لپ تاپ

مشخصات لپ تاپ های Samsung Galaxy Book 4 سری ۲۰۲۴

در ژانویه، سامسونگ لپ‌تاپ‌ های پرچم‌دار ویندوزی را با نام تجاری گلکسی بوک عرضه کرد. در بررسی گلکسی بوک 3 پرو 360، آن را خیره کننده نامیدیم و به آن چهار ستاره دادیم. اکنون، به نظر می رسد که خط تولید 2024 به زودی عرضه می شود.

در پایگاه داده بلوتوث SIG، ورودی های جدیدی را در خانواده گلکسی بوک مشاهده می کنیم. همانند مدل‌های نسل سوم، سری چهارم شامل پنج نسخه است: Samsung Galaxy Book 4، Galaxy Book 4 360، Galaxy Book 4 Pro، Galaxy Book 4 Pro 360 و Galaxy Book 4 Ultra. هر مدل دارای پیکربندی و طراحی کمی متفاوت خواهد بود که احتمالاً با همتایان نسل سوم خود مطابقت دارد.

سیستم بلوتوث SIG در درجه اول بر ویژگی های اتصال تمرکز دارد، بنابراین لیست ها اطلاعات بیشتری در مورد آن به ما می دهند. جالب اینجاست که گلکسی بوک 4 استاندارد از کارت بی سیم اینتل AX200 استفاده می کند، در حالی که سایر مدل ها از کارت AX210 اینتل استفاده می کنند. این باعث می‌شود Galaxy Book 4 استاندارد به بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6 متصل شود. همه مدل‌های دیگر Galaxy Book 4 به بلوتوث 5.3 و Wi-Fi 6E ارتقا خواهند یافت.

این احتمالاً به خریداران خاصی کمک می‌کند تا به مدل‌های گران‌تر بپرند، در صورتی که کارت بهتر برای آنها حیاتی است.

بدیهی است که این ارتقاء به تنهایی باعث نمی شود که سری گلکسی بوک 4 به اندازه کافی برای مردم جذاب باشد تا لپ تاپ های فعلی خود را کنار بگذارند. با این حال، احتمالاً پردازنده‌های جدید نسل چهاردهم اینتل و سایر مشخصات فنی وجود خواهد داشت که دستگاه‌ها را قدرتمندتر می‌کند. همچنین ممکن است عناصر طراحی جدیدی مانند شاسی نازک‌تر و/یا سبک‌تر وجود داشته باشد.

ما انتظار داریم که سامسونگ مانند امسال، خانواده گلکسی بوک 4 را در کنار سری گلکسی اس 24 عرضه کند. با این حال، همیشه ممکن است سامسونگ بتواند راه اندازی را کمی به عقب براند تا فضای تنفس بیشتری به گوشی های هوشمند بدهد. با ما همراه باشید، زیرا تقریباً مطمئناً اطلاعات بیشتری در راه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا