از ردیابی پرتو اشاره کرد. این دستگاه تا 32 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه SSD دارد. این لپ‌تاپ دارای یک سیستم اتلاف گرما قوی بوده که شامل یک لوله حرارتی سه‌بعدی مهر و موم شده  است. انرژی خود را از یک باتری 80 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات تامین می کند.

لپ‌تاپ ردمجیک Gaming 16 Pro از 10999 یوان (1512 دلار) برای نسخه پایه 16 گیگابایت رم+ 1 ترابایتی شروع می‌شود. در همین حال، پیکربندی 32 گیگابایت رم + 1 ترابایت دارای برچسب قیمتی 13299 یوان ( 1828 دلار) است. این دستگاه در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا