بازار

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پالاس تفلیس

گرند پالاس یکی از بهترین هتل های تفلیس است که علاوه‌بر ارائه امکانات و خدمات متنوع، دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی شهر دارد. این هتل بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی و حتی کاری و تجاری است. در این مطلب، امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پالاس تفلیس را به‌طور کامل توضیح داده‌ایم.

معرفی کوتاه هتل گرند پالاس

گرند پالاس، یک هتل 4 ستاره واقع در محله Gujareti  تفلیس گرجستان است. این هتل با امکانات سطح بالا توانسته است، نظر مثبت مهمانان بسیاری را به خود جلب کند. هتل گرند پالاس 57 اتاق با چشم‌اندازی دل‌نشین دارد. برای کسانی که با ملاک دسترسی به اماکن مهم و جاهای دیدنی به دنبال رزرو هتل تفلیس هستند، geand palace می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

هتل گرند پالاس حدود 25 دقیقه با ترن هوایی تفلیس فاصله دارد و در 25 کیلومتری فرودگاه Novo Alexeyevka واقع شده است؛ همچنین موزه چاپ زیرزمینی استالین، باغ گیاه‌شناسی ملی، میدان آزادی، ایستگاه اتوبوس و مترو در فاصله کمی از آن قرار رفته‌اند.

هتل گرند پالاس در اتاق‌های ضدآلرژی خود امکانات قابل توجهی ازجمله مینی‌بار، امکانات تهیه چای و قهوه، صندوق امانات، یخچال، ظروف شیشه‌ای، وسایل حمام و بوفه همراه با صبحانه را به مهمانان ارائه می‌دهد. در بخش بعدی، امکانات عمومی هتل گرند پالاس را شرح داده‌ایم.

امکانات عمومی هتل گرند پالاس تفلیس

هتل گرند پالاس در بخش عمومی نیز با ارائه امکانات بسیار خوب، اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانان خود فراهم کرده است که در ادامه، به‌طور مفصل آن‌ها را بیان کرده‌ایم.

اینترنت

دسترسی به اینترنت یکی از نیازهای اساسی در دنیای کنونی است. با اقامت در هتل گرند پالاس نگرانی از بابت ارتباط با خانواده، کار و دنیای مجازی نخواهید داشت؛ چراکه دسترسی اینترنت برای مهمانان فراهم شده است. این دسترسی از طریق وای فای و به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

غذا و نوشیدنی

غذا و نوشیدنی به‌عنوان بخشی از خدمات یک هتل اهمیت زیادی دارد. در گرند پالاس تفلیس علاوه‌بر صبحانه رایگان، در فضای عمومی با چای و قهوه از مهمانان پذیرایی می‌شود. این هتل، یک رستوران با منوی غذایی متنوع و خوش‌مزه نیز دارد.

معرفی کوتاه هتل گرند پالاس

خدمات مناسب خانواده

اگر اقامت در هتل چند روز طول بکشد یا اینکه سفر خانوادگی باشد، نیازهای بیشتری برای مهمانان ایجاد می‌شود که یکی از آن‌ها نیاز به امکانات خشک‌شویی است. در هتل گرند پالاس نیز امکانات خشک‌شویی به‌عنوان بخشی از خدمات به مهمانان ارائه می‌شود.

از دیگر خدماتی که می‌توان آن را در زیرمجموعه خدمات مناسب خانواده قرار دارد، اتاق نگه‌داری یا مراقبت از کودک است؛ البته این مورد با پرداخت هزینه اضافه در اختیار قرار می‌گیرد. علاوه‌بر آن، می‌توانیم به اسنک‌بار و اغذیه‌فروشی اشاره کنیم که درصورت به‌همراه داشتن بچه، بسیار کاربردی است.

حمل‌ونقل گسترده

خدمات و امکانات هتل گرند پالاس تفلیس در بخش حمل‌ونقل بسیار گسترده و چشم‌گیر است. این هتل ضمن اینکه فاصله کمی با پارکینگ رایگان دارد، ترانسفرهای رایگان فرودگاهی و همچنین ترانسفر رایگان اتوبوس را برای مسافران فراهم کرده است.

وجود پارکینگ به مهمانان آرامش خاطر بیشتری می‌دهد؛ بنابراین، چه ماشین شخص به‌همراه داشته باشید و چه در تلفیس ماشین اجاره کنید، از سلامت و امنیت خودرو اطمینان خاطر خواهید داشت.

اهمیت دادن به وقت مهمانان

در هتل گرند پالاس به‌جهت ایجاد شرایط خوشایند و جلوگیری از اتلاف وقت مهمانان، اقدامات چک‌این در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. براساس قوانین اغلب هتل‌ها، اگر پیش از سفر برای رزرو هتل تفلیس اقدام کنید، به‌محض ورود به هتل کلید اتاق را دریافت خواهید کرد.

ارتباط آسان برای اقامتی خاطره‌انگیز

پرسنل هتل گرند پالاس به زبان‌های روسی، گرجی، انگلیسی و عبری صحبت می‌کنند. صحبت کردن با 4 زبان، به‌ویژه زبان انگلیسی باعث می‌شود مهمانان خارجی این هتل احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

خدمات بهداشتی و نظافتی

هم در بخش عمومی هتل گرند پالاس و هم در فضای اتاق‌ها، نظافت و تمیزی به‌طور چشم‌گیری قابل مشاهده است. در این هتل، تمامی فضای اتاق‌ها، سالن‌ها، لابی و… همه‌روزه نظافت و ضدعفونی می‌شوند. کارکنان و خدمه با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده همه سطوح را تمیز می‌کنند. ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتی ‌گراد شسته می‌شوند و اتاق‌ها پس از نظافت مهر و موم خواهند شد.

خدمات تجاری

گرند پالاس انتخاب خوبی برای سفرهای تجاری و کاری است. مهمانان این هتل می‌توانند از اتاق‌های کنفراس و اتاق جلسات هتل استفاده کنند. از دیگر خدمات تجاری این هتل، وجود مراکز تجاری است.

معرفی کوتاه هتل گرند پالاس

امکانات رفاهی

در گرند پالاس علاوه‌بر موارد بالا ، کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش و آسانسور برای رفاه بیشتر مهمانان فراهم شده است.

تضمین ایمنی با اقامت در هتل گرندپالاس

براساس قوانین هتل گرندپالاس و برای تضمین ایمنی و سلامت مهمانان، دمای بدن کارکنان به‌طور مداوم کنترل می‌شود و استفاده از دستکش، ماسک و ضدعفونی‌کننده دست اجباری است؛ همچنین دمای بدن تمامی مهمانان نیز کنترل خواهد شد. این هتل با ارائه سرویس غذای مقوی، انواع غذا با بسته‌بندی جداگانه و به‌صورت روم‌سرویس، سلامت و ایمنی مسافران را تضمین می‌کند.

تعداد دیگری از خدمات خارج از اتاق

همان‌طورکه بیان کردیم، در اتاق‌های هتل گرند پالاس، امکانات و خدمات بسیار خوبی برای داشتن اقامتی آسوده و آرامش‌بخش مهیا شده است. مهمانان این هتل علاوه‌بر امکانات عمومی گفته‌شده، در خارج از اتاق نیز می‌توانند از چندین امکان و خدمات دیگری که در ادامه، به آن اشاره می‌کنیم، بهره‌مند شوند و با کوله‌باری از خاطرات خوشایند هتل را ترک کنند.

  • فضای پیک‌نیک؛

  • ترانسفر رایگان؛

  • باربیکیو و کباب‌پز؛

  • تراس و باغچه.

معرفی کوتاه هتل گرند پالاس

رزرو هتل گرند پالاس در فلای تودی

گرندپالاس یکی از بهترین هتل های تفلیس است که با امکانات و خدمات متنوع، اقامتی خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را برای مهمانان رقم می‌زند. برای رزرو هتل گرند پالاس تفلیس می‌توانید از خدمات سایت فلای تودی استفاده کنید. در سایت گردشگری فلای تودی، علاوه‌بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما تفلیس نیز در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت فراهم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا