لپ تاپ

لپ تاپ باریک و قدرتمند ایسر Swift Go 14 معرفی شد

ایسر از لپ تاپ جدید Swift Go 14  مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد که دارای پردازنده‌ Core Ultra اینتل با واحدهای پردازش گرافیکی اینتل Arc (GPU) و اینتل AI Boost است.

این لپ‌تاپ باریک و سبک که دانش‌آموزان، متخصصان و تولیدکنندگان محتوا را هدف قرار می‌دهد، نوید محاسبات کارآمد برای حجم کاری هوش مصنوعی و تجربه‌های فراگیر را می‌دهد. ایسر بر ویژگی‌های هوش مصنوعی Swift Go 14 مانند ایسر PurifiedVoice و ایسر PurifiedView برای ویدئو کنفرانس، همراه با ابزارهای سفارشی‌سازی در لپ‌تاپ OLED تاکید دارد.

Swift Go 14 که جدیدترین پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H را در خود جای داده است، مطابق با استانداردهای اینتل Evo Edition است و دارای بیدار شدن فوری، شارژ سریع و عمر باتری تا 12.5 ساعت است. با اینتل AI Boost و اینتل Arc GPU، این لپ‌تاپ عملکرد بهینه‌ای را ارائه می‌کند که برای بازی‌های معمولی یا تولید محتوا ایده‌آل است. ایسر Swift Go 14 همچنین از اینتل Unison پشتیبانی می‌کند و امکان ادغام یکپارچه با دستگاه‌های اندروید یا iOS را فراهم می‌کند.

لپ تاپ باریک و قدرتمند ایسر Swift Go 14 معرفی شد

این لپ‌تاپ ویژگی‌های پشتیبانی شده از هوش مصنوعی مانند ایسر PurifiedVoice و ایسر PurifiedView را برای ویدئو کنفرانس پیشرفته معرفی می‌کند. هنگامی که استفاده از دوربین یا میکروفون شناسایی می‌شود، پنل سریع Acer آشکار می‌شود و پیکربندی را ساده می‌کند. ایسر AlterView از نقشه‌های عمقی تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر دو بعدی به تصاویر پس زمینه متحرک سه بعدی استفاده می‌کند.

محصول جدید ایسر دارای صفحه نمایش 14 اینچی 2.8K اولد با رزولوشن 2880 در 1800پیکسل و نرخ نوسازی صاف 90 هرتزست. این صفحه نمایش کل طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دارای گواهی VESA Display HDR True Black 500 است.

Swift Go 14 که برای حمل و نقل طراحی شده دارای یک شاسی آلومینیومی سبک با وزن 1.32 کیلوگرم و ضخامت 14.9 میلی‌متر است. پد لمسی OceanGlass سازگار با محیط زیست، ساخته شده از پلاستیک بازیافتی اقیانوس، سطح اسکرول بزرگ‌تری را ارائه می‌دهد. پورت‌های اتصال ضروری، از جمله USB Type-C، HDMI 2.1، و یک اسلات MicroSD، در کنار Intel Wi-Fi 6E و اینتل Bluetooth LE Audio برای اتصالات بی سیم درجه یک وجود دارند.

ایسر Swift Go 14 در ژانویه 2024 با قیمت 799.99 دلار وارد بازار آمریکای شمالی می‌شود و در دسامبر با قیمت پایه 1199 یورو به منطقه EMEA می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا