بازار

نمایندگی تعمیرات ایسر | تعمیر تخصصی لپ تاپ ، آل این وان و تلبت

اگر به دنبایل یک مرکز معتبر برای تعمیر لپ تاپ ایسر خود هستید نمایندگی تعمیرات ایسر میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد

خدمات نمایندگی تعمیرات ایسر :

همیشه دستگاه های ایسر در میان مردم محبوبیت خاص خود را داشته اند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.اما این کیفیت و قدرت بالا دلیل بر عدم خرابی این لوازم الکترونیکی نمیشود و ممکن است روزی شما نیز درگیر این خرابی ها باشید. اما سوال اصلی اینجاست که در صورت خرابی یک مرکز مطمعن و متخصص که بتواند تعمیرات لپ تاپ ایسر و یا تبلت ایسر ما را انجام دهد را از کجا بیابیم ؟ در این مقاله قصد داریم تا خدمات نمایندگی تعمیرات ایسر را برای شما عزیزان بازگو کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

در نمایندگی تعمیرات ایسر خدمات بسیار زیادی همچون تعمیرات لپ تاپ ایسر ، تعمیرات موبایل ایسر ، تعمیرات تبلت های ایسر و سایر محصولات این شرکت انجام میشود . اما مهم ترین بحث در مورد تعمیرات کارکرد منظم دستگاه بعد از تعمیر است که در این مرکز میتوانید بعد از تعمیر گارانتی معتبر مبنی بر عملکرد صحیح دستگاه دریافت نمایید و از بابت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر اطمینان حاصل نمایید. در ادامه خدمات این مرکز را بیشتر توضیح خواهیم داد.

شعب نمایندگی تعمیرات ایسر :

این نمایندگی برای سهولت رفت و آمد ها و راحتی شما عزیزان شعب بسیاری را در سطح تهران و شهرستان ها تدارک دیده است. از این شعب میتوان به شعبه غرب تهران ، شعبه شرق تهران ، شمال تهران ، جنوب و مرکز تهران اشاره نمود. همچنین شعب دیگری در شهرستان های بزرگ نیز مانند اصفهان ، شیراز ، بندرعباس ، مشهد ، رشت و … غیره نیز زیر مجموعه همین نمایندگی میباشد.

 

تعمیرات لپ تاپ ایسر :

اگر یک لپ تاپ ایسر دارید که به هر شکلی خرابی هایی را تجربه میکند میتوانید برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر مراجعه نمایید تا تعمیرات لپ تاپ های ایسر شما را به نحو احسنت انجام دهند. لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده در این مرکز اورجینال بوده و بین یک ماه تا دو سال نیز نسبت به قطعه موردنظر گارانتی میشوند. خرابی هایی که مورد نظر لپ تاپ های ایسر میشوند دایره گسترده ای را شامل میشوند که در زیر تعدادی از آنها را توضیح داده ایم.

 

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر :

کیبورد لپ تاپ ها معمولا بر اثر ضربه و یا آب خوردگی خراب میشود. افرادی هستند که طبق عادت به صورت محکم تایپ میکنند که این موضوع نیز میتواند خرابی کیبورد را باعث شود. در هر صورت خرابی های کیبورد میتواند به دو صورت باشد. یا برخی از کلید ها خراب شده و کار نمیکنند یا تمام کیبورد به کلی از کار افتاده و خراب میشود.

در مورد اول امکان تعمیر کیبورد نیز وجود دارد اما در مورد دوم کیبورد باید به صورت کلی تعویض شود. در برخی موارد نیز ممکن است کیبورد سالم بوده و ایراد از مسیر های روی مادربرد که به کیبورد منتهی میشوند مورد خرابی قرار گرفته باشند . در هرکدام از این موارد تا قبل از بررسی لپ تاپ توسط تعمیرکار امکان تشخیص ایراد اصلی وجود ندارد و بعد از عیب یابی هزینه و مدت زمان تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر شما مشخص خواهد شد.

برای تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر خود میتوانید به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات ایسر مراجعه کنید و یا اینکه با شماره 02191300348 تماس حاصل نمایید. متخصصان این مرکز برای تعمیرات لپ تاپ های ایسر به شما مشاوره رایگان میدهند.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر :

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر

 

برخلاف تصور عموم خرابی های ال سی دی لپ تاپ ایسر تنها بر اثر شکستن اتفاق نمی افتد و خرابی های دیگری نیز امکان وقوع برای ال سی دی دارد . خرابی های ال سی دی معمولا در فلت ال سی دی یا کابل اتصال دهنده آن به مادربرد اتفاق می افتد که در مواردی خاص قابل تعمیر نیز هستند اما اکثر افراد حتی برخی از تعمیرکاران نیز بر این باورند که در صورت بروز ایراد برای ال سی دی راهی جز تعویض آن وجود ندارد.

در نمایندگی تعمیرات ایسوس کیفیت های مختلفی از ال سی دی لپ تاپ های ایسر یافت میشود که میتوانید بر حسب نیاز خود آنها را برای لپ تاپ های خود انتخاب نمایید. از این کیفیت ها میتوان به کیفیت کپی ، های کپی و اورجینال اشاره نمود. هرکدام از این کیفیت ها مزایا و معایب خود را دارند که به بررسی  آنها میپردازیم :

ال سی دی کپی : از مزیت های این نوع کیفیت ال سی دی میتوان به قیمت بسیار پایین آن اشاره نمود و غیر از این مزیت دیگری در این کیفیت یافت نمیشود. کیفیت تصویر و تعداد رنگ پایین نیز از معایب این ال سی دی میباشد و اگر ال سی دی شما از تکنولوژِ لمسی برخوردار است ممکن است در تاچ دستگاه نیز احساس عدم کارکرد درست را داشته باشید. بزرگ ترین عیبی که در این ال سی دی ها دیده میشود عدم وجود ضمانت نامه و گارانتی میباشد.

ال سی دی هایکپی : از مزیت های این ال سی دی میتوان به هزینه پایین تری نصبت به ال سی دی اورجینال و کیفیت تقریبا مشابه با اصل اشاره نمود اما عیب این کیفیت از ال سی دی را میتوان مواد اولیه بی کیفیت دانست. ال ال سی دی ها شکنندگی بالایی دارند و میتوانند بر اثر کوچک ترین ضربه ای بشکنند و شما مجبور به تعویض مجدد آن شوید. از طرفی این کیفیت نیز شامل گارانتی نمیشود.

ال سی دی اورجینال : بهترین نوع کیفیت ال سی دی که توصیه اکید نمایندگی تعمیرات ایسوس نیز است هیچ تفاوتی از لحاظ ظاهری یا کیفیت مواد ساخت با ال سی دی که از اول روی لپ تاپ شما بوده است ندارد. همچنین این کیفیت شامل 6 ماه گارانتی پس از فروش نیز میشود.

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ ایسر :

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ ایسر

 

مادربرد لپ تاپ از آن قطعاتی است که احتمال خرابی کمی دارد مگر اینکه کاربر به صورت نادرست از لپ تاپ خود استفاده نماید. مادربرد معمولا بر اثر آب خوردگی و یا ضربه خوردگی خرابی میشود و تعمیرپذیری بالایی نیز دارد. در برخی موارد آسیب های وارد شده به مادربرد به قدری است که تعمیر آن امکان پذیر نبوده و باید تعویض شود .

تقریبا هر مشکلی را میتوان به ماردبرد نصب داد زیرا این قطعه تمامی قابلیت های لپ تاپ را کنترل می کند و بدون آن چیزی غیر از یک قاب و ال سی دی باقی نمیماند. ایراداتی مانند ایرادات صدا ، تصویر ، خاموشی و … را میتوان در مادربرد جستجو کرد.

عیب یابی مادربرد لپ تاپ امری بسیار زمان بر است زیرا قطعات و مسیر های بسیار زیادی روی مادربرد وجود دارد که در صورت خرابی باید تمامی آنها مورد بررسی قرار گیرد. این امر میتواند روز ها و یا حتی هفته ها عیب یابی یک لپ تاپ ایسر را طول دهد.

در نمایندگی تعمیرات ایسر شما میتواند بهترین تعمیرکاران مادربرد لپ تاپ را یافت کنید که با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مادربرد در کمترین زمان ممکن مادربرد لپ تاپ شما را عیب یابی نموده و تعمیر مینمایند.

ارتقاع لپ تاپ قدیمی ایسر :

لپ تاپ های قدیمی دیگر کشش اجرای نرم افزار های امروزی را ندارند و باید برای اجرای این نرم افزار ها ارتقاع پیدا کنند. در مورد موارد قابل ارتقاع باید بدانید که در هر مدل از لپ تاپ های ایسر این موارد متفاوت هستند. در تمامی لپ تاپ ها میتوان ارتقاع رم و هارد دیسک را داشت اما در مواردی بسیار نادر میتوان پردازنده و یا سی پی یو لپ تاپ را نیز ارتقاع داد. در مورد گرافیک باید بدانید که تقریبا هیچ مدلی قابلیت ارتقاع گرافیک را دارا نیست و نمیتوان گرافیک بیشتری را برای لپ تاپ های قدیمی اعمال نمود.

هزینه ارتقاع لپ تاپ ایسر نصبت به مدل و میزان ارتقاع موردنظر شما میتواند بین 1 تا 10 میلیون متغیر باشد . در نمایندگی تعمیرات ایسر خدمات ارتقاع لپ تاپ ایسر به بهترین نحو ممکن و با در نظر گرفاتن استاندارد های ارتقاع برای لپ تاپ های مختلف قابل انجام است. هر قطعه ای از لپ تاپ شما ارتقاع پیدا کند شامل گارانتی از یک تا سه سال خواهد بود.

تعمیر و تعویض رم لپ تاپ ایسر :

رم حافظه موقت لپ تاپ بوده و پردازش های پردازنده یا سی پی یو را در خود نگه میدارد . در صورت خرابی تا حد کمی قابل تعمیر نیز هستند اما این تعمیرات به قدری دشوار است که بسیاری از تعمیرکاران از این موضوع سرباز زده و مستقیما اقدام به تعویض رم مینمایند. در نمایندگی تعمیرات ایسوس به دلیل اینکه هزینه های کاربران کاهش یابد ابتدا اقدام به تعمیر میکنند و اگر این تعمیرات ممکن نبود اقدام به تعویض رم مینمایند.

اگر مشکلی برای رم لپ تاپ ایسر شما به وجود آمده باشد که نیاز به تعویض پیدا کند باید بدانی که میتوان رم جدید را مقدار بیشتری نیز تعیین نمود . یعنی اگر شما از یک رم 8 گیگ استفاده می کرده اید بعد از تعویض میتوانید از یک رم 16 گیگ استفاده کنید. لازم به ذکر است که رم هایی که از نمایندگی تعمیرا ایسر تهیه میکنید دارای گارانتی مادام العمر میباشند.

تعمیر و تعویض گرافیک لپ تاپ ایسر :

همانطور که کمی بالا تر توضیح دادیم گرافیک لپ تاپ ها قابل تعویض نیستند و تنها راه نجات این قطعه از خرابی تعمیر آن است. در برخی موارد خرابی گرافیک مو جب خاموشی کلی دستگاه شده و تعمیرکار مجبور به حذف این قطعه از روی لپ تاپ میشود تا مشکل خاموشی دستگاه را برطرف نماید.

حذف گرافیک برای آن دسته از افرادی که کار های گرافیکی مانند تدوین ویدیو و یا طراحی گرافیک میکنند اصلا گزینه مناسبی نمیباشد و تعویض مادربرد برای این دسته از افراد پیشنهاد میشود.

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ ایسر :

لپ تاپ های ایسر به دو نوع فلزی و پلاستیکی به بازار عرضه میشوند که در هر دو مدل امکان شکستن و یا خرابی قاب وجود دارد. قاب های فلزی معمولا از قاب های پلاستیکی مقاومت بیشتری دارند اما این قاب ها نیز در اثر فشار ها و ضربه های سنگین میتوانند شکسته و یا خم شوند. خم شدگی قاب لپ تاپ را اکثر کاربران جدی نمیگیرند اما بهتری است بدانید که این موضوع فشار زیادی بر مادربرد و یا سایر قطعات وارد میساد که ممکن است باعث خرابی هایی بیشتر از خم شدن یک قاب شوند.

در برخی موارد قاب های نایاب را میتوان با روش های تخصصی ترمیم نیز نمود . به این صورت که قاب های پلاستیکی را با تزریق پلاستیک و قاب های فلزی را با جوشکاری آلومینیم ترمیم مینمایند که تمامی این موارد در نمایندگی تعمیرات ایسر قابل انجام است.

تعمیرات تبلت ایسر:

بسیاری از مشاغل مانند ویزیتوری نیازمند تبلت هستند تا در یک صفحه نمایش بزرگتر از موبایل اطلاعات خود را مشاهده نمایند. تبلت های ایسر با وجود پردازنده های اینتل بهترین گزینه برای استفاده در این مورد مشاغل است. این تبلت ها عمر بسیار طولانی داشته و در برابر خرابی های احتمالی مقاومت بالایی را از خود نمایش میدهند.

اما اکر روزی این تبلت ها خراب شوند شما میتوانید برای تعمیر تبلت ایسر خود به نمایندگی تعمیرات ایسر مراجعه نمایید تا ایرادات وارده را برای شما عزیزان رفع نمایند.

تعمیرات آل این وان ایسر :

آل این وان های ایسر را میتوان چیزی ما بین لپ تاپ و کامپیوتر های دارای کیس دانست. این دستگاه ها برای افرادی که فضای کافی برای جای دادن کیس ندارند بسیار مناسب است. فضای اشغالی توسط یک آل این وان را میتوان تقریبا مساوی با فضای اشغالی توسط یک لپ تاپ دانست که این موضوع میتواند در مدیریت فضای میز بسیار مفید باشد.

از انجایی که این دستگاه ها نیز امکان خرابی هایی را دارند میتوان در اثر خرابی برای تعمیر آل این وان ایسر خود به نمایندگی تعمیرات ایسوس مراجعه کرد تا از تعمیرات و اورجینال بودن قطعات استفاده شده اطمینان داشته باشید.

جمع بندی :

در نهایت برای شما عزیزان آروزی موفقیت های روز افزون داشته و همیشه میکوشیم تا بهترین ها را به شما معرفی نماییم. در صورتی که به هرکدام از موارد بالا احتیاج پیدا کردید میتوانید در تمامی ساعات شبانه روز با شماره 02191300348 تماس گرفته و یا روی این لینک کلیک کنید و راهنمایی دریافت نمایید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا