لپ تاپ

LG Gram Fold با صفحه نمایش لمسی OLED تاشو 17 اینچی QXGA+ معرفی شد

LG Electronics اولین لپ تاپ تاشو خود را با نام “LG Gram Fold” در کره معرفی کرد. این لپ‌تاپ ترکیبی از فناوری و طراحی از سری Gram است.

LG Gram Fold دارای یک صفحه نمایش لمسی OLED 17 اینچی با وضوح بالا با نسبت صفحه نمایش 4:3 است که کنتراست و کیفیت رنگ چشمگیر را ارائه می دهد و 99.5 درصد از استاندارد رنگ DCI-P3 را برآورده می کند.

این لپ‌تاپ از فناوری OLED بهره می‌برد و آن را بدون نیاز به نور پس‌زمینه نازک و انعطاف‌پذیر می‌کند. وقتی باز شود، به یک صفحه نمایش 17 اینچی تبدیل می شود و وقتی تا شود، یک صفحه نمایش 12 اینچی است که تطبیق پذیری را ارائه می دهد.

LG Electronics رابط کاربری و اتصال را برای استفاده های مختلف بهبود بخشیده است. می تواند به عنوان یک لپ تاپ 12 اینچی در صورت تا شدن، یک تبلت 17 اینچی در صورت باز شدن و یک کتابخوان الکترونیکی عمل کند. این لولا برای دوام تا 30000 برابر تست شده است و وزن آن در حدود 1.25 کیلوگرم است.

می‌توانید از صفحه‌کلید مجازی یا صفحه‌کلید بلوتوثی در حالت تا شدن استفاده کنید، و صفحه‌نمایش وقتی آن را کمی تا کنید تنظیم می‌کند، که برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی یا اسناد ایده‌آل است. از ورودی قلم لمسی پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان یک مانیتور منفرد در صورت باز شدن استفاده شود.

این لپ تاپ از آخرین پردازنده نسل سیزدهم اینتل، حافظه کم مصرف و باتری 72 وات ساعتی تغذیه می کند. دارای سه بلندگوی استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos برای صدای فراگیر است.

مشخصات کلی: LG Gram Fold (17X90R)

LG Gram Fold

قیمت و تاریخ رونمایی LG Gram Fold

LG Electronics مقدار محدودی از Gram Fold خود را با قیمت 4.99 میلیون وون (3700 دلار آمریکا یا تقریباً 3,07,800 روپیه) برای ارسال به فروش می رساند. 200 مشتری اول تخفیف دریافت می کنند که قیمت را به 3.99 میلیون وون (2958 دلار آمریکا یا تقریباً 246115 روپیه) کاهش می دهد.

علاوه بر این، آنها همچنین هدایایی مانند قلم استایلوس، ماوس بلوتوث، اشتراک یک ساله MS Office 365 و بسته ارزش Gram Office را دریافت خواهند کرد.

از 25 این ماه، ال‌جی Gram Fold برای خرید در 20 فروشگاه ال‌جی Electronics Best در سراسر کشور در کره در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، فروش آنلاین LG Gram Fold از 4 اکتبر 2023 از طریق فروشگاه آنلاین برند ال‌جی الکترونیکس آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا