لپ تاپ

Lenovo ThinkPad X1 Fold با صفحه نمایش 16.3 اینچی 2.5K OLED رونمایی شد

در IFA 2022، لنوو ThinkPad X1 Fold جدید خود را به نمایش گذاشت، نسل بعدی رایانه های شخصی تاشو که لنوو در سال 2020 آغاز کرد. لنوو اکنون در دسترس بودن جهانی ThinkPad X1 Fold را اعلام کرده است.

به گفته این شرکت، ThinkPad X1 Fold تحت آزمایش‌های گسترده‌ای در دنیای واقعی قرار گرفت که منجر به پیشرفت‌های کلیدی شد که با شهرت ThinkPad برای کیفیت و عملکرد از زمان معرفی آن همخوانی داشت.

این پیشرفت‌ها شامل ویژگی‌های صوتی و تصویری پیشرفته، تغییر حالت نرم‌تر، و عملکرد TrackPoint اصلاح‌شده است. این دستگاه اکنون عملکرد سازگارتر Computer Vision را از طریق کنترلر حسگر بصری به کمک هوش مصنوعی اینتل ارائه می‌کند و از تشخیص حضور انسان و قفل خودکار برای امنیت و مدیریت باتری اطمینان می‌دهد.

به روز رسانی های آرایشی دوام دستگاه را بیشتر افزایش داده و آزمایش Mil-Spec آن را تکمیل کرده است. این شامل یک پوشش پارچه ای بهبود یافته است که قابلیت اطمینان را در ارتباط با تست دقیق Mil Spec 810H که X1 Fold تحمل می کند، تقویت می کند.

ThinkPad X1 Fold دارای صفحه نمایش 16.3 اینچی OLED، حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. مجهز به پردازنده اینتل است که از قبل با ویندوز 11 بارگذاری شده است و اتصال عالی با Wi-Fi 6E و پشتیبانی اختیاری 5G را ارائه می دهد.

قیمت Lenovo ThinkPad X1 Fold

نسل بعدی Lenovo ThinkPad X1 Fold با ویندوز 11 از lenovo.com و دیگر فروشندگان منتخب لنوو با قیمت 2499 دلار آمریکا (تقریباً 2,08,052 روپیه) در دسترس خواهد بود. انتظار می رود به زودی در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.

لنوو در رابطه با روند و بهبودهای انجام شده در ThinkPad X1 Fold، Jerry Paradise، معاون پورتفولیو تجاری و مدیریت محصول، گفت:

بر اساس بازخورد آزمایش‌کننده بتا، ما بر تجربه کاربر تمرکز کرده‌ایم، یک نیاز حیاتی در همه رایانه‌های شخصی، اما به ویژه برای دستگاه‌های تاشو مرتبط است.

من قویاً معتقدم که ThinkPad X1 Fold یک لپ‌تاپ تاشو آماده برای مشاغل است که با آزمایش دوام گسترده، راه‌حل‌های امنیتی ThinkShield و پشتیبانی برتر Lenovo پشتیبانی می‌شود. هدف اصلی ما هرگز تزلزل نکرده است، ارائه رایانه ای فراتر از انتظارات مشتری، با تجربه ای کلی که به کاربران اطمینان می دهد که از یک لپ تاپ تاشو به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا