لپ تاپ

لپ تاپ اقتصادی اینفینیکس با طراحی و ویژگی های جذاب

اینفینیکس به‌زودی می‌تواند یک لپ تاپ مقرون به صرفه در هند به نام INBOOK Y2 Plus عرضه کند که پیشتر در بازارهای جهانی مانند بنگلادش عرضه شده است. گفته می‌شود این لپ تاپ زیر 30000 روپیه قیمت دارد و بنابراین آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه در بازار تبدیل می‌کند. گفته می‌شود که با طراحی بدنه فلزی سبک دارای استحکام بالایی است.

اگرچه تاریخ عرضه این لپ‌تاپ ناشناخته باقی ماند، اما می‌توانیم اطلاعاتی درباره قیمت آن از عرضه در بنگلادش دریافت کنیم. اینفینیکس INBOOK Y2 Plus در بنگلادش با قیمت 56990 BDT (43000 روپیه) عرضه شده است. این مدل با پردازنده نسل یازدهم اینتل i5، هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD به فروش رسید. تا آنجا که به گزینه‌های رنگ مربوط می‌شود در رنگ نقره‌ای، خاکستری و آبی خواهد بود.

همانطور که در لیست INBOOK Y2 Plus بنگلادش آمده، صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح 1920×1080 پیکسل دارد. این دستگاه دارای دوربین FHD با نور ستاره دوگانه برای تماس‌های ویدیویی است. پردازنده اینتل Core i5 به همراه 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده و با سیستم عامل ویندوز 11 به فروش می‌رسد.

 

لپ تاپ اقتصادی اینفینیکس با طراحی و ویژگی های جذاب

 

گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi – IEEE 802.11a/b/g/n/ac، 160 مگاهرتز 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، بلوتوث نسخه 5.1، یک پورت USB-C، پورت USB 3.0، HDMI 1.4، اسلات کارت SD، جک هدفون 3.5 میلی متری و جک میکروفون است. اینفینکس یک شرکت فناوری سازنده تلفن‌های هوشمند در هنگ کنگ است که در سال ۲۰۱۳ توسط ساجم وایرلس و ترنشن تأسیس شد. این شرکت، مراکز تحقیق و توسعه در فرانسه و کره جنوبی دارد و تولیدات خود را در فرانسه طراحی می‌کند.

اینفینیکس در ابتدا با تمرکز بر بازارهای نوظهور مانند آفریقا و آسیای جنوب شرقی فعالیت می‌کرد، اما در سال‌های اخیر به بازارهای دیگر مانند اروپا و آمریکای لاتین نیز گسترش یافته است. این شرکت در سال ۲۰۲۲، سهم ۱۲ درصدی از بازار تلفن‌های هوشمند در آفریقا را به خود اختصاص داد و به یکی از سه برند برتر در این قاره تبدیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا