لپ تاپ

لپ تاپ قدرتمند ایسر Nitro V16 معرفی شد

ایسر به تازگی یک لپ تاپ گیمینگ جدید به نام Nitro V 16 را معرفی کرده است. این دستگاه دارای برخی ویژگی‌های قابل توجه است که نکته کلیدی آن گنجاندن پردازنده سری Ryzen 8040 AMD بوده که به تازگی معرفی شد.

این پردازنده برای برنامه‌های گیمینگ مدرن، با افزودن فناوری هوش مصنوعی برای فعال کردن تصاویر بصری با ردیابی پرتو، فضای زیادی دارد. می‌توانید لپ‌تاپ را به‌صورتی که مناسب می‌دانید، با گزینه‌های گرافیک تا انویدیا GeForce RTX 4060 تهیه کنید. این پردازنده گرافیکی دارای فناوری DLSS 3.5 و ردیابی پرتوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود به نام Ray Reconstruction است.

شما دو گزینه نمایش را انتخاب می‌کنید، با در دسترس بودن صفحه نمایش WQXGA یا WUXGA است. هر دو گزینه دارای نرخ نوسازی 165 هرتز و زمان پاسخ 3 میلی ثانیه هستند. ایسر وعده داده که نمایشگرها “تصاویر روانی با حداقل شبح و پاره شدن صفحه نمایش” ارائه می‌دهند. در مورد سایر مشخصات، می‌توانید لپ‌تاپ را با حداکثر 32 گیگابایت رم DRR55600 و 2 ترابایت حافظه SSD PCIe Gen 4 خریداری کنید.

 

لپ تاپ قدرتمند ایسر Nitro V16 معرفی شد

 

ایسر همچنین سیستم خنک‌کننده جدیدی را معرفی می‌کند که دارای یک جفت فن پرقدرت بوده که آن را «به خوبی برای انجام گیم‌پلی سنگین مجهز می‌کند». برای این منظور، می‌توانید عملکرد و دما را از طریق برنامه کاربردی اختصاصی NitroSense شرکت نظارت کنید. سه میکروفون مجهز به فناوری کاهش نویز تقویت‌شده با هوش مصنوعی برای بازی‌های آنلاین وجود دارد و بلندگوها از الگوریتم‌های بهینه‌سازی صدای DTS:X Ultra برای صدای فراگیر استفاده می‌کنند. در نهایت، یک پورت USB-4 نوع C، دو درگاه USB 3، یک درگاه HDMI، یک کارت خوان microSD و سازگاری با WiFi 6E دریافت می‌کنید.

اگر نام پردازنده کمی گیج کننده به نظر می‌رسد، به این دلیل است که AMD اخیراً برنامه نامگذاری خود را تغییر داد. در اینجا یک تفکیک ساده است. “8” مربوط به سال 2024 است و عدد دوم به خط محصول یا بخش بازار مربوطه اشاره دارد، بنابراین برای مصرف کنندگان معنی زیادی ندارد. با این حال، عدد سوم همه چیز در مورد عملکرد است. “4” نشان می‌دهد که تراشه از معماری پیشرفته Zen 4 استفاده می‌کند. در نهایت، عدد چهارم نشان داده که تراشه از چه نوع معماری Zen 3 استفاده می‌کند. “0” در مقایسه با Zen 3+ که به عنوان “5” علامت گذاری می‌شود، نشان دهنده یک تجربه Zen 3 سطح پایین‌تر است.

لپ تاپ گیمینگ ویندوز 11 در ماه مارس با قیمت اولیه 1000 دلار برای مدل پایه در دسترس خواهد بود. همچنین به همراه یک ماه Xbox Game Pass ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را با سرعت بالا اجرا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا