لپ تاپ

سرفیس گو 4 با پردازنده Intel N200 مایکروسافت از راه می رسد + مشخصات

فهرست مطالب

در اوایل این ماه، Surface Go 4 نیز بی سر و صدا در وب سایت FCC ظاهر شد و برخی از مشخصات دستگاه جالب را فاش کرد. طبق اسناد مشاهده شده توسط Windows Latest، Surface Go 4 با پردازنده N200 اینتل، 8 گیگابایت رم، چندین گزینه ذخیره سازی و به روز رسانی ویندوز 11 23H2 تأیید شده است.

مایکروسافت رسانه‌ها را به یک رویداد ویژه در شهر نیویورک در 21 سپتامبر دعوت کرده است. این شرکت چیزی را که آنها ارائه خواهد کرد به اشتراک نگذاشته است، اما نکات خاصی دستگاه‌های سرفیس جدید را تایید می‌کنند. بنچمارک‌ها سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ جدید را نشان می‌دهند و پرونده‌های FCC از ورود سرفیس لپ‌تاپ گو ۳ و سرفیس گو ۴ خبر می‌دهند.

Surface Go 4 ادعایی در 1 سپتامبر در FCC با نام مکان نگهدار “C3K2029″، یعنی دستگاه محاسباتی قابل حمل ظاهر شد. جالب اینجاست که برخی از جزئیات لیست FCC برای C3K2029 حذف شده است، اما در این بین، ما موفق شدیم درباره Surface Go 4 مورد انتظار بیشتر بدانیم.

Surface Go 4 همان طراحی قبلی خود را حفظ کرده و دارای پردازنده N200 اینتل است که یک «پردازنده موبایل» از سری Alder Lake-N است و برای فاکتورهای 2 در 1 یا تبلت طراحی شده است. در حالی که عملکرد به عوامل زیادی بستگی دارد، Surface Go 3 بسته به حجم کاری می تواند تا 3.7 گیگاهرتز را افزایش دهد.

DP آن 6 وات است و پردازنده N200 انرژی زیادی مصرف نمی کند، به این معنی که باتری دستگاه پشتیبان به احتمال زیاد بهتر از نسل قبلی است. پرونده FCC همچنین تأیید کرد که مایکروسافت از ماژول محبوب AX Wi-Fi 6 استفاده می کند که اتصال WiFi و بلوتوث سریع تری را ارائه می دهد.

Surface Go 4 with Intel N200 processor

طراحی Surface Go 4

به روز رسانی سرفیس 2023 مایکروسافت طراحی خط تولید را به روز نمی کند. این بدان معنی است که Surface Go 4 شبیه سازی Surface Go 3 است که شبیه Surface Go 2 بود. این همان دستگاه با صفحه نمایش 10.5 اینچی است که با حاشیه های نسبتاً نازک احاطه شده است، اما تفاوت اصلی در پردازنده است.

مایکروسافت خط تولید را از Intel Pentium Gold 6500Y به Intel N200 ارتقا می دهد.

Surface Go اصلی تنها با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC عرضه شد که دلیل اصلی عملکرد کند این تبلت مقرون به صرفه بود. مایکروسافت می خواهد این “مشکلات” را با ارائه مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی برطرف کند.

می‌توانید مدل‌های رده بالاتر را با فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی خریداری کنید. به عبارت دیگر، برای خرید تبلت باید پول بیشتری خرج کنید زیرا مایکروسافت گزینه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی را به نفع نسخه های سازگارتر با عملکرد کنار گذاشته است.

قلم سرفیس و سرفیس تایپ کاور جداگانه فروخته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا