لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی در راه است

شیائومی قصد دارد بزودی از لپ تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کند. به تازگی در Geekbench یک لپ تاپ با شماره مدل TM2211 رویت شده که دارای پردازنده نسل چهاردهم اینتل i9-14900HX و i5-14500HX بود.

مشخص نیست لپ تاپ TM2211 یک مدل از سری ردمی است یا شیائومی مستقلا قصد دارد لپ تاپ گیمینگ ارائه دهد. ناگفته نماند که سری لپ تاپ Redmi G برند ردمی هم هستند که با مشخصات قابل توجه و طراحی گیمینگ به فروش می‌رسند.

مدل قدرتمندتر دارای چیپ i9-14900HX یک پردازنده 24 هسته‌ای متشکل از 8 هسته بزرگ و 16 هسته کوچک است. این پیکربندی نشان‌دهنده پتانسیل عملکرد بسیار بالا است، به‌ویژه برای سناریوهای گیمینگ و مالتی تسکینگ. در مقابل، نسخه دارای پردازنده i5-14500HX کمی ضعیف‌تر بوده و چیپ 12 هسته‌ای نسل چهاردهمی اینتل به حساب می‌آید.

 

لپ تاپ هیولا شیائومی در راه است

این پردازنده متشکل از 6 هسته بزرگ و 8 هسته کوچک است و کاربرانی را که ممکن بوده به دنبال تعادل بین عملکرد و هزینه هستند، راضی نگهدارد. پردازنده‌های نسل چهاردهم HX اینتل، همانطور که در این مدل‌ها استفاده می‌شوند، اساساً نسخه‌های با فرکانس بالا از سری HX نسل سیزدهم اینتل محسوب می‌شوند. آنها همان معماری و فرآیند ساخت نسل قبل را حفظ می‌کنند.

این پردازنده‌های سری HX معمولاً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند که به دلیل نیاز به قدرت پردازش بالا شناخته شده بوده و اغلب با کارت‌های گرافیک مستقل همراه می‌شوند. با این حال، جزئیات خاص در مورد مدل گرافیکی مجزا در لپ‌تاپ جدید شیائومی روی پلتفرم Geekbench دیده نشد. در حالی که هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد، پیش بینی شده شاهد گرافیک مستقل RTX 40 انویدیا باشیم.

با توجه به لیست، نسخه آزمایش شده شامل 16 گیگابایت رم DDR5 می‌شود، با این حال، شیائومی ممکن است پیکربندی‌هایی با رم حتی قابل توجه‌تری را برای کاربرانی که نیاز به عملکرد بالاتری دارند ارائه دهد. به هر حال شیائومی قصد داشته محصولی بسیار توانمند بزودی عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا