بازار

همه چیز درباره برج برفی مشهد

یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری خراسان رضوی، برج برفی مشهد است که نه‌تنها برای گردشگران، بلکه برای ساکنین این شهر نیز جذابیت زیادی دارد. اگر به‌دنبال گذراندن یک عصر تعطیل به شکلی مفرح و به‌یادماندنی هستید، برج برفی جانبازان می‌تواند آخر هفته‌ای دوست‌داشتنی را برایتان رقم بزند. گروه گردشگری تریپ در این مطلب شما را با امکانات، بازی‌ها، آدرس و شماره تلفن پارک برفی مشهد آشنا خواهد کرد.

معرفی برج برفی مشهد

برج برفی مشهد مجتمعی تجاری و تفریحی است که با وجود تفریحات جذاب و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب خود، به‌عنوان جدیدترین و محبوب‌ترین جاذبه گردشگری مشهد شناخته می‌شود. این جاذبه سفیدپوش از سال 1401 خورشیدی به شکل کاملا رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. طراحان این پروژه، هلدینگ جوانمرد هستند که پیش از این شاهد هنرنمایی‌های خلاقانه آن‌ها در اجرای پروژه‌های متعددی نظیر چالیدره مشهد ، تله‌سیژ دربند تهران و سد الیمالات نور بوده‌ایم.

پارک برفی مشهد در بلوار جانباز و در فاصله 17 کیلومتری از فرودگاه مشهد قرار دارد. پس اگر هوس سفر به مشهد با بلیت هواپیما را کردید، می‌توانید پس از فرود، خود را به برج برفی رسانده و اولین روز سفر خود را هیجان‌انگیز شروع کنید. ناگفته نماند که تفریحات زمستانی تنها گوشه‌ای از سرگرمی‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهد. اتاق فرار، پردیس سینمایی، فودکورت و سالن بیلیارد از دیگر تفریحاتی هستند که گردشگران می‌توانند در پارک برفی مشهد تجربه کنند.

تفریحات پارک برفی مشهد

اگر مدت اقامت‌تان در مشهد کم است و می‌خواهید در همین فرصت کم طیف وسیعی از تفریحات مهیج را تجربه کنید، پارک برفی مشهد هوشمندانه‌ترین گزینه خواهد بود. عنوان برفی که در کنار نام این برج جا خوش کرده، حق مطلب را ادا نمی‌کند. برخلاف تصورات نادرست گردشگران باید بگوییم که پارک برفی مشهد مجموعه وسیعی از تفریحات را در دل خود جای داده است. حالا برای اینکه بدانید مجتمع برج برفی مشهد چی داره بخش بعدی را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

سرزمین برج برفی

گل سرسبد تمام تفریحات مهیج و بازی های برج برفی مشهد سرزمین برفی آن است. این مجموعه سرزمینی پوشیده از برف مصنوعی است که به لطف داشتن المان‌های بسیار جذاب، خاطراتی از انیمیشن عصر یخبندان را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. این سرزمین رویایی حواسش به تمام رده‌های سنی بوده است؛ به همین دلیل هم تفاوتی ندارد شما 6 سالتان باشد یا 60 سال؛ درهرحال بهترین لحظات عمرتان را در سرزمین برفی مشهد تجربه خواهید کرد.

تیوپ‌سواری، اسکیت‌سواری، اقامت در قلعه برفی و حتی قدم‌زدن ساده روی برف می‌تواند روز شما را در سرزمین برفی کاملا خاطره‌انگیز کند. بخش غافلگیرکنندۀ سرزمین برفی زمانی هویدا می‌شود که شما در دل برف و سرمای این مجموعه مراسم شادی و تولد خود یا عزیران‌تان را برپا کنید. احتمالا تجربه این نوع مراسم آن هم در دل زمستان لذتی تکرارنشدنی به همراه دارد. از دیگر قابلیت‌های جذاب سرزمین برفی تماشاکردن شکل بدیعی از این مجموعه از پشت قاب عینک‌های مجازی است.

برای ورود به سرزمین برفی مشهد نیازی به بردن هیچ‌گونه لباس یا تجهیزات زمستانی نیست. این سالن به کلیه امکانات رفاهی و تفریحی تجهیز شده و ورودتان به این مجموعه، با تحویل‌گرفتن پکیجی کامل از پوشاک و لوازم ضروری همراه خواهد بود.

سینما برج برفی

از دیگر بخش‌های مفرح برج برفی «پردیس سینمایی» آن است که احتمالا برای عاشقان دنیای سینما لحظاتی به‌یادماندنی را رقم می‌زند. این مجموعه که در طبقات سوم و چهارم پارک برفی قرار دارد، دارای 6 سالن معمولی و VIP با ظرفیت 400 نفر است.

طراحان پردیس سینمایی برج برفی، به‌روزترین تکنولوژی و مجهزترین تجهیزات را در طراحی و اجرای این مجموعه به کار برده‌اند. به همین دلیل گردشگران این فرصت را دارند تا فیلم‌های سینمایی را با صدا و تصویری فوق‌العاده باکیفیت تماشا کنند. قبل و بعد از تماشای فیلم در این مجموعه، کنفرانس، همایش، مصاحبه و رویدادهای مرتبط برگزار می‌شود که آن را به یکی از بهترین سینماهای مشهد تبدیل می‌کند. مسلما شرکت در این رویدادها، به تماشای فیلم‌های روز سینمای ایران عمق و معنای بیشتری می‌بخشد.

سالن سینما برج برفی مشهد

اتاق فرار برج برفی مشهد

بازی‌های برج برفی مشهد جانباز آنقدر متنوع هستند که شما از حضورتان در این مجموعه اصلا احساس پشیمانی نخواهید کرد. بی‌تردید مهیج‌ترین این بازی‌ها هم اتاق فرار است. اگر می‌خواهید دوز بالایی از آدرنالین را تجربه کنید، بازی و هیجان در اتاق فرار برج برفی بهترین فرصت برای شما خواهد بود. البته اگر بیماری قلبی دارید، بهتر است دور بازی و هیجان در این مجموعه را خط بکشید؛ چراکه حضور در اتاق فرار انرژی و هیجان زیادی را به همراه دارد.

اتاق فرار برج برفی دو سناریو دارد. در سناریوی اول قرار است شما به همراه دوستان هم‌تیمی خود راهی را برای نجات فرمانده پیدا کنید. این مسیر مهیج و دلهره‌آور نه‌تنها انرژی جسمانی زیادی را از شما می‌گیرد، بلکه ذهنتان را هم حسابی به خود مشغول می‌کند. بنابراین با حضور در آن می‌توانید علاوه‌‌بر تخلیه هیجان، نمره هوشی‌تان را هم محک بزنید.

سناریوی دوم نیز به احضار روح معروف است که شرکت در آن را فقط به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که سر نترس و دل شیر دارند. قیمت اتاق فرار برج برفی مشهد در سال جاری 180 هزار تومان است.

کافه بردگیم

اگر به بازی‌های فکری علاقه‌مند هستید، باید بدانید که در برج برفی اصلا حوصله‌تان سر نمی‌رود. کافه بردگیم این مجتمع، مجموعه‌ای متنوع از بازی‌های فکری و رومیزی دارد که با شرکت در هریک می‌توانید ذهن‌تان را حسابی ورزیده کنید. اسپلندور، شترسواری و مجموعه‌ای کامل از بازی‌های فکری خارجی و ایرانی محتواهای سرگرم‌کنندۀ کافه برگیم را تشکیل می‌دهند.

وجود این امکانات تفریحی باعث شده تا برج برفی مانند شهربازی صفه و تله‌سیژ ناژوان جذاب باشد. پس اگر ساکن اصفهان هستید و با بلیط هواپیما اصفهان مشهد به این شهر سفر می‌کنید، با رفتن به پارک برفی مشهد می‌توانید حس کنید در شهر خودتان هستید.

واقعیت مجازی

حضور در دنیای مجازی شکل دیگری از تفریح و سرگرمی در پارک برفی مشهد است. در این بخش گردشگران می‌توانند با کمک لنزها و دستگاه‌های خاص برای لحظاتی زیستن در دنیای سه‌بعدی مجازی را تجربه کنند. این تجربه خارق‌العاده و شگفت‌انگیز هم به صورت گروهی و هم به صورت فردی لحظاتی خاص و نفس‌گیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سالن بیلیارد

اگر در بیلیارد سررشته دارید، سالن‌های مجهز بیلیارد در طبقه زیرین برج برفی مشهد بهترین فرصت برای به‌رخ‌کشیدن استعدادهایتان خواهد بود. در این سالن گردشگران می‌توانند به شکل گروهی به بازی و رقابت در عرصه بیلیارد بپردازند. در گوشه‌ای از این سالن میزهای مخصوص اسنوکر و ایت‌بال هم به چشم می‌خورد که شباهت زیادی به همان بیلیارد دارند. کافی‌شاپ موجود در سالن بیلیارد هم گوشه‌ای دنج برای بازیکنانی است که از رقابت خسته شده‌اند و دنبال فرصتی برای احیای انرژی ازدست‌رفتۀ خود هستند.

رستوران برج برفی مشهد

لذت شکم‌گردی در رستوران برج برفی مشهد را نباید به هیچ قیمتی از دست داد. فضای بسیار دل‌انگیز و زیبای فودکورت و کافی‌شاپ برج برفی فرصتی ناب برای تجربه لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. منوی غذایی متنوع خوراک ایرانی و خارجی، ساندویچ‌های خوشمزه، برگرهای متنوع و پیتزاهای خوش‌طعم و پرمزه، خستگی چند ساعت تفریح و سرگرمی را از تن شما کاملا دور می‌کند.

فودکورت برج برفی مشهد

قیمت بلیط و ساعت کاری برج برفی مشهد

پارک برفی مشهد تازه‌ترین جاذبه تفریحی در دل این شهر است که برف‌های مصنوعی آن مانع محدودیت‌های زمانی نمی‌شود. بنابراین شما هر فصلی از سال که مهمان مشهدالرضا باشید، می‌توانید لذت هیجان و سرگرمی را در این مجموعه بی‌نظیر تجربه کنید. مجتمع پارک برفی مشهد همه‌روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 11 شب پذیرای گردشگران از سراسر نقاط دنیاست. ناگفته نماند که بازدیدکنندگان در بخش سرزمین برفی این مجموعه تنها اجازه 80 دقیقه تفریح را دارند. قاعدتا بعد از اتمام این زمان، حضور افراد در این بخش غیرممکن خواهد بود.

بهترین راه برای خرید بلیط برج برفی مشهد مراجعه به وبسایت هلدینگ گردشگری جوانمرد است. هزینه بلیط هم برای هر بزرگسال 550 هزار تومان و برای خردسالان زیر 5 سال معادل 280 هزار تومان محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است که هزینه پرداخت‌شده بابت قیمت برج برفی مشهد شامل تمام بخش‌های آن به جز اتاق فرار می‌شود.

  • ساعت کاری برج برفی مشهد: هرروز از ساعت 9 تا 23
  • قیمت بلیط برج برفی: 550.000 و 280.000 تومان

نشانی و شماره تلفن برج برفی مشهد

همان‌طور که گفته شد، پارک برفی مشهد در بلوار جانباز، بین جانباز اول و سوم دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب این مکان ضمن نزدیکی به سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد دسترسی شما به این مجموعه را آسان می‌کند.

اگر با خودرو شخصی قصد رفتن به مجتمع برج برفی را دارید، کافی است میدان جانبازان را در گوگل‌مپ پیدا کنید و طبق نقشه به مسیرتان ادامه دهید. برای دسترسی به مجموعه پارک برفی روی وسایل نقلیه عمومی هم می‌توانید حساب کنید. اگر از مترو استفاده می‌کنید، کافی است در ایستگاه خیام پیاده شوید و مسیر باقی‌مانده را با تاکسی طی کنید. برای استفاده از اتوبوس هم نزدیک‌ترین مکان به بلوار جانباز ایستگاه میدان جانباز خواهد بود.

  • شماره برج برفی مشهد: 0513714 – 09152608694

جاذبه های گردشگری مشهد اطراف برج برفی

داخل برج برفی مشهد آنقدر بازی و تفریح وجود دارد که شما را حسابی سرگرم کند و از حضور در این مجموعه خسته نشوید؛ اما جالب است بدانید که جاذبه‌های گردشگری دیگری هم در اطراف آن وجود دارد که عبارتند از:

  • پارک ژوراسیک مشهد
  • مرکز خرید آلتون
  • شهربازی پارک ملت
  • مرکز خرید پاژ
  • مرکز خرید مروارید
  • شهربازی پروما

خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد از تریپ

سفر به مشهد می‌تواند نه‌فقط یک سفر زیارتی، بلکه سیاحتی نیز باشد؛ به‌شرط آنکه خود را از تماشای اماکن تاریخی این شهر و فضاهای تفریحی آن مانند برج برفی مشهد دریغ نکنید؛ به‌خصوص اگر با خانواده همراه هستید و فرزند کودک و نوجوان به همراه دارید! شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما مشهد از شهرهای مختلف ایران از آژانس هواپیمایی تریپ کمک بخواهید. ارتباط بی‌واسطه با برترین ایرلاین‌های داخل ایران سبب شده که قیمت بلیط هواپیما رشت به مشهد تریپ ارزانتر از سایر مراجع فروش آنلاین باشد.

برای سفری دوست‌داشتنی، آسان و البته مقرون‌به‌صرفه آماده‌اید؟ همین الان وارد سایت www.trip.ir شوید و بلیط هواپیما موردنظر خود را رزرو کنید. یادتان باشد که می‌توانید روزهای قبل و بعد از تاریخ موردنظرتان را هم ببینید تا از پایین‌ترین قیمت بلیط هواپیما باخبر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا