لپ تاپ

مایکروسافت هیچ سرفیس پرو جدیدی برای رویداد 30 شهریور آماده نکرده است!

اگر از علاقه مندان به فناوری هستید و دوست دارید با آخرین پیشرفت ها، نوآوری ها و اعلامیه های محصولات جدید هیجان انگیز صنعت همراه باشید، احتمالاً می دانید که هفته های بسیار شلوغی در پیش دارید.

اما در حالی که برنامه‌های گوگل و اپل برای رویدادهای قریب‌الوقوع مربوطه‌شان مدت‌ها پیش به‌طور عمده پنهان نبوده است، به نظر می‌رسد که مایکروسافت کار بسیار خوبی برای مخفی نگه‌داشتن دستگاه‌های سرفیس نسل بعدی خود انجام می‌دهد.

البته، هیچ غول فناوری نمی‌تواند برای همیشه از قدرت‌های افشاگر فردی مانند رولاند کواندت از WinFuture مصون بماند، همانطور که آخرین گزارش انحصاری این نشریه آلمانی  ثابت کرد. این اطلاعات زیادی را در مورد نه یک و نه دو، بلکه سه محصول جالب سرفیس نشان می‌دهد که انتظار می‌رود در 30 شهریور (21 سپتامبر) رونمایی شوند، در حالی که (در صورت حذف) نشان می‌دهد که مایکروسافت دستگاه چهارمی را که ممکن است مشتاقانه منتظرش بودید راه‌اندازی نکند.

Microsoft has not prepared any surface butterfly for the event of September 30!

درست است، هیچ خبری در مورد تبلت سطح بالای سرفیس پرو 10 وجود ندارد، که ممکن است در اوایل سال آینده عرضه شود یا نباشد و طرفداران ماشین‌های محاسباتی قابل حمل را با مهارت‌های بهره‌وری عالی در انتظار نسل چهارم ارزان‌تر سرفیس گو قرار دهد.

مشخص نیست که آیا این واقعاً Surface Go 4 نامیده می شود یا خیر، و با وجود شایعات قبلی مبنی بر تغییر قدرت پردازشی اینتل به تراشه های اسنپدراگون مبتنی بر ARM، اکنون پیش بینی می شود که مایکروسافت از این نقطه نظر خاص از آن مطمئن باشد.

بله، Surface Go ارتقا یافته امسال احتمالاً دارای یک SoC چهار هسته ای N200 اینتل از خانواده Alder Lake N خواهد بود که مطمئناً برای محدوده قیمت مورد انتظار تبلت جدید به اندازه کافی ضعیف به نظر می رسد.

مشخصاً اینکه چقدر برای Surface Go 4 خود می پردازید بستگی زیادی به پیکربندی فضای ذخیره سازی ترجیحی شما از سه گزینه نسبتاً استاندارد 64، 128 و 256 گیگابایتی دارد. هر سه این نسخه باید به 4 گیگابایت رم مجهز شوند که به احتمال زیاد تغییرات ظاهری مهمی در آنها وجود ندارد و در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

بین این و ارتقای نسبتاً جزئی که برای سرفیس لپ‌تاپ گو 2 و سرفیس لپ‌تاپ استودیو ارائه شده است، شیندینگ مایکروسافت در 30 شهریور بسیار هیجان‌انگیز یا پر زرق و برق به نظر نمی‌رسد، اما گذشته از این ها شاید این شرکت ما را با نسخه جدیدی از سرفیس پرو شگفت‌زده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا