لپ تاپ

اطلاعات کامل نسل بعدی لپ تاپ های سامسونگ فاش شد

سری جدید لپ تاپ گلکسی بوک 4 سامسونگ در روزهای آینده معرفی و عرضه خواهد شد. اما یک وب‌سایت کره‌ای تمام جزئیات سری گلکسی بوک 4 از جمله قیمت و ویژگی‌های آن‌ها را فاش کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، سری گلکسی بوک 4 از سه مدل تشکیل شده است: Pro، Pro 360 و مدل برتر Ultra. همه این لپ تاپ‌ها دارای صفحه نمایش لمسی 3K AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و پوشش ضد تابش نور هستند. از نظر سایز صفحه نمایش، مدل‌های 360 و Ultra با صفحه نمایش 16 اینچی عرضه می‌شوند، در حالی که Pro هر دو گزینه 14 و 16 اینچی را ارائه می‌دهد.

این نوت‌بوک‌ها از آخرین پردازنده‌های Core Ultra اینتل برخوردارند که شامل واحدهای پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای کارهای مرتبط با هوش مصنوعی است. قابل ذکر بوده که Core Ultra اولین تراشه اینتل بوده که دارای واحد پردازش عصبی یکپارچه (NPU) است. در بخش GPU، سامسونگ یک گزینه گرافیکی Intel Arc را برای مدل‌های Pro ارائه می‌کند، اما مدل Ultra دارای پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 4050 یا 4070 است. نگران نباشید، امنیت تراشه Knox اختصاصی خود را دارد.

اطلاعات کامل نسل بعدی لپ تاپ های سامسونگ فاش شد

علاوه بر این، سامسونگ همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی مانند ویرایش ویدیوی بین دستگاهی و ویژگی بازسازی عکس را برای بهبود محیط معرفی می‌کند. همچنین یک گزینه سوئیچ وجود دارد که امکان اتصال یکپارچه به Galaxy Buds 2 Pro را با گوشی شما فراهم خواهد ساخت.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ فروش زودهنگام سری گلکسی بوک 4 را در کره از 14 دسامبر بوسیله وب‌سایت خود آغاز خواهد کرد. تا آنجا که به قیمت مربوط می‌شود، Galaxy Book 4 Pro از 1.88 میلیون وون (1452 دلار)، Galaxy Book 4 Pro 360 با قیمت 2.59 میلیون وون (2002 دلار) و Galaxy Book 4 Ultra با قیمت 3.36 میلیون وون (2597 دلار)  به فروش خواهند رسید

مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه جهانی این سری لپ تاپ باشیم و سامسونگ هم هیچ اظهارنظری نداشته است. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا