بازار

آموزش خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار (تنها روش 2024⚡️)

اگرچه عنوان این مطلب تعجب آور بنظر میرسد اما حقیقت دارد و به هیچ وجه فیک نیست! همانطور که شاید بدانید ، خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار ، چندین سال است که بنا به دلایلی امکانپذیر نیست ولی پس از تست راههای مختلف بالاخره موفق شدیم روشی برای انجام اینکار پیدا کنیم که قصد داریم در ادامه به آموزش آن بپردازیم! توجه داشته باشید که این روش 100% تست شده و قانونی بوده و هیچ مشکلی برای اکانت بازی شما بوجود نخواهد اومد.

 

مراحل خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار

در ابتدا نیاز است تا اپلیکیشن مخصوص اینکار را از کافه بازار دانلود کنید تا بتوانید ثبت سفارش را انجام دهید بنابراین :

  • بر روی دانلود اپلیکیشن وارزون سیتی کلیک کنید تا به صفحه کافه بازار هدایت شوید سپس برنامه را دانلود و نصب نمایید
  • پس از اجرای اپلیکیشن با صفحه ای مشابه با تصویر زیر مواجه میشوید که میبایست بازی کلش اف کلنز و سپس آیتم بلیت طلایی را انتخاب کنید

اپلیکیشن وارزون سیتی

  • اکنون بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کرده و مراحل را تا پایان ادامه دهید تا نهایتا به درگاه بانکی و پرداخت وجه برسید

اپلیکیشن خرید بلیط طلایی از کافه بازار

بعد از ثبت سفارش ، پیامکی حاوی مشخصات خرید براتون ارسال خواهد شد و تماام! به همین راحتی موفق شدید بدون هیچ دردسری خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار رو انجام بدید البته فراموش نکنید که بلیت طلایی بلافاصله بعد از ثبت سفارش براتون شارژ نمیشه و معمولا مدتی بعد براتون پیامکی که میاد که داخلش گفته شده باید کد سوپرسل آیدی که به ایمیلتون اومده رو از طریق لینک موجود در داخل پیامک ثبت کنید.

بعد از ثبت کد از طریق لینک داخل پیامک ، حداکثر 1 ساعت زمان میبره تا نهایتا پیامک تکمیل سفارش براتون ارسال بشه و حالا میتونید وارد بازی بشید و از بلیت طلاییتون لذت ببرید!

قیمت دلاری با پرداخت ریالی در خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار

این شعاری است که وارزون سیتی برای خود در نظر گرفته است! جالب است بدانید این مجموعه در ابتدا بصورت اختصاصی برای محصولات بازی کالاف دیوتی نظیر وارزون موبایل شروع به کار کرده اما کمی بعد تصمیم گرفته تا بازیهای کمپانی سوپرسل مثل کلش اف کلنز ، کلش رویال و براول استارز را نیز پوشش دهد بنابراین باتوجه به تیم تخصصی که فقط برای چند بازی دارد و میتوان گفت تمرکز را بجای کمیت ، بر روی کیفیت گذاشته است! با این حساب درصورتیکه سوال یا مشکلی راجب این بازیها داشته باشید ، تیم فنی بصورت تخصصی پاسخگوی شما خواهند بود

چرا از این اپلیکیشن استفاده کنیم؟

شاید تا اینجای مطلب که خوانده باشید احتمالا برایتان سوال شده باشد که چرا باید از این اپلیکیشن خاص استفاده کنیم؟ چرا دیگر اپ ها یا وبسایت ها نه؟ خب سوال درستی است چراکه با یک جستوجو در گوگل میتوان فهمید درحال حاضر ده ها وبسایت جدید ایجاد شده که میتوان از آنها اقدام به خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز نمود اما نه خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار!!

در میان تمامی وبسایت های موجود ، وارزون سیتی تنها فروشگاهی است که اپلیکیشن آن در کافه بازار منتشر شده و قیمت های بسیار خوبی را با توجه به نرخ این روزهای دلار ارائه میکند! از طرفی اگر نگاهی به بخش نظرات در صفحه خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز این وبسایت بیندازید متوجه بیش از 400 نظر مثبت و البته واقعی از عملکرد تیم این مجموعه خواهید شد که خود یک رکورد محسوب میشود!!!

سوال مهم : اکانت بازی بن نخواهد شد؟ 

به هیچ وجه! خریدهایی که از این اپلیکیشن انجام میشوند تماما قانونی بوده و توسط مسترکارت انجام میشوند بنابراین 100%  قانونی پیگیری هستند و رسید دارند! وارزون سیتی تا حدی به قانونی بودن خریدهایش مطمئن است که اکانت بازی شما را گارانتی میکند. یعنی درصورتیکه بعد از خرید ، بازی شما از طرف سوپرسل بن شد ، قیمت اکانت بازی را به نرخ روز به شما پرداخت میکند!! تضمین از این بالاتر؟

دریافت رسید خرید در پشتیبانی تلگرام

یکی از خوبی هایی که خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار دارد ، رسید آن است. بعد از تکمیل سفارش درصورتیکه به پشتیبانی تلگرامی فروشگاه مراجعه کنید و شماره سفارش خود را بفرستید ، میتوانید اصل رسید خرید گوگل پلی را دریافت کنید تا درصورت فروش اکانت و یا تغییر ایمیل سوپرسل (از طریق پشتیبانی بازی) بتوانید از آن استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری پایانی

همانطور که گفتیم ، اگرچه درحال حاضر با یک جستوجوی ساده در گوگل میتوانید وبسایت های زیادی را برای خرید این محصول پرطرفدار پیدا کنید که حتی دارای مجوز و اینماد هم هستند اما اپلیکیشن وارزون سیتی از نگاه ما بهترین گزینه برای خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار محسوب میشود چراکه هم قابل اعتماد و با سابقه است و هم قیمت های آن در وضعیت فعلی نرخ دلار ، بصرفه ترین هستند. در این مطلب سعی کردیم بصورت کاملا بی طرف به توضیح تنها روش خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از بازار در سال 2024 بپردازیم اما در آخر این شما هستید تصمیم نهایی را خواهید گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا