بازار

اپل آیدی معتبر را از کدام سایت خریداری کنیم؟

با توجه به تحریم‌هایی که توسط شرکت اپل روی کشور ما اعمال شده، ساخت اپل آیدی مساله‌ای آسان برای همه افراد به شمار نمی‌رود. از طرفی برای استفاده از محصولات شرکت اپل حتما به این شناسه‌های کاربری نیاز داریم. به عنوان مثال، برای دانلود برنامه، شارژ پولی حساب کاربری، برای خریدهای متنوع، ذخیره سازی اطلاعات مانند تصاویر، ویدئو و بسیاری موارد دیگر به یک اپل آیدی نیاز داریم.

تحریم‌های ایجاد شده‌ موقعیتی را فراهم کرده تا کسب‌وکارهای متنوعی در این زمینه فعالیت داشته باشند. اما متاسفانه با اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داده و موضوعی که کوروش کمپانی ایجاد کرد، اعتماد عمومی بیش از پیش نسبت به فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات در زمینه محصولات اپل کاهش یافته است.

چرا باید خرید اپل آیدی را از کسب و کاری معتبر انجام دهیم؟

در همه زمینه‌ها دلایل متنوعی وجود دارد که چرا باید بهترین محصولات یا خدمات را از برندهای معتبر دریافت کنیم. در زمینه اپل آیدی نیز موارد بسیاری وجود دارند که باعث می‌شود توجه بیشتری به برند مورد نظر داشته باشید. چون در زمینه کاری ما افراد سودجو به راحتی می‌توانند کلاه‌برداری‌های متنوعی انجام دهند.

رایج ترین مشکلی که بعد از خرید اپل آیدی رخ می‌دهند این است که فروشندگان بعد از مدتی اقدام به تغییر رمز عبور/پسورد آیدی خریداری شده می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا خریداران Apple ID (کاربران) دیگر امکان استفاده از آن را نداشته باشند. همانطور که بالاتر اشاره کردم، ما به این آیدی برای دانلود برنامه، بازی، خرید درون برنامه، آپدیت‌ها، ذخیره اطلاعات و بسیاری موارد دیگر نیاز داریم.

بسیاری از افراد سودجو برای بازیابی اطلاعات مبالغ بالایی را درخواست می‌کنند. تجربه این اتفاق را بارها از نزدیکان، دوستان و تجربیات اینترنتی خوانده‌ام و این احتمال است که برای نزدیکان شما نیز رخ داده باشد.

ما در فروشگاه اپل آیدی شاپ این امکان را در نظر گرفته‌ایم تا گارانتی بازگشت وجه دریافت کنید. به این معنی که اگر مشکلی در زمان وارد شدن به حساب، نداشتن اطلاعات کافی برای وارد شدن به اپل آیدی و بسیاری موارد دیگر، می‌توانید مبلغ پرداخت شده خود را دریافت کرده یا برای برطرف شدن مشکل از کارشناسان ما کمک بگیرید. همچنین این امکان وجود دارد تا اپل آیدی جدیدی برای رفع نیاز شما ارائه کنیم که نیاز به پرداخت مجدد ندارد.

علاوه بر این، امکان دریافت پشتیبانی را خواهید داشت که از طریق وب سایت می‌توانید این خدمات را دریافت کنید. اگر علاقه‌مند به صحبت با کارشناسان هستید، می‌توانید از طریق شماره‌ 02128425252 با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ما مورد بررسی قرار گرفته‌اند و شامل گواهی امنیت GeoTrust آمریکا نیز می‌باشند. علاوه بر این، می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی با ما ارتباط بگیرید.

مشکل رایج دیگری که در زمینه تهیه اپل آیدی وجود دارد بحث وریفای یا تائید بودن آن است. متاسفانه در صورتی که کاربران اطلاعاتی نداشته باشند، فروشندگان تلاش می‌کنند شناسه‌های وریفای نشده ارائه کنند که می‌تواند شامل مشکلاتی برای کاربران شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارائه شده توسط ما وریفای شده هستند و به راحتی می‌توانید در وب‌سایت آنها را مشاهده نمائید. در صورت نیاز به اطمینان می‌توانید با مشتریان قبلی ما ارتباط گرفته و ما در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. در این شرایط اطمینان کافی به خرید خود خواهید داشت. در حال حاضر به هزاران نفر اپل آیدی ارائه کرده‌ایم و باعث افتخارمان است که در خدمت مشتریان بی‌شماری هستیم.

کدام یک از اپل آیدی‌ها مناسب ما است؟

زمانی که وارد فروشگاه اینترنتی Appleidshop می‌شوید، ممکن است نمایش موارد بسیار برای شما عزیزان گیج کننده باشد. ما 4 گزینه متنوع ارائه کرده‌ایم که برای خریدهای تکی (مصرف کننده معمولی) مناسب هستند. از طریق این موارد به راحتی می‌توانید مشخص کنید کشور مبدا، ایمیل مورد نظر و بسیاری موارد دیگر که در توضیحات سایت در دسترس هستند.

در صورتی که فروشنده هستید، پیشنهاد می‌کنیم از گزینه‌های چندتایی سایت ما استفاده کرده تا با قیمت همکار بتوانید خرید خود را نهایی کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

علاوه بر این، هدف ما این است که از خرید خود رضایت داشته باشید. بنابراین به صورت رایگان به شما مشاوره می‌دهیم تا مطمئن باشید که بهترین گزینه ممکن را برای نیازتان تهیه می‌کنید. برای دریافت مشاوره کافیست با شماره‌های 02128425252 یا با شماره همراه 09125215216 تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره در تلاش هستند تا گزینه‌های مناسبی به شما عزیزان ارائه کنند.

مزایای خرید از اپل آیدی شاپ

متاسفانه موارد بسیاری در زمینه کاری ما وجود ندارد که بتوانیم از آنها استفاده‌های زیادی ببریم. به طور کلی ما نمی‌توانیم خدمات جدید در زمینه اپل آیدی ارائه کنیم چون شرکت اصلی تعیین می‌کند که چه اتفاقی بیفتد. اما از معدود مواردی که در دسترسمان هست استفاده‌ کرده‌ایم تا تجربه‌ای مناسب برای شما رقم بزنیم.

گارانتی بازگشت وجه: این تضمین را خواهید داشت که پس از خرید گارانتی دریافت کنید. در این صورت اگر بعد از خرید مشکلی برای شما ایجاد شد به راحتی می‌توانید به صورت رایگان گزینه دیگری از فروشگاه ما تهیه نمائید یا هزینه پرداخت شده را پس بگیرید.

بازیابی اپل آیدی: ما این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید برای بازیابی اطلاعات اپل آیدی خود اقدام نمائید. از طریق وب سایت ما می‌توانید این خدمات را دریافت کنید. تنها کافیست فرم ایجاد شده را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرند. البته باید عرض کنم که شماره تماسی که اپل آیدی روی آن فعال شده را در سایت ثبت کنید تا امکان ارتباط با شما وجود داشته باشد.

پشتیبانی تخصصی: پشتیبانی ما شامل آموزش کامل نحوه استفاده از اپل آیدی، برطرف کردن مشکلات احتمالی، قفل گشایی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. یکی دیگر از مزایای خرید از فروشگاه اپل آیدی شاپ این است که به صورت رایگان از پشتیبانی تخصصی نیز بهره مند خواهید شد. البته قبل از خرید نیز می‌توانید با کارشناسان ما به صورت رایگان ارتباط بگیرید.

کد تخفیف: برای خرید اپل آیدی ما این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید کد تخفیف دریافت کنید. با مراجعه به سایت و ثبت درخواست، به صورت اتوماتیک می‌توانید کد را دریافت کرده و برای خرید خود استفاده نمائید.

 

حرف نهایی

ما تلاش کرده‌ایم تا به نسبت تمامی شرایط مانند تحریم بودن و رقابت شدید، بهترین قیمت ممکن را به شما عزیزان ارائه کنیم. خرسندیم که توانسته‌ایم بیش از 1 میلیون اپل آیدی به فروش برسانیم. و همچنین خوشحال می‌شویم بتوانیم به شما عزیزان نیز خدمت رسانی کنیم.

پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید، کسب‌وکارهای مطمئن در این زمینه را به خوبی بشناسید و اجازه ندهید برخی افراد سودجو به راحتی از شما کلاه‌برداری کنند. در صورتی که از کسب و کاری مطمئن این کار را انجام ندهید، ممکن است در آینده اطلاعات شما از دست برود یا حتی مجبور شوید برای بازگشت این اطلاعات هزینه چند برابر را پرداخت کنید.

امیدوارم که این اطلاعات به شما کمک کند تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمان خرید اپل آیدی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم از سایت ما (اپل آیدی شاپ) بازدید کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمائید. همچنین می‌توانید بسیاری موارد دیگر را خریداری کنید که اطلاعات کامل در سایت در دسترس شما خواهد بود.

 

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس 02128425252 با ما در ارتباط باشید. ممنون از اینکه زمان گذاشتید و تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا