بازار

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به صورت رایگان

اینستاگرام را باید مهم‌ترین و اصلی‌ترین شبکه اجتماعی جهان دانست که اشخاص، اینفلوئنسرها، کسب‌و‌کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن به‌عنوان روشی برای معرفی و رشد خود استفاده می‌کنند. مسئله مهمی که در اینستاگرام تبدیل به یک چالش مهم شده است، مدیریت پیج‌های آن است که این روزها چندان کار راحتی نیست؛ بنابراین، نیاز است که از ابزارهای کمکی که به‌عنوان دستیار شناخته می‌شوند، استفاده کنید. در این مطلب به موضوع رشد و افزایش فالوور واقعی با استفاده از ابزار دایرکت هوشمند نوین‌هاب در اینستاگرام می‌پردازیم.

دایرکت هوشمند اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد، مدیریت صفحات اینستاگرام این روزها تبدیل به موضوعی پیچیده و زمان‌بر شده است. اگر صاحب یک پیج فروشگاهی باشید، می‌دانید که در طول روز باید به هزاران پیام مشتریان در دایرکت و هزاران دیدگاه و کامنت ارسال‌شده هر مطلب نیز پاسخ دهید. این موضوع می‌تواند بسیار زمان‌گیر و خسته‌کننده باشد.

مدت‌هاست برای رفع این چالش، ربات‌های مختلفی ارائه شده‌اند؛ با این‌حال این ابزارها را باید اغلب به‌صورت جداگانه استفاده کرد؛ اما دایرکت هوشمند اینستاگرام، ابزار مفیدی است که علاوه‌بر رشد و افزایش فالوور واقعی حساب کاربری شما، قابلیت‌های مفید و کاربردی دیگری را نیز ارائه خواهد کرد.

درواقع، ابزار دایرکت هوشمند اینستاگرام به صاحبان کسب‌و‌کارها این امکان را می‌دهد تا مدیریت کامنت‌ها و دایرکت‌ها را در پیج خود به شکلی راحت و ساده‌تر انجام دهند. این ابزار به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان شماست و با تعریف دستورات مشخصی برای آن، هنگام دریافت کامنت یا دایرکت جدید، دستیار هوشمند نوین‌هاب به‌صورت خودکار با قابلیت کامنت اتوماتیک اینستاگرام، پاسخگوی آن‌ها خواهد بود.

قابلیت‌های مختلف دستیار هوشمند نوین هاب را بشناسید

دستیار هوشمند نوین‌هاب مجهز به طیف وسیعی از قابلیت‌های مفید و کاربردی است که می‌تواند علاوه‌بر افزایش فالوور واقعی، از اتلاف وقت مدیران پیج‌های اینستاگرامی نیز بکاهد. در ادامه به برخی از قابلیت‌های مفید این ابزار می‌پردازیم.

پاسخ خودکار به پیغام‌های دایرکت و نظرات پست‌ها

اولین و کاربردی‌ترین قابلیت ربات هوشمند نوین‌هاب، امکان پاسخگویی خودکار آن به نظرات و پیام‌های ارسال‌شده در دایرکت است. قابلیت کامنت اتوماتیک اینستاگرام مخصوصا برای پیج‌های فروشگاهی، آموزشی، خبری و محتوایی که در طول روز، صدها و هزاران پیام مختلف را دریافت می‌کنند، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

نمایش ویترین محصولات در قالبی خلاقانه و جذاب

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که می‌تواند منجر به رشد فروش محصولات شما شود، امکان نمایش محصولات فروشگاهی شما در قالب یک ویترین منظم و جذاب است. علاوه‌بر افزایش فالوور واقعی پیج شما، این ویژگی در ربات نوین‌هاب باعث آشنایی بهتر و راحت‌تر مخاطبین با محصولات شما خواهد شد؛ چراکه از ظاهری جدید و جذاب نیز بهره‌مند است.

ایجاد فرم‌های مختلف متناسب با نیازهای پیج شما

فرم‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارها در هر شبکه اجتماعی هستند که اغلب به‌صورت پیشفرض ارائه نشده‌اند و باید از طریق ربات‌ها آن‌ها را ساخت. با استفاده از دستیار هوشمند نوین‌هاب، می‌توانید انواع فرم‌های مخصوص نظرسنجی، جمع‌آوری اطلاعات، ثبت سفارش، آزمون‌ها و موارد مختلف دیگر را به‌سادگی و راحتی هرچه‌تمام‌تر پیاده‌سازی کنید.

ایجاد بخشی جداگانه تحت‌عنوان سوالات متداول

همه مدیران کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی می‌دانند که بارها و بارها سوالات تکراری زیادی را پاسخ داده‌اند. ربات هوشمند نوین‌هاب علاوه‌بر کمک به افزایش فالوور واقعی، برای چالش سوالات متداول نیز یک راه‌حل عالی ارائه کرده است؛ شما می‌توانید بخشی تحت‌عنوان سوالات پر تکرار را طراحی کنید و تمام مواردی که اغلب به‌صورت تکراری از شما پرسیده می‌شوند را در آن قرار دهید.

تنوع‌بخشیدن به نوع پاسخ ربات هوشمند به مخاطبین

یکی از قابلیت‌های مهم و جذاب دستیار هوشمند اینستاگرامی شما، امکان تعیین حالت‌های مختلفی از پاسخ‌ها به‌صورت متنی، تصویری و صوتی است که این موضوع می‌تواند شکل بهتر و واقع‌گرایانه‌تر از پاسخ شما به مخاطبین و مشتریانی باشد که در طول روز بارها به پیج شما سر می‌زنند. در کنار قابلیت اصلی این ربات یعنی افزایش فالوور واقعی، امکان پاسخ‌های متنوع نیز حس رضایت بیشتری به شما خواهد داد.

نوین هاب

نوین هاب؛ دستیار هوشمند شما برای موفقیت در اینستاگرام

امروزه اهمیت استفاده از ابزارهای مدیریت و نظارت اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست؛ یک صفحه مجازی برای رشد هرچه بیشتر خود باید ابزارهای مختلفی را استفاده کند که این موضوع می‌تواند باعث پیچیدگی و سردرگمی مدیران و آدمین‌های شبکات اجتماعی شود.

به‌همین دلیل باید راهکار فوق‌العاده نوین‌هاب را بهترین راه‌حل مشکلات و چالش‌های شما در مدیریت اینستاگرام دانست؛ جایی که این دستیار هوشمند با ارائه طیف وسیعی از امکانات مختلف و متنوع مانند دایرکت هوشمند و کامنت اتوماتیک اینستاگرام، به صرفه‌جویی در زمان و همچنین رشد راحت‌تر شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

این ابزار هوشمند در کنار افزایش فالوور واقعی، همچنین به شما کمک می‌کند تا با یک مدیریت سریع و آسان، کارهای روتین و روزمره اینستاگرام خود همچون انتشار پست‌ها و پاسخگویی به نظرات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و به‌جای اتلاف ساعت‌ها وقت برای کارهای معمولی، روی نحوه رشد پیج خود تمرکز کنید.

با شرط فالو در نوین هاب، فالوور واقعی و رایگان دریافت کنید

با قابلیت شرط فالو در دایرکت هوشمند، نوین هاب شما را به یک جایگاه جدید از تعاملات و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌رساند. با کمک این ویژگی به راحتی افرادی که پست‌های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌بینند، تبدیل به فالوور پیج شما شوند.

به طور مثال محتوای پیج شما در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد و شما از مخاطبین بخواهید که برای دریافت محتوای کامل‌تر یا قیمت عددی را در کامنت‌ها برای شما بنویسند و محتوا زمانی ارسال شود که کاربر پیج شما را فالو کند. در غیر این صورت پیامی ارسال شود که ابتدا صفحه را فالو کنید تا محتوا برای شما ارسال شود. این کار باعث افزایش فالوور واقعی برای صفحه شما می‌شود.

اینستاگرام

سخن نهایی

استفاده از دایرکت هوشمند اینستاگرام علاوه‌بر افزایش فالوور واقعی، راهی مطمئن و تضمین‌شده برای مدیریت یک صفحه مجازی در اینستاگرام است. این دستیار همچنین باعث کسب اعتماد بیشتر مخاطبین و افزایش فروش محصولات شما خواهد شد.

نوین‌هاب ارائه‌دهنده ابزار مدیریت اینستاگرام بدون نیاز به ارائه رمز حساب کاربری شماست که با در اختیار گذاشتن طیف وسیعی از قابلیت‌های مختلف، کمک می‌کند تا علاوه‌بر مدیریت راحت صفحات خود، فالوورهای واقعی دریافت کرده و رشد خود را تسریع ببخشید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا