لپ تاپ

Tecno به زودی اولین لپ تاپ Megabook T1 خود را در هند عرضه می کند

Tecno آماده ورود به بخش لپ‌تاپ در هند است. این شرکت فاش کرده است که به زودی اولین لپ تاپ Tecno Megabuck T1 خود را به زودی در هند عرضه خواهد کرد.

تقویم‌های خود را به‌عنوان علامت‌گذاری کنید که TECNO هیجان‌انگیزترین لپ‌تاپ‌هایی را که می‌توانید به خانه یا محل کار خود بیاورید را نشان می‌دهد. با طراحی بسیار منحصر به فرد، براق و سبک وزن، و رنگ هایی که با سبک شما مطابقت دارند – برای سری شگفت انگیز MEGABOOK T1 آماده شوید.

از نزدیک مراقب فضا باشید تا طیف کاملاً جدیدی از لپ‌تاپ‌های قدرتمند را تجربه کنید که آماده رقابت سختی برای بازیکنان موجود در بازار هستند.

Tecno هنوز تاریخ عرضه این لپ تاپ را فاش نکرده است، اما برخی از جزئیات را در مورد لپ تاپ آینده فاش کرده است.
Tecno فاش کرده است که Megabook T1 بدنه باریکی دارد. وزن این لپ تاپ 1.56 کیلوگرم خواهد بود. این دستگاه تا 1 ترابایت فضای SSD را پشتیبانی می کند و 16 گیگابایت رم دارد.

Megabook T1

Tecno همچنین تایید کرده است که Megabuck T1 مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 خواهد بود.

این شرکت همچنین ادعا می کند که این لپ تاپ با یک بار شارژ، عمر باتری یک روزه را ارائه می دهد.

Tecno به زودی یک گوشی تاشو راه اندازی می کند

گفته می شود که Tecno در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید با طراحی تاشو است. این تلفن هوشمند که احتمالاً Tecno Phantom V Flip نام دارد، اخیراً به صورت آنلاین در یک پلت فرم تجارت الکترونیک چینی مشاهده شد.

طبق پلتفرم تجارت الکترونیک، گفته می شود که Tecno Phantom V Flip آینده دارای یک صفحه نمایش ثانویه دایره ای است که در پشت گوشی هوشمند تاشو قرار گرفته است. گفته می شود نمایشگر ثانویه دسترسی به اعلان های سریع، زمان و تاریخ را ارائه می دهد. انتظار می رود صفحه نمایش دایره ای در پنل پشتی با دوربین دوگانه و فلاش احاطه شود. دکمه های تنظیم صدا و دکمه های پاور در سمت راست گوشی تاشو قرار دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا