لپ تاپ

مک بوک ایر قدرتمند اپل سال 2024 از راه می رسد

طبق گزارش بلومبرگ به نقل از افراد آگاه از برنامه‌های شرکت کوپرتینویی، اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید مک بوک با آخرین پردازنده M3 این شرکت و مدل‌های iPad Pro مجهز به نمایشگرهای OLED است.

طبق گزارش، سازنده آیفون همچنین قصد دارد یک آیپد ایر در دو سایز نمایشگر عرضه کند. برخلاف سال‌های گذشته، اپل هنوز از مدل جدید آیپد امسال رونمایی نکرده و انتظار می‌رود تبلت‌های بعدی این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ وارد بازار شوند.

بلومبرگ گزارش می‌دهد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل جدید iPad Air است که جایگزین آیپد ایر 10.9 اینچی (2022) خواهد شد. در حالی که نسل قبلی خود در دو مدل Wi-Fi و Wi-Fi + Cellular در دسترس بود  و طبق گزارش‌ها، اپل در حال آماده‌سازی چهار مدل جدید است، زیرا iPad Air بعدی در سایزهای صفحه نمایش 10.9 و 12.9 اینچی در دسترس خواهد بود.

در همین حال، طبق این گزارش، نسل بعدی مدل‌های آیپد پرو این شرکت نیز توسط این شرکت عرضه خواهد شد. اینها اولین مدل‌های این شرکت خواهند بود که دارای صفحه نمایش OLED هستند که کنتراست و سطوح مشکی بهتری را در مقایسه با صفحه نمایش‌های مینی ال ای دی ارائه می‌دهند. اپل همچنین مدل‌های آیپد پرو را به جدیدترین تراشه M3 خود مجهز می‌کند که در ماه اکتبر با رونمایی از جدیدترین مدل‌های مک معرفی شد.

مک بوک ایر قدرتمند اپل 2024 از راه می رسد

 

مدل‌های آینده آیپد پرو تنها دستگاه‌های اپل نخواهند بود که با تراشه جدید M3 رونمایی می‌شوند و طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال آماده‌سازی برای عرضه یک مدل مک‌بوک ایر جدید با همان تراشه است. اپل مدل‌های جدید مک بوک پرو را با آخرین پردازنده سیلیکونی اپل در بخش سخت افزاری خود در ماه اکتبر عرضه کرد و جانشین مک بوک ایر M2 که قیمت کمتری نسبت به مدل‌های پرو دارد، به‌زودی به تراشه M3 مجهز می‌شود.

طبق این گزارش، مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند هر دو مدل جدید آیپد و مک‌بوک در مارس 2024 عرضه شوند، طبق این خبر، اپل همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه دو نوع مجیک کیبورد جدید برای مدل‌های آیپد پرو آینده و نسل سوم قلم اپل است. در حالی که بلومبرگ سابقه خوبی از نظر پیش بینی جدول زمانی عرضه محصولات آینده اپل دارد، این شرکت هنوز اعلامیه‌ای در رابطه با مدل‍‌های جدید iPad و MacBook منتشر نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا