لپ تاپ

کروم بوک ایسوس CM30 Detachable معرفی شد

شرکت ایسوس به تازگی کروم بوک CM30 Detachable خود را معرفی کرد. یک دستگاه 10.5 اینچی همه کاره که برای دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده است.

این دستگاه طراحی دوگانه داشته که بدان معناست در حالت تبلت یا لپ تاپ می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین  دستگاه مبتنی بر ChromeOS دارای یک صفحه نمایش چند لمسی با نسبت تصویر 16:10 “بلندتر” بوده که هدف آن ارائه فضای کاری گسترده است.

طبق گفته ایسوس، کاربران می‌توانند از طریق لمس با صفحه نمایش تعامل داشته باشند یا از یک قلم دو طرفه، پوش-پاپ اختیاری استفاده کنند. علاوه بر این، صفحه کلید اختیاری را می‌توان تقریباً در هر زاویه‌ای متصل و تنظیم کرد، زمانی که تایپ حالت ترجیحی کار است.

با توجه به دوام، سازنده آسیایی بر استحکام کروم بوک جدید تاکید کرد. این دستگاه دارای طراحی “درجه نظامی” (US MIL-STD 810H) برای انعطاف پذیری عالی است و با یک قاب مقاوم در برابر اثرانگشت، همراه با یک “سپر ضربه” اضافی اختیاری ارائه می‌شود. ایسوس همچنین اطمینان می‌دهد که صفحه نمایش لمسی می‌تواند میلیون‌ها تعامل را تحمل کرده و در عین حال کیفیتی با وضوح بالا، احساسی صاف و پاسخگویی سریع ارائه دهد.

 ایسوس CM30 Detachable

کروم بوک ایسوس CM30 Detachable دارای پردازنده مدیاتک Kompanio 520، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یکپارچه است. همچنین دوربین دوگانه 5 مگاپیکسلی (یکی در جلو و دیگری در پشت) وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد در جلسات و کلاس‌های آنلاین شرکت کنند و در عین حال دنیای اطراف خود را با عکس‌ها و فیلم‌ها ثبت کنند.

اتصال برای یک دستگاه متمرکز بر تحرک بسیار مهم است، بنابراین Chromebook جدید ایسوس Wi-Fi 6 را برای سرعت‌های شبکه “فوق العاده” و پشتیبانی اختیاری از شبکه‌های تلفن همراه LTE را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین متعهد است که اثرات زیست محیطی فناوری خود را به حداقل برساند، زیرا قاب کروم بوک با استفاده از 30 درصد آلومینیوم بازیافت شده از منابع کم کربن ساخته شد.

ایسوس اشاره می‌کند که Chromebook را می‌توان با برنامه ارتقای آموزش Chrome یا ارتقای Chrome Enterprise خریداری کرد که به مدیران و سازمان‌ها امکان می‌دهد دستگاه را از کنسول Google Admin مدیریت کنند. جزئیات زمان عرضه و قیمت مشخص نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا